Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

    Arta de a influenta. Analiza tehnicilor de manipulare (ebook)

    de Alex Mucchielli

    Arta de a influenta. Analiza tehnicilor de manipulare (ebook)

    Mai multe vizualizări

    • -->
    Pentru a-i influenta si a-i convinge pe ceilalti este important sa cunoastem tehnicile pe care le putem aplica in diferite contexte. Alex Mucchielli sustine ca situatii aparent diferite implica de fapt fenomene de comunicare asemanatoare. Pe baza unei noi abordari a proceselor de comunicare el propune o metoda simpla de analiza a tehnicilor de influentare pe...
    Citeste in continuare...
    17,23  LEI
     LEI7813

    În stoc

    Economisesti: 3,45 LEI 20% discount

    Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

    Pentru a-i influenta si a-i convinge pe ceilalti este important sa cunoastem tehnicile pe care le putem aplica in diferite contexte. Alex Mucchielli sustine ca situatii aparent diferite implica de fapt fenomene de comunicare asemanatoare. Pe baza unei noi abordari a proceselor de comunicare el propune o metoda simpla de analiza a tehnicilor de influentare pe care o ilustreaza cu numeroase exemple si cazuri practice. Vom invata astfel care sunt cele mai eficiente tehnici de vanzare publicitate si propaganda dar si cum sa comunicam mai bine cu ceilalti in viata de zi cu zi in familie sau in contexte didactice.

    ALEX MUCCHIELLI unul dintre cei mai reputati specialisti in stiintele comunicarii a fost profesor la Universitatea Paul Valéry-Montpellier III unde a fondat departamentul de stiinte ale informarii si comunicarii. Dintre volumele publicate amintim: Théorie systémique des communications (1999) Etudes de communication. Le dialogue avec la technologie (coord. 2006) Communication et influence. Approche situationnelle (2008) Situation et communication (2010). De acelasi autor la Editura Polirom au mai aparut Dictionar al metodelor calitative in stiintele umane si sociale (coord. 2002) Arta de a comunica. Metode forme si psihologia situatiilor de comunicare (2005 2015) si Comunicarea in institutii si organizatii (2008).

    Scrieți o recenzie
    Nota
    Cod Produs: P978-973-46-5300-3-X
    Noutate: 27 ian. 2016
    ISBN: 978-973-46-5300-3-X
    book_publisher: Polirom
    Data aparitiei: 2015
    Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
    LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei