Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

    Întrebări frecvente

    Librăria Humanitas-Vodafone

    Întrebare: De ce aţi schimbat site-ul atât de mult? Ce îmi oferă în plus?
    Răspuns: Am pus în practică idei pe care le-am obţinut în urma feedback-ului primit de la dumneavoastră (pentru care vă mulţumim). Noul site este structurat astfel încât să aveţi un acces mai facil la lucrurile care vă interesează mai mult: noile apariţii, produsele cu adevărat valoroase sau relaţiile între cărţi, bazate pe preferinţele oamenilor ca dumneavoastră, iubitori de carte.

    Pe lângă produsul principal, cartea, v-am adus şi alte produse care să vă completeze experienţa lecturii: cărţi audio, muzică, iPod-uri la care puteţi asculta ce cumpăraţi de la noi, filme sau celebrele caiete Moleskine unde vă puteţi scrie impresiile de lectură. Dacă doriţi, adăugaţi mesaje personalizate la cadouri pentru a le face cu totul speciale.

    Întrebare: De ce nu mai pot folosi datele de acces pe care le aveam?
    Răspuns: Atât platforma tehnică cât şi sistemul de autentificare sunt complet noi. Autentificarea dumneavoastră se face acum pe baza adresei de e-mail şi a unei parole pe care vi le alegeţi atunci când vă înregistraţi . Este o bună ocazie să completaţi date actuale despre adresele dumneavoastră sau ale celor dragi, cărora le puteţi trimite cadouri direct din magazinul nostru!

    Întrebare: Înainte aproape toate cărţile aveau 10% reducere, acum sunt foarte puţine cărţi care au reducere. Ce s-a întâmplat?

    Răspuns: LibHumanitas a refăcut structura promoţiilor sale, astfel încât să avantajeze cât mai mulţi cititori: curierul costă acum mult mai puţin, produsele vă sunt livrate mai repede, acasă sau la birou. Veţi beneficia de reduceri la cărţi eveniment, de bonusuri de fidelitate, reduceri semnificative la produse conexe, şi de multe alte surprize de la LibHumanitas.

    Întrebare: De ce apar atât de multe cărţi ieşite din ofertă ?

    Răspuns: LibHumanitas are o lungă tradiţie în ceea ce priveşte vânzarea online de carte din România. Beneficiem deci de o bază de date destul de mare de cărţi apărute la noi în ţară. Vrem să beneficiaţi de valoarea acestei baze de date: puteţi găsi cărţi similare cu cele pe care noi nu le mai putem vinde, puteţi să construiţi bibliografii pentru autori români şi străini sau puteţi afla ce cărţi puteţi căuta la anticariate.

    Metode de livrare şi de plată

    Întrebare: Pot să livrez la adresa de la serviciu?

    Răspuns: Desigur, mai ales dacă livrarea se face prin curier (dacă folosiţi poşta veţi avea nevoie de o împuternicire semnată şi ştampilată de directorul societăţii la care lucraţi). În procesul de comandă, după ce completaţi adresa de facturare, alegeţi ca adresă de livrare adresa dvs. de la serviciu. Cărţile şi celelalte produse vor fi livrate la această adresă.

    Întrebare: Pot să trimit cadouri la prietenii din ţară?

    Răspuns: Da. În procesul de comandă, după ce completaţi adresa de facturare, alegeţi ca adresă de livrare adresa persoanei căreia vreţi să îi dăruiţi produsele. Cărţile şi celelalte produse vor fi livrate la această adresă. Aveţi grijă să selectaţi ca metodă de plată card-ul sau OP-ul, evitând situaţia delicată în care destinatarul cadoului va trebui să îi plătească valoarea pentru a intra în posesia lui.

    P.S. Puteţi să includeţi o dedicaţie pentru produsele pe care le trimiteţi celor dragi, folosind opţiunea mesaj pentru cadou din cadrul procesului de plată.

    Întrebare: Ce metodă de livrare îmi recomandaţi?

    Răspuns: Metodele cele mai avantajoase depind de preferinţele dumneavoastră şi de unde locuiţi. Dacă locuiţi într-unul dintre municipiile din România, vă recomandăm să optaţi pentru curier: primiţi produsele în 24 - 72 de ore, direct acasă sau la birou. 

    Dacă locuiţi în străinătate sau în localităţi mici, poşta este singura opţiune. Nu vă recomandăm să comandaţi prin poştă cu livrare la adresa de la serviciu, deoarece veţi avea nevoie de o împuternicire semnată şi ştampilată de directorul societăţii.

    Întrebare: Ce metodă de plată îmi recomandaţi?

    Răspuns: Vă recomandăm plata sigură cu cardul de pe site-ul nostru. Scăpaţi de frica de a nu avea suficienţi bani la dvs. când sună curierul la uşă, nu vă complicaţi cu restul la o bancnotă de valoare mare şi, în plus, economisiţi taxa de ramburs.

    În cazul în care doriţi, puteţi emite ordine de plată (folosind Internet Banking sau OP-urile clasice), sunteţi binevenit să folosiţi această modalitate alternativă de plată. Datele necesare pentru bancă le veţi găsi atunci când finalizaţi comanda.

    Dacă preferaţi să plătiţi atunci când pachetul ajunge la dumneavoastră alegeţi modalitatea de plată “Ramburs”. Acest tip de plată implică o taxă suplimentară de 3 lei şi nu este disponibil pentru produse electronice (cum ar fi cărţile audio în format MP3).

    Întrebare: De ce trebuie să plătesc o taxă de ramburs?

    Răspuns: Taxa de ramburs este percepută de către societăţile care oferă serviciul de livrare şi se datorează faptului că aceste societăţi trebuie să suporte costuri suplimentare, cum ar fi cele de manipulare a numerarului, respectiv comisioane bancare necesare transferului acestui numerar.

    Interacţiunea cu site-ul

    Întrebare: Trebuie să fiu înregistrat ca să pot comanda?

    Răspuns: Nu trebuie sa va înregistraţi. Puteţi alege opţiunea "Finalizare comandă ca vizitator neînregistrat". Vă recomandăm însă să vă creaţi un cont deoarece puteţi să urmăriţi starea comenzilor prezent, istoricul comenzilor precedente, respectiv puteţi comanda mult mai repede, pentru că nu mai trebuie să completaţi datele de facturare şi de livrare.

    Întrebare: Cum scot un produs din coş? Cum adaug mai multe bucăţi dintr-un produs?

    Răspuns: Vizitaţi pagina Coşul meu. De acolo puteţi să modificaţi cantităţile produselor sau folosind iconiţa coş de gunoi, să scoateţi produse din coş. După ce în coş sunt produsele pe care le doriţi puteţi apăsa Finalizare comandă , pentru a plăti şi a primi produsele, sau puteţi să vă continuaţi cumpărăturile.

    Alte domenii

    Întrebare: În ce format primesc fişierele download-abile ?
    Fişierele download-abile se primesc într-o arhivă ZIP ce conţine câte un folder pentru fiecare album pe care l-aţi comandat. În foldere se află fişiere MP3 codate la 256 kbps stereo. Fişierele au inclusă imaginea albumului din care fac parte (album art).

     

     

    Dacă aveţi o întrebare care nu se află printre cele de mai sus, nu ezitaţi să ne contactaţi folosind pagina de contact.