Al treilea val. Viitorul in viziunea antreprenorului

în stoc
SKU
a151979
22.90 LEI

Detalii

„In Al Treilea Val, Steve Case a conceput o harta fascinanta a viitorului - una care ne ajuta sa intelegem schimbarile tehnologice care transforma economia si lumea in care traim. O lectura absolut incantatoare!” - Sheryl Sandberg, director de operatiuni, Facebook


    „Asteptam de mult timp sa citesc povestea lui Steve si nu am fost dezamagit. Cariera lui in afaceri pare scrisa de Horatio Alger si contine lectii importante pentru toti antreprenorii.” - Warren Buffett, CEO, Berkshire Hathaway

    „Exprimandu-se cu claritate si pasiune, Steve ne propune o carte ce nu poate lipsi din biblioteca antreprenorilor, directorilor de corporatii si a oricarei persoane care incearca sa aiba succes in Al Treilea Val.” - Jeff Immelt, CEO, General Electric

    „Al Treilea Val reprezinta o lectura esentiala pentru liderii din lumea afacerilor si pentru membrii guvernului, dar si pentru toti aceia care incearca sa inteleaga lumea aflata intr-o continua si rapida schimbare. Am lucrat cu Steve timp de doua decenii si am fost intotdeauna impresionat de inteligenta lui si captivat de ideile sale. Daca cititi aceasta carte, veti simti in mod sigur aceleasi lucruri.” - Colin Powell, secretar de stat al SUA si fost membru al consiliului AOL

 

    CUPRINS: Cuvant-inainte de Walter Isaacson • Prefata • CAPITOLUL 1. Un drum sinuos • CAPITOLUL 2. Transferul Americii in mediul online • CAPITOLUL 3. Al Treilea Val • CAPITOLUL 4. Prinzi avant, prinzi viteza • CAPITOLUL 5. Cei trei P • CAPITOLUL 6. Scuzati deranjul • CAPITOLUL 7. Restul se alatura • CAPITOLUL 8. Investitii cu impact • 9. O chestiune de incredere • CAPITOLUL 10. Mana vizibila • CAPITOLUL 11. America revolutionata • CAPITOLUL 12. Dusi de val


     Fragment din volum:


 

    “UN SISTEM DE SANATATE PROSPER

 

    Daca esti un antreprenor in tehnologie in cautare de o industrie pe care sa o revolutionezi, ce loc mai bun poate exista decat sistemul de sanatate? Intai si-ntai, este imens — cuprinzand o sesime din economia SUA. Pe deasupra, oficialii industriei sanatatii au fost extrem de lenti in adoptarea tehnologiei. Asa cum foarte multi oameni pot confirma, de multe ori o vizita la spital ne pare o calatorie in timp. Multe spitale inca folosesc arhive de hartie si faxuri. Majoritatea nici nu stiu sa iti spuna exact preturile serviciilor pe care le ofera. Iar cercetarea si dezvoltarea se concentreaza pe aparatele medicale si pe produsele farmaceutice, punandu-se foarte putin accentul pe folosirea tehnologiei pentru obtinerea unor rezultate mai bune. Lipsa unor informatii coordonate si usor accesibile transforma sistemul medical intr-unul fragil si supus erorii. De la pacienti se asteapta sa ceara opinii aditionale scumpe, nu din cauza companiilor de asigurari, ci din cauza ca diagnosticarile gresite reprezinta o problema recurenta. De exemplu, in septembrie 2011, cercetatorii de la MD Anderson au descoperit ca in 25% dintre cazuri o a doua opinie aduce cu sine si o schimbare a diagnosticului.

    Cu toate astea, decenii de-a randul, ne-am complacut in situatia asta de parca era o valoare in sine. Daca v-ati intrebat vreodata de ce sistemul medical american costa mai mult decat cele din alte tari dezvoltate, dar nu inregistreaza rezultate superioare, acesta este motivul. Spitalele noastre sunt blocate in epoca de dinaintea internetului si pacientii sunt cei care suporta consecintele.

    Din fericire, antreprenorii vad in asta o oportunitate. In 2014, companiile digitale nou infiintate in domeniul sanatatii au strans de patru ori mai multe fonduri decat in 2010. Ceea ce a inceput cu fitness trackers, dispozitive care masoara pasii, viteza si pulsul, se va transforma curand in componente hardware si software care le vor permite utilizatorilor sa-si monitorizeze constant semnele vitale, colectand si inregistrand informatiile si alertand pacientii si doctorii daca ceva nu este in regula."

Mai multe informații

Mai multe informații
Editura Niculescu
ISBN 978-606-38-0075-7
Traducător Bianca-Lidia Zbarcea
Număr de pagini 216
Formatul cărţii 200x130
Tip copertă Necartonata
Data apariției 2017

Recenzii

Spune-ne părerea ta despre acest produs

Al treilea val. Viitorul in viziunea antreprenorului