Cărți

Grilă Listă
Setați descendent

5 Articole

Cumpără acum de la
  • Cum sa vinzi marilor companii
    43.34 LEI

    ndiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste.
    Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si oase. Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se invarte in capul tau. Ai da orice pentru o relatie corporatista pe termen lung, cu venituri profitabile si constante. |n plus, daca ai lucra cu firme prestigioase, ar fi o dovada pozitiva pentru alti potentiali cumparatori ca oferta ta de vanzari este de prima mana. Stii ca girul acestora ti-ar simplifica celelalte actiuni de vanzari.
    Dar cum patrunzi in aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obtine o intalnire cu un factor de decizie? Cum sa intri daca nu cunosti nici macar o persoana care sa lucreze acolo? Sau, daca nu esti chiar pregatit sa ataci acesti monstri corporatisti, cum vei ajunge la firme mai mari decat cele cu care lucrezi azi? Ei bine, iti vom dezvalui cateva din secretele unice ale vanzatorilor de elita.

    Citeste lucrarea noastra si vei descoperi cum sa:
    • Stabilesti ca target conturile unde ai cea mai mare probabilitate de succes
    • Gasesti numele potentialilor clienti care pot folosi oferta ta
    • Creezi propuneri de valoare impresionante care sa le atraga atentia
    • Dezvolti o campanie eficienta si complexa de obtinere a contului
    • Depasesti obstacolele si obiectiile care iti distrug actiunile de vanzari
    • Te pozitionezi ca o resursa inestimabila, nu ca un promotor al produsului
    • Ai intalniri initiale de impact, care pun bazele unei relatii solide
    • Te diferentiezi de alti vanzatori

    Nici Roma nu a fost cucerita intr-o zi. Asa se intampla si cu marile companii. Acum ai la indemana un instrument indispensabil de lucru, ce poate fi folosit zilnic de fiecare persoana care lucreaza in vanzari si care se confrunta permanent cu noi provocari.

  • Vaca mov
    40.47 LEI
    Epuizat din stoc

    Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru „P“ (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme baza marketingului nu mai sunt suficienti. Seth Godin ne propune un nou „P“, si anume „Purple Cow“ – un subterfugiu simbolistic pentru ideea de remarcabil. A fi remarcabil inseamna sa fii observat, sa fii retinut in memoria individuala sau colectiva, inseamna sa se vorbeasca despre tine. Si asta pentru ca esti altfel decat ceilalti.

  • Cum sa vinzi o casa pe o piata imobiliara instabila
    34.39 LEI
    Epuizat din stoc

    „Se poate crede ca e usor sa vinzi o casa, insa numai cei care fac uzual asta stiu cat de dificil este, de fapt. In conditiile unei piete instabile, putini sunt cei care performeaza constant si, dintre acestia, Iulian a avut ideea excelenta de a scrie o carte deosebita care sa fie de folos atat celor care vor sa vanda, cat si celor care vor sa cumpere.Oricum, o carte ce merita citita!“ - Bogdan Pitigoi, Presedinte al Grupului de firme Tester

  • Cele 10 porunci pentru întreprinzători: cum să începi şi să conduci o afacere
    41.42 LEI
    Epuizat din stoc

    - 10 principii esentiale pentru intreprinzatori


    - 1 exemplu practic pentru dezvoltarea strategiei


    - 10 studii de caz despre companii de succes


    - 50 liste de control pentru temele abordate in carte.

  • Biblia vanzarilor
    55.63 LEI
    Epuizat din stoc
    Cuprinde informatii despre "Economia de ultima ora"
    Cum sa faci vanzari cand altii se vaita!

    Una dintre "cele zece carti pe care orice persoana care lucreaza in domeniul vanzarilor ar trebui sa le aiba si sa le citeasca!" - Dale Carnegie - Sales Advantage Program

    "Din cand in cand, o singura carte ajunge sa defineasca o categorie." - Jack Covert, 800-CEO-READ
Filter by
Cumpără acum de la

Categorie

Preț

Editura