Persoana juridica

Grilă Listă
Setați descendent

Articolele 121-150 din 690

  • Post Corona. De la criză la oportunitate
    49.00 LEI

    Scott Galloway este profesor de marketing la NYU Stern School of Business și antreprenor în serie. În 2012, Poets & Quants l-a numit unul dintre cei mai buni profesori de marketing din lume. A înființat nouă companii, printre care se numără Prophet, Red Envelope și L2. Este autorul cărților The Four și Algebra fericirii și a făcut parte din consiliul de administrație al New York Times Company, Urban Outfitters și Haas School of Business. Podcasturile sale Prof G și Pivot, blogul No Mercy No Malice și canalul de YouTube Prof G au ajuns la milioane de urmăritori. Anul trecut, Pivot a fost numit de Adweek Podcastul de Business al Anului. În 2019 a întemeiat Section4, o platformă de educație online, unde predă strategie de business: section4.com.

  • Burnout. Cum sa spargi cercul vicios al stresului
    49.90 LEI
    Epuizat din stoc

    Această carte se deosebește de orice altceva vei citi despre epuizarea fizică, mentală și emoțională – pe scurt, despre burnout. Bazându-se pe date științifice, dar și pe numeroase povești de viață distilate în câteva personaje simpatice, autoarele Emily și Amelia Nagoski explică, într-un limbaj accesibil tuturor, de ce burnout-ul le afectează mai mult pe femei și oferă un plan simplu pentru a reduce stresul, a face față emoțiilor neplăcute și a trăi „bucuroasă până la adânci bătrâneți“.

    Află cum poți să finalizezi ciclul stresului și să reintri într-o stare echilibrată și productivă. Odihna, relațiile cu ceilalți și renunțarea la autocritică sunt secretele prevenirii burnout-ului, dar și ale refacerii după o stare de epuizare.

    Optimismul, generozitatea și energia autoarelor, umorul lor, sfaturile practice, exercițiile și fișele de lucru pe care le vei descoperi în carte te vor face să te simți gata de acțiune. Nu aștepta ca lumea să se schimbe – dă tu startul!

     

    „Burnout este etalonul cărților de dezvoltare personală: prezintă teorii științifice revoluționare cu energie, empatie și inteligență. Autoarele știu exact ce se petrece în creierul tău obosit [...] Îți poate schimba cu adevărat viața! Sarah Knight, autoarea bestsellerului Arta magică a durutului în cot.

  • Ministerul Bunului-simț. Cum să scapi de birocrația excesivă, pretextele de doi bani și limbajul de lemn corporativ
    49.00 LEI

    MARTIN LINDSTROM, autorul mai multor bestselleruri de business, este cunoscut la nivel internațional pentru serviciile sale de consultanță în management. Ca urmare a activității sale, are constant ocazia să observe diverse forme de „constipație corporativă” în firme din toată lumea. De-a lungul timpului, a învățat cum să identifice rapid astfel de obstacole deranjante în companii de toate nivelurile și apoi să le îndepărteze.

    A fondat și este președinte al Lindstrom Company, principalul grup de consultanță în afaceri și cultură organizațională din lume, operând pe cinci continente și în peste 30 de țări. Autor de bestselleruri New York Times, cele opt cărți ale sale au fost traduse în 60 de limbi. Lindstrom a fost inclus pe lista celor „o sută cei mai influenți oameni din lume” de revista Time și printre „primele 20 minți de business” din 2020 de Thinkers50.

  • Stabilirea prioritatilor
    49.90 LEI

    „Volumul de faţă este o modalitate practică şi eficientă de a începe introspecţia şi schimbarea personală. Este următorul pas către un management eficient al timpului şi al vieţii.” Barbara B. Lawton, profesor de management la Universitatea din Colorado

     

    „Dintre toate instrumentele de organizare disponibile astăzi, acesta a fost cel mai eficient în privinţa organizării timpului. În ultima lună, cei mai importanţi oameni din viaţa mea au observat relaxarea din acţiunile mele, iar eu am căpătat puterea de a răspunde acelui «da» din interiorul meu.” Bill ChalmersUSA Today

     

    „Autorii acestui volum au perfectă dreptate! În această lume aflată permanent în schimbare, singurul lucru pe care îl putem controla sunt deciziile noastre. Stabilirea priorităţilor ne călăuzeşte în acest efort, cu instrumente accesibile şi metafore sugestive. Ne încurajează să ducem o viaţă integră, să fim curajoşi şi altruişti.” Kathleen D. Ryan, coautoare a volumului Driving Fear Out of the Workplace

  • Mușcă din cașcaval
    31.00 LEI

    SPENCER JOHNSON (1938–2017) este autorul sau coautorul mai multor bestselleruri The New York Times. A
    devenit celebru pentru faptul că abordează probleme complexe și propune soluții simple. În 2005, după șapte ani de la apariție, cartea Cine mi‑a luat cașcavalul? a fost declarată de Amazon.com cel mai bine vândut titlu de la înființarea site‑ului.

  • Puterea de convingere
    45.00 LEI

    Napoleon Hill (1883–1970) este unul dintre părinții literaturii motivaționale americane și se numără printre cele mai sonore nume ale genului. A migrat de la jurnalism la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie și a evoluat rapid din punct de vedere profesional, ajungând consilier al unor importanți oameni de afaceri și lideri precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison și Henry Ford. Hill a fost preocupat de rolul pe care îl îndeplinesc convingerile personale ale individului în atingerea succesului. La imboldul lui Andrew Carnegie, cercetările autorului au fost fructificate prin formularea „filozofiei împlinirii“, care dezvăluie cum orice om poate parcurge firesc pașii spre împlinire, atât în plan material, cât și spiritual.

  • Practica. Livrează muncă creativă
    55.00 LEI

    SETH GODIN a scris 18 bestselleruri internaționale care au schimbat modul în care gândesc oamenii și care au fost traduse în 38 de limbi. Printre acestea se numără Unleashing the IdeavirusPermission MarketingVaca movTriburiHopulLinchpinSparge tiparele și Asta înseamnă marketing. Are cel mai popular blog de marketing și ține discursuri pentru publicul din toată lumea. E fondator al altMBA, fondator și fost CEO al Squidoo.com, fost vicepreședinte al departamentului de marketing direct al Yahoo! și fondator al revoluționarului startup online Yoyodyne.

  • Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?
    54.60 LEI

    Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuți oameni din digitalul românesc, cu o experiență de peste 15 ani în marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanță cu privire la campaniile cu influenceri.

    Fie că ești expert sau angajat în domeniu, antreprenor, freelancer sau pur și simplu ești curios de puterea pe care o au influencerii astăzi, această carte îți va răspunde la o sumedenie de întrebări, pornind de la cele mai simple și până la cele cu adevărat grele.

    Cartea este destinată oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor să înțeleagă cât mai bine cum pot să folosească aceste resurse digitale numite influenceri pentru a obține beneficii pentru brandul sau afacerea lor. Titlul conține întregul traseu pe care să îl faci atunci când decizi să faci o campanie cu influenceri, începând cu întrebarea fundamentală dacă merită sau nu să faci acea campanie, trecând prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum îi plătești și cum analizezi rezultatele campaniei. Este, de aceea, o resursă fundamentală pentru oricine dorește să investească bugete în influencer marketing.

  • Manualul Tancului
    38.85 LEI

    Manualul Tancului este povestea unui băiat sigur pe masculinitatea lui care a crescut cu doi tați: tatăl biologic, un bugetar speriat de riscuri și îndoctrinat de stat și școala publică, și prietenul tatălui său, un bărbat care a învățat totul despre capitalism și a făcut avere în România anilor 90.

    De la fiecare Tancul Financiar a avut multe lucruri de învățat despre bani și investiții. Cartea deconstruiește și invalidează miturile clasei de mijloc despre cum poți ajunge bogat lucrând full time la o corporație mare și explică amănunțit cum pui banii să lucreze pentru tine prin sclavie modernă și speculații de înaltă finețe capitalistă.

  • Intuiția
    32.00 LEI

    Béatrice Millêtre este psihoterapeut, doctor în psihologie și specialist în științe cognitive. Nelimitându-se la abordările tradiționale, a propus metode inovatoare, centrate în special pe psihologia pozitivă și pe folosirea intuiției. Este formator, conferențiar și autoarea mai multor lucrări despre starea de bine emoțională.

  • Ești pe punctul de a face o greșeală teribilă
    39.90 LEI

    Olivier Sibony este profesor asociat de strategie la HEC Paris și profesor afiliat la Said Business School, din cadrul Universității Oxford. În ultimii 25 de ani a fost partener senior la McKinsey &Company. Cercetările sale cu privire la știința luării deciziilor au fost publicate în reviste precum Harvard Business Review și MIT Sloan Management Review. ,,Grație deceniilor de cercetări efectuate de psihologii care studiază fenomenele cognitive și de specialiștii în economie comportamentală, pentru care primii au fost o sursă de inspirație, ne‑a devenit deja familiară o idee simplă, dar extrem de importantă: când emitem judecăți și facem alegeri – legate de ceea ce ar trebui să cumpărăm, de cum să facem economii și așa mai departe –, nu suntem întotdeauna „raționali“. Sau, cel puțin, nu „raționali“ în sensul îngust al teoriei economice, care presupune că deciziile noastre reprezintă soluțiile optime de atingere a unui set preexistent de scopuri.” Olivier Sibony

  • Company of One. De ce vor revoluționa piața afacerile mici
    49.00 LEI

    Ca designer corporatist în domeniul tehnologiei și consultant în materie de internet, Paul Jarvis a petrecut ani întregi ajutând sportivi profesioniști ca Warren Sapp, Steve Nash și Shaquille O'Neal să-și dezvolte prezența online și lucrând pentru companii mari, ca Yahoo, Microsoft, Mercedes-Benz și Warner Music. Apoi a început să  colaboreze cu antreprenori online ca Marie Forleo, Danielle LaPorte și Kris Carr, ajutându-i să-și consolideze brandurile. De când a devenit o companie minimalistă, își petrece timpul scriind, realizând podcasturi și creând cursuri online pentru peste 10 000 de studenți. Trăiește împreună cu soția lui pe o insulă din apropierea Vancouverului.

  • Adevăr. Cum ne conturează numeroasele fațete ale fiecărei povești realitatea
    55.00 LEI

    HECTOR MACDONALD este expert în comunicare narativă de business. În calitate de consultant în comunicare strategică a colaborat cu liderii unora dintre cele mai mari corporaţii din lume, care activează în domenii diverse, cum ar fi servicii financiare, tehnologie sau sănătate.

  • Ascendent. Cum să transformi dificultățile în avantaje
    45.00 LEI

    În această carte, Laura Huang spune că succesul exprimă rareori calitatea ideilor, a recomandărilor, a abilităților sau a eforturilor noastre. În schimb, acesta depinde de cât de bine modelăm percepțiile altora asupra calităților și defectelor noastre. Înseamnă să ne creăm propriul ascendent, confruntându-ne cu aspectele care par lipsuri și transformându-le în avantaje care captează atenția celorlalți.

    Huang se inspiră din cercetările sale revoluționare despre intuiția antreprenorială, despre persuasiune și despre luarea implicită a deciziilor, pentru a-și face cunoscute descoperirile și poveștile despre olimpici anterior neglijați, despre asistenți care au ajuns directori și despre companii aflate în dificultate, care au cunoscut reveniri spectaculoase.

    Autoarea ne arată cum ne putem transforma slăbiciunile în avantaje și cum ne putem crea un ascendent în orice situație. Ne explică modul în care un antreprenor a obținut o investiție masivă în ciuda faptului că inițial fusese subestimat din cauza accentului său străin și în care un candidat politic debutant a depășit îndoielile votanților legate de dizabilitățile sale fizice.

    Ascendent demonstrează că succesul ține de a ști cine ești și de a folosi această informație strategic și cu aplomb. Această carte te va învăța cum să-ți găsești propriul ascendent și cum să-l folosești în beneficiu propriu.

    A avea un ascendent înseamnă a obține mai mult decât un avantaj. Dacă înțelegi că persoanele din jurul tău au propria percepție despre tine – fie ea corectă sau greșită –, atunci recunoști puterea acestor per­cepții și înveți să le folosești în favoarea ta, creându-ți astfel un ascendent. Iar obținerea unui ascendent înseamnă să știi că, în ciuda faptului că nu ai anu­mite înzestrări, îți poți crea un avantaj mai ales în situațiile cele mai solicitante și mai semnificative.


    Ascendent e amuzantă, frumos scrisă și puternică – o completare valoroasă la instrumentarul oricărui antreprenor. Laura Huang este o voce nouă și puternică pentru cei care caută să iasă la luptă. — Seth Godin

    Toți ne căutăm un ascendent. Dar de unde vine el? În această carte pătrunzătoare și accesibilă, Laura Huang ne oferă răspunsul. Fii autentic și diferit. Oferă-le celorlalți valoare. Transformă dificultățile în avantaje. Plină de povești fascinante și principii paradoxale, Ascendent este o carte obligatorie pentru oricine încearcă să iasă în evidență din mulțime. — Daniel H. Pink

    Ascendent este o carte pentru oricine se simte subestimat și nepregătit să înfrunte o situație dură, adică pentru noi toți. Huang își împletește cercetarea revoluționară cu povești sincere, demonstrându-ne cum putem să ne creăm propriul ascendent. — Arlan Hamilton, fondatorul și partenerul coordonator al Backstage Capital

  • Nu asculți. Ce îți scapă și de ce contează
    49.00 LEI

    Kate Murphy este jurnalistă și colaborează cu New York Times. Articolele sale explorează o gamă variată de subiecte, de la sănătate, tehnologie și știință, la design, artă, afaceri, finanțe, modă, călătorii și imobiliare. Este cunoscută pentru modul simplu în care explică subiecte complexe, printre care știința din spatele interacțiunilor sociale, prin intermediul cărora îi ajută pe cititori să înțeleagă motivele pentru care oamenii se comportă într-un anumit fel.

  • Profit din excelență. Întâmpinarea curentului tech cu muncă uimitoare și slujbe durabile
    69.00 LEI

    TOM PETERS este un remarcabil guru în domeniul administrării afacerilor și fondatorul Tom Peters Company.

    În anul 2017, Thinkers50 i-a acordat Lifetime Achievement Award pentru întreaga activitate, iar din partea 800-CEO-READ a primit Jack Covert Award for Contribution to the Business Book Industry.

    Peters este autorul a 16 bestselleruri, printre care și În căutarea excelenței, scrisă împreună cu Robert H. Waterman Jr., despre care se spune adesea că ar fi una dintre cele mai bune cărți despre afaceri scrise vreodată. Trăiește în Massachusetts.

  • Ascultă! Arta comunicării eficiente
    48.00 LEI

    Dale Carnegie, pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără prea mare succes. În 1912 a fost angajat de Young Men's Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi a descoperit, fără să își fi propus, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel a început faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX‑lea. În anii ’50 au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, care se bazează pe principiile promovate de fondatorul său.

    Recunoscut recent de către Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de înaltă performanță, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în 25 de limbi, în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări. În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite alte organizații pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creşterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienţi, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte calități necesare în management.

  • Liderul poți fi tu
    45.00 LEI

    Dale Carnegie, pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără prea mare succes. În 1912 a fost angajat de Young Men's Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi a descoperit, fără să își fi propus, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel a început faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX‑lea. În anii ’50 au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, care se bazează pe principiile promovate de fondatorul său.

    Recunoscut recent de către Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de înaltă performanță, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în 25 de limbi, în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări. În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite alte organizații pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creşterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienţi, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte calități necesare în management.

  • Ghid de investiții
    60.00 LEI

    Robert T. Kiyosaki este american de origine japoneză, născut şi crescut în Hawaii. După ce a absolvit US Merchant Marine Academy din New York, s‑a înrolat în trupele de puşcaşi marini şi a luptat în Vietnam ca ofiţer și pilot de elicopter. După război, a lucrat în departamentul de vânzări al Xerox Corporation, apoi, în 1977, a deschis o companie care a adus pe piaţă primele portofele din nailon şi Velcro cu diverse simboluri şi embleme rock’n’roll.

    În 1985 a fondat o companie internaţională care avea ca scop educarea a zeci de mii de oameni din întreaga lume cu privire la afaceri şi investiţii.

    În 1994, Robert şi‑a vândut afacerea şi, datorită investiţiilor, a putut să se retragă din activitate la vârsta de 47 de ani.

    În scurta perioadă petrecută ca „pensionar“ a scris bestsellerul internaţional Rich Dad, Poor Dad. În calitate de antreprenor, mentor şi investitor, Robert scrie rubrica lunară „Why the Rich Are Getting Richer“ pentru Yahoo! Finance, precum şi editorialul „Rich Returns“ pentru revista Entrepreneur.

  • Toți marketerii sunt mincinoși
    45.00 LEI

    Seth Godin (născut în 10 iulie 1960) este unul dintre cei mai vânduți autori de cărți de afaceri și un apreciat orator din 1990 până în prezent. Prima lui carte care i-a adus popularitate aborda subiectul marketingului permisiunii. Godin a absolvit Tufts University în 1982 cu o diplomă în știința calculatoarelor și filozofie. A obținut un MBA în marketing de la Stanford Business School. Din 1983 până în 1986 a lucrat ca manager de mărci la Spinnaker Software. În 1995, Godin a fondat una din primele companii de marketing online, Yoyodyne, pe care a vândut-o către Yahoo! în 1998. Parte a departamentului de vânzări al Yahoo!, Godin devine vice-președinte al departamentului de permission marketing (marketingul permisiunii) al Yahoo!. Pentru o perioadă de timp, Godin a servit ca autor de editoriale pentru revista Fast Company. Spre sfârșitul anului 2005, Godin a fondat saitul Squidoo, o rețea socială de recomandări.

    Godin a scris multe cărți, printre care unele care nu au nimic în comun cu marketingul (cum ar fi bine-cunoscuta serie Worlds of Power). Totuși, este faimos pentru ideologia sa legată de marketing.

  • 100 de legi eterne ale succesului în business
    48.00 LEI

    Brian Tracy este unul dintre vorbitorii și formatorii de top din întreaga lume. A ținut peste 5 000 de conferințe în mai mult de 50 de țări, pe teme precum leadershipul, strategia, vânzările, dezvoltarea personală și profesională și afacerile de succes, individualizându‑le prin amestecul unic de umor, cunoștințe, informație și inspirație. 

    Este președintele companiei Brian Tracy International, cu sediul în Solana Beach, California, specializată în instruirea şi dezvoltarea indivizilor şi a organizaţiilor. De asemenea, este preşedintele Universităţii Brian Tracy şi ocupă poziţia de Chief Learning Officer al iLearning Global.com. A scris 70 de cărți și a creat mai mult de 800 de programe de training în format audio și video. Materialele sale au fost traduse în 42 de limbi și sunt folosite în 64 de țări. Participă la afacerile din comunitatea creată în jurul lui și este consultant pentru numeroase organizații nonprofit.

    Născut în Canada, într-o familie săracă, a renunţat la studiile liceale şi a început să muncească de timpuriu. La 20 de ani a părăsit Canada şi a început să călătorească prin lume. Astfel a ajuns să lucreze în Anglia, Franţa, Spania, Gibraltar, Turcia, Iran, India, Thailanda. Și-a început ascensiunea în lumea afacerilor ca agent comercial. Înainte să își fondeze propria companie, a fost director al unei întreprinderi cu un capital de 265 de milioane de dolari. După vârsta de 30 de ani, s-a înscris la Universitatea din Alberta, unde a obținut o diplomă în comerţ; ulterior și-a luat masteratul în administraţie şi management la Universitatea Columbia Pacific. De-a lungul activităţii profesionale a lucrat în 22 de firme, în marketing și vânzări, investiții, proprietăți imobiliare, consultanță în management și alte câteva domenii conexe. Din 1981, a început să-şi expună principiile de management personal şi organizaţional în conferinţe şi seminare ţinute în întreaga lume, iar serviciile sale de consultanţă şi pregătire în afaceri sunt apreciate de peste 1000 de companii. În cei peste 30 de ani de carieră a studiat, a desfășurat cercetări, a scris și a ținut conferințe în domenii precum economia, istoria, afacerile, psihologia și filosofia. A călătorit și a lucrat în 107 țări de pe toate continentele și vorbește patru limbi. Este căsătorit și are patru copii.

    Brian este un adept al învățării continue în domeniul afacerilor, psihologiei, managementului, vânzărilor, economiei, politicii, metafizicii și religiei.

  • Eu ți-am luat cașcavalul!
    33.00 LEI

    Deepak Malhotra este profesor la Harvard Business School. Ţine cursuri de negociere pentru masteranzii în afaceri, derulând, de asemenea, şi o varietate întreagă de programe de formare pentru directori executivi.

    Deepak a scris, împreună cu Max Bazerman, Negotiation Genius: How to Overcome Obstacles and Achieve Brilliant Results at the Bargaining Table and Beyond,calificată în 2008 de Institutul Internaţional pentru Prevenirea şi Rezolvarea Conflictelor drept o carte remarcabilă.

    Sfera de cercetare a lui Deepak vizează strategii de negociere, strategii de decizie, dezvoltare de trust şi soluţionarea conflictelor de natură internaţională şi etnică. Studiile sale au apărut în publicaţii de top din domenii precum management, psihologie, politică externă şi altele. Deepak a obţinut multe premii pentru activitatea lui didactică, dar şi pentru cea de ­cercetare.

    Printre activităţile profesionale ale lui Deepak se numără cursuri de formare şi servicii de mediere şi consultanţă pentru firme din toată lumea. Este, deseori, invitat să ţină prelegeri pentru asociaţii de directori precum: Young Presidents Organization, Entrepreneurs Organization şi Executive Club.

  • Secretele minții de milionar
    47.00 LEI

    Harv T. Eker (n. 1954) este om de afaceri, autor de cărți, orator motivațional și milionar, și-a dezvoltat propria teorie privind relația dintre bani și aspectele ce țin de mentalitatea și atitudinile oamenilor. Folosind principiile și exercițiile pe care le expune în cartea Secretele minţii de milionar, el și-a revizuit gândurile, sentimentele și acțiunile – nu doar pentru a obține succesul, ci și pentru a-l menține pe termen lung. A reușit astfel să shimbe viețile a numeroși oameni din toate colțurile lumii, ajutându-i să-și atingă obiectivele și să obțină independența financiară.
    Eker s-a nascut în Toronto, Ontario (Canada) și a locuit acolo în copilărie. În tinerețe, el s-a mutat în Statele Unite ale Americii și a inițiat peste o duzină de companii diferite înainte de a avea succes cu un magazin de produse de fitness pe care le vindea cu amănuntul. După ce a câștigat milioane de dolari printr-un lanț de magazine de fitness și și-a pierdut apoi averea din cauza managementului defectuos, astfel a început să analizeze relațiile pe care oamenii bogați le au cu banii  determinându-l să-și dezvolte un set de teorii pe care le-a popularizat în seminariile și cărțile sale.
    Scrierile și seminariile lui Eker se concentrează adesea pe conceptul său de „minte de milionar”, o colecție de „atitudini mentale care facilitează bogăția”.Această teorie presupune că fiecare om are un „tipar financiar” sau un „tipar intern care dictează relația lui cu banii”  și că prin schimbarea acestui tipar oamenii își pot schimba capacitatea lor de a acumula avere.

  • Arta influentarii fara manipulare
    49.90 LEI

    CONVINGE, NU IMPINGE!

    Oamenii au tendinta naturala de a se opune schimbarii, iar aceasta carte defineste clar procesul prin care putem schimba gandirea oamenilor (gandirea celorlalti, dar si propria gandire) si se constituie intr- un ghid pentru a influenta schimbari comportamentale folosind cele mai potrivite tactici.

    Cu siguranta cunosti si tu o multime de oameni care au nevoie sa faca o schimbare si, in ciuda eforturilor tale cel mai bine intentionate, ei opun rezistenta. Acesti „ei“ pot fi seful, subordonatul, colegul, partenerul de afaceri sau de viata, copilul, educatorul, parintii, vecinii, prietenii, etc.

    In calitate de vanzator, tata, prieten si consultant, Rob Jolles cunoaste prea bine acest scenariu. Bazandu-se pe experienta sa de mare succes in vanzari si pe decenii de cercetare, el a pus la punct si iti prezinta un proces simplu, repetabil, previzibil si etic care iti va permite sa ii ghidezi pe ceilalti sa descopere singuri ce si de ce trebuie sa schimbe. Indiferent daca speri sa finalizezi mai multe vanzari sau sa iti imbunatatesti relatiile, sfaturile intelepte ale lui Jolles – ilustrate cu o multime de povesti uneori amuzante si alteori rascolitoare, dar intotdeauna clarificatoare – te vor ajuta sa te asiguri ca schimbarea gandirii altcuiva nu este niciodata un act de corectie, ci mai degraba unul de grija si compasiune.

  • Îmbrățișează-ți clienții: Metoda dovedită de a-ți personaliza vânzările și a obține rezultate uimitoare
    49.35 LEI
    Epuizat din stoc

    Jack Mitchell, președintele magazinelor Mitchells și totodată un talentat autor și orator, a absolvit Universitatea Berkeley din California cu un master în istoria Chinei plănuind să devină diplomat în relațiile dintre China și Statele Unite. Mai târziu, s-a alăturat însă afacerii demarate de părinții săi în anul 1958 sub numele de „Ed Mitchell's” în Westport, Connecticut (SUA). Micul magazin de haine de 74 de metri pătrați care vindea la început doar cinci modele de costume bărbătești, a cucerit treptat din ce în ce mai mult teren pe piața americană, ajungând astăzi un mic imperiu de patru miliarde de dolari care comercializează haine și bijuterii de lux pentru cei mai pretențioși clienți ai Americii.

  • FAKE: Bani, profesori și active contrafăcute
    70.00 LEI

    Bani contrafăcuți. În 1971, președintele Richard Nixon a anulat etalonul aur în privința dolarului. În 1971, dolarul american a devenit monedă fiduciară, adică banul guvernului. Tatăl bogat numea banii guvernului „bani contrafăcuți“, meniți să îi facă pe bogați și mai bogați. Problema este că aceștia îi fac pe cei săraci și pe cei din clasa de mijloc și mai săraci.

    Profesori contrafăcuți. Ce te-a învățat școala despre bani? Ce știau părinții tăi despre bani? Ce știe consilierul tău financiar despre bani? Dar liderii noștri? De ce majoritatea oamenilor trăiesc de la salariu la salariu? De ce o educație temeinică îi împovărează pe elevi cu costuri pe care nu și le pot permite? De ce fac profesorii grevă?

    Active contrafăcute. În 2008, economia globală s-a prăbușit odată cu activele contrafăcute și creditele ipotecare subprime. Oare băncile care au vândut active contrafăcute în 2008 le mai vând și astăzi, alături de planuri de pensionare? De ce sunt atât de multe pensii subfinanțate? Câți dintre membrii generației baby boom vor rămâne fără bani la pensie?

    Pornind de la lectura revelatoare a cărții Grunch of Giants, scrisă de mentorul său, R. Buckminster Fuller, Robert Kiyosaki îți dezvăluie strategiile financiare ale giganților care conduc lumea și îți arată cum să nu le cazi victimă.

  • The Power of WOW. Cum să-ți electrizezi munca și viața punând serviciile pe primul loc
    55.00 LEI

    De la crearea sa în timpul boomului „dot com” din 1999 și până la momentul în care a fost cumpărată de Amazon în 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienți, continuă să uimească datorită spiritului său antreprenorial perturbator și angajaților săi radical de inovatori. În permanentă dezvoltare pe parcursul ultimelor două decenii,
    Zappos a depășit durata de viață aparent inevitabil de scurtă a companiilor obișnuite. Cum reușește oare?

    În The Power of WOW, continuarea cărții lui Tony Hsieh intitulate Cum să livrezi fericire, angajații Zappos din toate departamentele împărtășesc poveștile impresionante și lecțiile de afaceri și de viață pe care le-au învățat, de la cum să ofere servicii empatice pentru clienți în cazul unei situații devastatoare la cum să creeze o structură organizațională autoorganizată folosind Dinamica Bazată pe Piață și orice altceva.

    Vioaie și plină de voci diverse și autentice, The Power of WOW le oferă cititorilor o imagine exclusivă și captivantă a modului în care Zappos își găsește motivația și în care le oferă celor pasionați ocazia de a-și dezlănțui la locul de muncă forțele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.

    Fie că sunteți client, angajat, lider în afaceri, acționar, antreprenor sau pur și simplu cititor, The Power of WOW vă va arăta cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea și viața – când conduceți cu umanitate și când aduceți această calitate la locul de muncă.

    Clienții nu pot iubi o companie dacă n-o iubesc angajații mai întâi, iar Zappos dovedește acest lucru. Multor directori le place să scrie cărți despre cât de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o plăcere să aflăm poveștile chiar de la oamenii care lucrează acolo. — Simon Sinek, optimist și autorul bestsellerurilor Începe cu de ce și Liderii mănâncă ultimii

    O lectură obligatorie despre o afacere extraordinară. Tony și compania sa au descoperit cum să maximizeze eficiența organizațională cu inima, iar o mare parte din poveste e împărtășită aici cu transparență, modestie și talent. Cartea oferă o imagine asupra viitorului productivității pe această planetă, în mod sustenabil și cu o eleganță eficientă. — David Allen, autorul cărţii Metoda GTD: Arta productivităţii fără stres

    Cartea prezintă vulnerabilitatea, realitățile, punctele tari și punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleacă de la principiul său de bază: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare că percepția și realitatea sunt, de fapt, unul și același lucru. — Mick Ebeling, fondator și CEO la Not Impossible Labs

    Zappos este un exemplu important de companie modernă care a adoptat un adevăr simplu: angajații pasionați sunt cel mai important activ al oricărei organizații. Această carte ne amintește că niciun lider din domeniul afacerilor nu-și poate permite să ignore valoarea unei forțe de muncă inspirate. — Chip Conley, antreprenor în domeniul ospitalităţii și autorul cărţii Wisdom at Work

  • Abilităţi de comunicare
    35.00 LEI

    Să spunem că, prin mâna ­destinului (sau din proprie voință), ați ajuns într‑un context social (sau profesional) complet nefamiliar. Vă doriți din toată inima înțelegere, acceptare, afirmare, succes, recunoaștere. Oricum l-ați numi, pentru obiectivul acesta aveți nevoie de același lucru: abilități de comunicare.

    Îi admirați pe cei care par să aibă un talent natural de a se apropia de interlocutori și vă spuneți în gând că au charismă, iar aceasta e un dar de la Dumnezeu. Fiți siguri că Dumnezeu i-a dat același dar întregii specii. Însă, în cazul oame­nilor influenți, e un dar îndelung exersat – până când devine o a doua natură.

    Această carte bestseller a soților Pease vă arată cum să faceți o primă impresie bună și durabilă, cum să captați atenția celorlalți, cum să-i convingeți să vă adopte ideile și cum să faceți astfel încât, la sfârșit, să nu le rămână un gust amar. Allan și Barbara Pease vă spun tot ce trebuie să știți. Citiți fiecare detaliu și aplicați-l în situații reale, până când vă apropiați de perfecțiune.

  • Limbajul trupului în mediul de afaceri
    32.00 LEI

    Ce-ar fi dacă am putea învăţa cum să interpretăm corect limbajul trupului? Ei bine, am influenţa părerea interlocutorilor despre noi sau despre afacerea pe care le-o propunem, i-am convinge mai uşor să ne devină parteneri, am putea colabora cu ei pe termen lung şi… am înregistra încontinuu succese în profesie.

    Cartea de faţă explică detaliat limbajul trupului, în contextul modern al afacerilor secolului XXI. Totul începe cu prima impresie (pentru care nu aveţi niciodată o a doua şansă). Dar aceasta nu e de ajuns... Fiecare dintre noi doreşte să-şi prezinte favorabil propria persoană (printr-un efort de coordonare consecventă şi simultană a gesturilor, poziţiei trunchiului şi membrelor şi a expresiei faciale cu ceea ce comunică explicit prin vorbe). Şi, desigur, e bine să fiţi conştienţi şi de semnalele pe care le emiteţi (inconştient) atunci când percepeţi reacţiile interlocutorului (atenţie, mai ales, la gesturile care vă dau de gol, deoarece nu concordă cu vorbele). Pe de altă parte, ar fi minunat să aveţi capacitatea de a descifra corect indiciile pe care le trădează limbajul corporal al celorlalţi (ca să ştiţi cum staţi, în realitate, dincolo de vorbe). Deci, vreţi să încheiaţi afacerea — sau nu?

    Dacă da, parcurgeţi paginile acestei cărţi, semnate de cel mai celebru cuplu de experţi în limbajul trupului, şi… veţi vedea lucrurile cu alţi ochi!

  • Antreprenor la minut
    40.01 LEI

    Ken Blanchard, Don Hutson şi Ethan Willis vă spun aici povestea provocărilor întâmpinate de un om de afaceri, în demersul său de a-şi înfiinţa propria companie. Aveţi în faţă o naraţiune interesantă şi dinamică, ce abordează multe dintre problemele tipice întâmpinate de antreprenori în lansarea de noi afaceri — de la găsirea surselor de venit până la implicarea angajaţilor şi fidelizarea clienţilor.

    Autorii expun în aceste pagini cea mai competitivă mentalitate în afaceri, cea americană, şi vă arată cum este eficient să gândiţi şi să acţionaţi, indiferent de domeniul şi de piaţa pe care lucraţi. 

    Cartea conţine sfaturi nepreţuite, rezumate în cadrul secţiunilor „Ponturi la minut“. Aceste sfaturi provin de la antreprenori şi experţi ca Sheldon Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber şi fantasticul Charlie Jones.

    Veţi descoperi o serie de perspective inedite asupra unor subiecte esenţiale în afaceri: cum se pot pune baze solide pentru o firmă, în ce fel se asigură un flux continuu de numerar şi ce înseamnă servicii excepţionale. 

    Ken Blanchard are o influenţă extraordinară asupra managementului exercitat de milioane de oameni şi de firme. Este autorul mai multor bestselleruri, printre care Manager la minut (apărut în limba română la Curtea Veche Publishing şi reeditat în 2009), Leadership and the One Minute Manager şi Raving Fans. Cărţile sale s-au vândut în peste 18 milioane de exemplare şi au fost traduse în peste 25 de limbi. Blanchard este liderul spiritual al The Ken Blanchard Companies, o firmă internaţională de training şi consultanţă în management. De asemenea, este cofondator al Lead Like Jesus Ministries, o organizaţie nonprofit care îi pregăteşte pe oameni să devină lideri mai buni.

    Don Hutson este CEO al companiei U.S. Learning. A susţinut peste 5 000 de discursuri în 22 de ţări în ultimii 35 de ani. A făcut parte din comitetul fondator al National Speakers Association şi a fost cel de-al treilea preşedinte al acestei organizaţii. Face parte din consiliul director al Society of Entrepreneurs, organizaţie căreia i-a fost şi preşedinte. Este autor şi coautor pentru nouă cărţi, printre care şi The Sale şi The Contented Achiever.

    Ethan Willis este cofondator şi CEO al companiei Prosper, Inc., fiind specialist în domeniul coachingului individual şi având la activ cursuri de antreprenoriat, comerţ şi marketing online, investiţii în afaceri imobiliare, finanţe personale şi investiţii în bursele de valori. În 2005, a fost numit Antreprenorul Anului de către Ernst and Young, iar în 2006 a primit titlul de Omul de Afaceri al Anului din partea NRCC. Willis a deţinut şi a administrat peste 12 afaceri, printre care Education Success, Inc., Money Mentor Center, Prosper Media şi AdCafe.