Resurse umane

Grilă Listă
Setați descendent

21 Articole

  • Cântecul relevanței. Un nou manifest pentru echipe
    Preț special 36.75 LEI Preț standard 49.00 LEI
    CÂNTECUL RELEVANȚEI este o reflecție incitantă asupra muncii: de ce este așa cum este, de ce și-a pierdut din valoare și ce anume putem face toți – mai ales liderii – pentru a o îmbunătăți. Instabilitatea economică și trendul crescător al muncii de acasă ne-au făcut să fim deconectați și neimplicați. Managerii alarmați răspund cu ordine dure, care se propagă de sus în jos pe scara ierarhică, concedieri, monitorizarea angajaților și ședințe obligatorii. Angajații răspund prin a nu mai fi implicați, prin a face minimumul necesar și prin a-și da demisia în cele din urmă. Dar lucrurile nu trebuie să decurgă astfel.
  • Cine, nu Cum. Formula pentru rezultate mai bune prin munca de echipă accelerată
    Preț special 36.75 LEI Preț standard 49.00 LEI
    Nu e nevoie să te afli în împrejurări dificile ca să te întrebi cine te poate ajuta. Cu fiecare nouă sarcină dată cuiva care se pricepe s-o ducă la bun sfârșit câștigi timp liber pentru lucruri importante. Dan Sullivan și psihologul Benjamin Hardy te învață cum să-i descoperi pe cei cu care poți crea o echipă cu adevărat eficientă, în cadrul căreia toți au de câștigat.
  • Employer Branding 100%
    Preț special 48.75 LEI Preț standard 65.00 LEI

    Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Head of Marketing al unei companii IT și Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili. Este doctorand la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregătește o teză despre managementul creativității și inovației. În prezent desfășoară cea mai amplă cercetare academică internațională care evaluează climatul pentru creativitate și inovație în organizațiile IT.

    A finalizat în 2019 un Executive MBA „with Distinction“ la Hull University Business School din Marea Britanie, are licență și master în marketing de la Universitatea Babeș Bolyai din Cluj-Napoca și a absolvit în anii ’90 Facultatea de Filologie, secția Română-Franceză, la Universitatea Transilvania din Brașov. A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair Romania, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund. Între 1993 și 2000 a fost jurnalist și manager de presă, radio și TV, pentru ProTV și grupul Mix Media Radio Brașov.

    A publicat în 2017 o carte de marketing de proximitate prin intermediul comunicațiilor mobile (Experiența face diferența). Semnează articole de cercetare sau analiză în jurnale academice, în publicații precum Forward Brașov, Today Software Magazine și Dimeon Magazine, precum și pe propriul blog. La Școala SPOR, pe care a fondat‐o în 2019, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding și a inițiat experimentele de creativitate „f(i) ‐ Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi.

    Doru Șupeală este convins că viitorul profesional al celor mai mulți și norocoși dintre noi va fi bogat și fericit dacă ne vom investi energia și entuziasmul în proiecte și echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, învățare continuă, colaborare, comunicare cinstită și inovație.

  • Adevarul incomod de la varful organizatilor. De ce doi din trei executivi esueaza si doar unul reuseste?
    80.85 LEI
    Epuizat din stoc

    Aceasta carte completeaza cu succes o bibliografie tot mai bogata, care se ocupa de ceea ce se petrece la varful organizatiilor moderne. Ni se arata aici de ce cultura managementului trebuie sa se schimbe pentru a face fata cresterii exponentiale in complexitate a rolului de CEO in viitor. Edgar H. Schein, Professor Emeritus la MIT Sloan School of Management.


    Aceasta carte pune cateva dintre cele mai importante intrebari ale epocii noastre intr-in mod insolit, adeseori surprinzator si intodeauna provocator. Mihaly Csikszentmihalyi, professof of Psychology and Management, autorul cartii Flux. Psihologia Fericirii


    Acesta este un ghid complet si util pentru orice lider care vrea sa creeze o oreganizatie de succes. Dave Ulrich, Rensis Likert Professor, Partner at The RBL Group, autorul cartilor The leadership code si The why of work


    Noua generatie de CEO avea nevoie de aceasta carte (...). Nu am niciun dubiu ca va deveni un must read pentru intregul mediu de business romanesc al anilor 2018-2019. Dragos Anastasiu, fondator si presedinte al Eurolines Group


     

  • Training creativ. Sociodrama si consolidarea echipei
    Preț special 21.60 LEI Preț standard 28.80 LEI

    O carte practica pentru cei care vor ca trainingul lor sa fie unul eficient, plin de imaginatie si energie, lucrarea lui Ron Wiener analizeaza cum este important sa fie conduse trainingurile, ce este de facut in cazul echipelor care sufera de un blocaj; si pune intr-o lumina noua folosirea sociodramei ca instrument de training. Bazata pe indelungata experienta a autorului ca psiholog comunitar, consultant de training si practician al sociodramei, aceasta carte demonstreaza cum interventiile creative in cadrul grupurilor pot produce cele mai bune rezultate de training.

  • Transforma-ti adversarii in aliati. Arta persuadarii perfecte
    Preț special 27.56 LEI Preț standard 36.75 LEI
    Epuizat din stoc

    Cum răspunzi unei persoane care te critică, te întrerupe și te contrazice? Cum atragi de partea ta un individ care este deja prost dispus sau se află de cealaltă parte a baricadei? Sau, în fine, cum îți impui dreptul de a nu fi de acord cu cineva, reușind totuși să colaborezi cu acel oponent? Celebrul specialist în tehnici de persuadare Bob Burg explică ce înseamnă să ai cu adevărat influență (fără să ameninți sau să înșeli) și propune un cadru verificat pentru construirea de alianțe la locul de muncă, acasă și oriunde altundeva îți dorești să-i câștigi pe ceilalți de partea ta. Plecând de la experiențe cotidiene, dar și de la studii psihologice, cartea se bazează pe cinci principii ale "persuadării perfecte": controlarea propriilor emoții, înțelegerea diferențelor de convingeri, recunoașterea orgoliului celuilalt, stabilirea unui cadru adecvat și comunicarea cu tact și empatie. Cartea se adresează nu doar celor ce doresc să aibă succes în afaceri, dar oricui dorește să-i facă pe ceilalți mai deschiși la ideilor lor. 

    Bob Burg, speaker și formator în domeniul marketingului și vânzărilor, este coautorul bestsellerului Go-Giver.

    Cuprins


    Introducere 

    Secțiunea întâi - Cele cinci Principii ale Persuadării Perfecte. Înțelegerea principiilor de bază ale tuturor acțiunilor și interacțiunilor umane 

    Capitolul 1 - Cele cinci principii
    Capitolul 2 - E vorba despre (mult) mai mult decât să fii amabil 
    Capitolul 3 - Persuadare versus manipulare 

    Secțiunea a doua - Controlarea propriilor emoții. Aceasta vine de fiecare dată înaintea tuturor celorlalte lucruri 

    Capitolul 4 - A răspunde versus a reacționa
    Capitolul 5 - Cum să faci față cu brio atacurilor verbale
    Capitolul 6 - Fă din calm „setarea" ta de bază
    Capitolul 7 - Depășește‑ți furia
    Capitolul 8 - Puterea persuasivă a detașării pozitive 
    Capitolul 9 - Gândește înainte să vorbești 
    Capitolul 10 - Cum să fii de acord că nu sunteți de acord 
    Capitolul 11 - Ia seama la sursa criticilor 


    Secțiunea a treia - Înțelegerea ciocnirii dintre diferitele sisteme de convingeri. Cum să eviți acele neînțelegeri fatale 

    Capitolul 12 - Sistemele de convingeri — problema și soluția 
    Capitolul 13 - „Cum ai defini tu…?" 
    Capitolul 14 - Asumă‑ți responsabilitatea comunicării 
    Capitolul 15 - Importanța atenției conștiente 
    Capitolul 16 - S‑o iei personal sau nu? Cum poți să știi? 
    Capitolul 17 - Limbajele iubirii și pisica Liberty 
    Capitolul 18 - Mai întâi, trebuie să cunoști problema. Apoi alege‑ți cuvintele 
    Capitolul 19 - Vrei să răspunzi la o întrebare? Pe ce te bazezi? 
    Capitolul 20 - Diversitatea realităților perceptuale 
    Capitolul 21 - Schimbă‑ți convingerile nefolositoare pentru a fi mai productiv 


    Secțiunea a patra - Recunoașterea orgoliului celuilalt. Cum să lucrezi eficace cu factorul suprem de motivare 

    Capitolul 22 - Nu jigni și nu‑l face de râs pe celălalt 
    Capitolul 23 - Judecător, nu avocat 
    Capitolul 24 - Principiul căderii de acord 
    Capitolul 25 - Întreținerea orgoliului 
    Capitolul 26 - Puterea biletelor scrise de mână 
    Capitolul 27 Recunoașterea calităților o cale eficientă de influențare 
    Capitolul 28 Cauți motiv de ceartă? 
    Capitolul 29 Fă‑le complimente celor neluați în seamă 
    Capitolul 30. Surprinde‑i... când fac ceva bine 
    Capitolul 31 „Bună treabă" 


    Secțiunea a cincea - Stabilirea cadrului potrivit. După ce faci acest lucru corect, vei fi parcurs 80% din drumul spre rezultatul de tip „eu câștig — tu câștigi" pe care ți‑l dorești 

    Capitolul 32 - Așteptările pozitive funcționează, dar u din motivul la care te gândești tu 
    Capitolul 33 - Încadrarea influenței tale în prima conversație 
    Capitolul 34 - Uneori, e bine să‑i lași să te vadă că transpiri 
    Capitolul 35 - Pivotul Ransberger 
    Capitolul 36 - Valoarea exprimării adecvate 
    Capitolul 37 - „Cu ce vă pot ajuta?" 1
    Capitolul 38 - Cum să câștigi prezentând mai întâi argumentele celuilalt 
    Capitolul 39 - Ajută‑i să trăiască soluția 
    Capitolul 40 - Evită încadrarea negativă 
    Capitolul 41 - Nu fi victima opțiunilor de tipul ori/ori
    Capitolul 42 - Secretele persuadării stăpânite de o fetiță de zece ani 
    Capitolul 43 - Schimbă‑ți cadrul, schimbă‑ți viața 

    Secțiunea a șasea - Comunicând cu tact și empatie. Marea diferență care schimbă totul 

    Capitolul 44 - Tactul — limbajul forței 
    Capitolul 45 - Frumusețea empatiei 
    Capitolul 46 - Propozițiile introductive deschid calea 
    Capitolul 47 - Cum parezi un atac verbal 
    Capitolul 49 - Tactul nu înseamnă compromis 
    Capitolul 50 - Oferă‑le o portiță de scăpare
    Capitolul 51 - Cum să spui „nu" în mod politicos și eficace 
    Capitolul 52 - Nu mă călca pe bătături
    Capitolul 53 - Cum să refuzi o ofertă lăsând loc pentru alta
    Capitolul 54 - Ce faci cu o persoană care te întrerupe 
    Capitolul 55 - Metoda Franklin pentru a atrage oamenii de partea ta 
    Capitolul 56 - Dr. Franklin și altă lecție grozavă de comunicare 
    Capitolul 57 - Sincronizarea e de bază! 
    Capitolul 58 - Fă‑i pe oameni să se simtă în largul lor alături de tine 
    Capitolul 59 - Cum să‑ți recuperezi cu succes banii datorați 
    Capitolul 60 - Plăcerea din „Cu plăcere!" 
    Capitolul 61 - Cum să transmiți mesajul potrivit pentru publicul tău 
    Capitolul 62 - Cum să‑ți ceri iertare 
    Capitolul 63 - „Fii atent la mine!" 
    Capitolul 64 - Ascultă și atât 
    Capitolul 65 - Ține minte să scarpini porcii 
    Capitolul 66 - Abordarea „scuzei preliminare" 
    Capitolul 67 - Influențarea cu stil: o poveste de succes 

    Secțiunea a șaptea Caracterul persoanelor care cunosc factorii supremi de influențare. Cine ești e mult mai important decât ce spui și ce faci 

    Capitolul 68 - Respectă‑ți principiile 
    Capitolul 69 - Maestrul „vorbitului frumos"… și al influenței 
    Capitolul 70 - Concentrează‑te asupra punctelor forte, dar nu le ignora pe cele slabe 
    Capitolul 71 - Ce riști când ignori problemele 
    Capitolul 72 - De ce maeștrii persuadării construiesc echipe puternice 
    Capitolul 73 - Consecvența — ingredientul primordial al încrederii 
    Capitolul 74 - Să înveți din greșeli 
    Capitolul 75 - Autocorectarea — când la reluare îți dai seama că ai greșit 
    Capitolul 76 - Vrei să stăpânești Arta Persuadării Perfecte? Spune puțin și fă mult 

    Mulțumiri 

  • Sinceritate radicala
    Preț special 38.59 LEI Preț standard 51.45 LEI
    Epuizat din stoc

       Kim Scott a fost director executiv la Google si, ulterior, la Apple, unde a lucrat alaturi de echipa sa la un curs despre cum sa fii un sef bun. In ultimii ani a devenit celebra datorita modului revolutionar in care abordeaza managementul eficient – sinceritatea radicala. Scott porneste de la o idee simpla: ca sa fii un sef bun, trebuie sa iti pese cu adevarat si sa discuti deschis. Cand provoci pe cineva la o discutie fara sa-ti pese, esti intolerabil de agresiv; cand iti pasa de cineva, dar nu discuti deschis cu persoana respectiva, esti distrugator de empatic. Cand nu ai niciunul dintre aceste doua comportamente, dai dovada de o lipsa de sinceritate de-a dreptul manipulativa. Acest cadru conceptual simplu te poate ajuta sa construiesti relatii mai bune la serviciu si sa iti duci la indeplinire cele trei responsabilitati-cheie pe care le ai ca lider: sa creezi o cultura a feedback-ului (a laudelor si a criticilor), sa construiesti o echipa unita si sa obtii un rezultat de care sa fiti toti mandri.
        Sinceritate radicala reprezinta un ghid pentru cei dezorientati si epuizati de ideea de management si a fost scrisa atat pentru sefi, cat si pentru cei care au de-a face cu sefi. Are la baza experienta autoarei si este prezentata sub forma unor lectii clare si usor de aplicat de cititor. In plus, le arata managerilor cum sa aiba succes si sa-si pastreze in acelasi timp umanitatea, sa gaseasca semnificatie in munca lor si sa creeze un mediu in care oamenii sa-si indrageasca atat munca cat si colegii. 


     

        "Kim Scott are reputatia de sef dat naibii si reprezinta una dintre vocile pe care directorii de companii le iau foarte in serios. In aceasta carte remarcabila se bazeaza pe experienta sa bogata, ca sa furnizeze sfaturi clare si sincere despre ceea ce inseamna cu adevarat sa-i conduci pe ceilalti: despre cum sa oferi (si sa primesti) feedback, despre cum sa iei decizii intelepte, despre cum sa continui sa progresezi. Daca postul tau presupune sa conduci oameni – indiferent daca este vorba despre unul sau despre 1000 – iti trebuie Sinceritate radicala. Acum." - DANIEL PINK, autor cartii Drive, bestseller New York Times

        "Sinceritate radicala te va invata sa construiesti, sa conduci si sa inspiri echipe care sa ajunga sa faca cea mai buna munca din existenta lor. Ideile lui Kim Scott – bazate pe experienta, pe observatiile si analizele sale – te vor ajuta sa devii un lider mai bun si sa pui bazele unei organizatii mult mai eficiente." - SHERYL SANDBERG, autoare a cartii Lean In, bestseller New York Times

        "N-am putut sa las din mana Sinceritate radicala. Este captivant sa dai peste un cadru de referinta care te invata cum sa fii un sef mai bun, dar si un coleg mai bun. Este plina de adevaruri lamuritoare, de sfaturi inteligente si de sugestii practice, toate ilustrate cu povesti motivante (si adesea amuzante) despre experientele personale ale lui Kim Scott in locuri ca Apple, Google si alte companii aflate la inceput de drum. Indispensabila." - GRETCHEN RUBIN, autoarea cartii The Happiness Project, bestseller New York Times
  • Organizatia reinventata. Un ghid pentru crearea organizatiilor inspirate de stadiul urmator al constiintei umane
    Preț special 36.75 LEI Preț standard 49.00 LEI

    Organizația reinventată, tradusă în 18 țări, este considerată cea mai influentă carte de business a deceniului. Descrisă ca ,,inovatoare”, ,,vizionară” și ,,un studiu de pionierat în gândirea de management” de către unii dintre cei mai respectați profesori de management și dezvoltare personală, a declanșat o mișcare globală a organizațiilor de a adopta practici de management radical diferite, mai eficiente și mai umane.


    Frederic Laloux reinventează structura, cât mai ales spiritul organizației, din perspectiva conceptului de management și leadership. În contextul actual, presărat cu provocări în toate domeniile vieții sociale, economice și politice, această operă reprezintă atât o sursă de inspirație, cât mai ales un ghid practice care poate și trebuie să fie urmat. Atât de cei care construiesc organizații noi, dar mai ales de cei care vor să acorde o nouă șansă organizațiilor „mature”. Bogdan Popescu, Marketing and Sales Excellence Manager, Bayer



    FREDERIX LALOUX. Fost partener asociat la McKinsey & Company, Laloux are un MBA la INSEAD și o diplomă în coaching de la Newfield Network din Boulder, Colorado. Este pasionat de călătorii și vorbește fluent cinci limbi străine. Frederic Laloux trăiește în Ithaca, NY, USA alături de soția sa Hélène și cei doi copii.

  • Mintea creativa. Schimba-ti radical gandirea. Abandoneaza zona de confort. Dezvolta strategii indraznete
    Preț special 20.40 LEI Preț standard 27.20 LEI
    Epuizat din stoc

      Foarte multe companii isi limiteaza gandirea strategica la ceea ce stiu deja sa faca. Se asteapta ca managerii sa stabileasca obiective concrete si sa construiasca planuri detaliate, pas cu pas, pentru a le atinge mai usor. O asemenea abordare poate satisface necesitatile unei firme doar pe termen scurt, dar genereaza inovatii modeste si, in cel mai bun caz, o dezvoltare progresiva. Rezultatul va fi faptul ca afacerea va stagna la un nivel de performanta pe care nu il va mai putea depasi. 
        In Mintea creativa veti descoperi o abordare complet diferita a proce-sului creativ. Veti afla:
    • Cum sa va duceti compania dincolo de nivelul actual al performantei, cum sa construiti o dinamica a cresterii si a expansiunii si cum sa deveniti lider de piata in domeniu. 
    • Cum sa depasiti gandirea de grup clasica si sa va eliberati adevarata putere creatoare.
    • Cum sa deveniti un lider de opinie folosind secretele puterii creatiei.
    • Cum sa inovati si sa va dezvoltati modelul de afaceri.
        Folosirea tehnicilor practice si a pasilor descrisi in Mintea creativa va aduce companiei dumneavoastra o infuzie de putere creativa si va stimula inovatia. Renuntati la modelul traditional de afacere si generati cresterea dinamica pe care o meritati!

        „Chiar si companiile care se bucura de un succes urias - de fapt, in special aceste companii - esueaza in cele din urma daca nu isi pastreaza flexibilitatea. Urmariti evolutia pietei si adaptati-va cerintelor sau, mai degraba, construiti-va viitorul cu ajutorul acestui volum extraordinar al lui Scott Cochrane!" - Marshall Goldsmith, ganditorul numarul 1 in leadership mondial

  • Mindful Leadership Coaching – Calatorii catre sine
    Preț special 35.44 LEI Preț standard 47.25 LEI
    Epuizat din stoc

    Manfred Kets de Vries, expert de talie mondială în domeniul leadershipului, oferă o analiză de profunzime a coachingului pentru lideri, privindu-l prin “lupa” psihodinamică, folosind ideea de mindfulness şi ţinând cont de diversitatea proceselor de învăţare individuale şi de grup.


    Kets de Vries arată cum poate un coach să-i ajute pe lideri să-şi creeze punctele de cotitură care să le permită să facă schimbări semnificative în viaţa lor personală şi profesională. El prezintă o serie de instrumente inovatoare aflate la baza intervenţiei sale de coaching. Cuprinzând mai multe studii de caz şi chestionare pentru a facilita o înţelegere mai profundă a mecanismelor psihodinamice ce însoţesc o schimbare individuală sau organizaţională, cartea de faţă este menită să-i ajute pe coachi şi pe liderii organizaţiilor să schimbe în bine atitudinile, concepţiile şi comportamentele echipelor lor, pentru a crea acele locuri în care “este plăcut să munceşti”.


    “O carte monumentală, sintetizând aproape 35 de ani de cercetare şi practică în psihanaliză, consultanţă şi training pentru lideri, şi coaching individual şi de grup…O carte scrisă cu eleganţă şi în cuvinte simple, care trebuie neapărat citită de coachi, educatori şi liderii reflexivi.” Georges Trepo, profesor emerit, HEC Paris


    “Recomand din toată inima această carte coachilor profesionişti care vor să-şi exploreze şi să-şi înţeleagă în profunzime relaţia de coaching” Erik de Haan, director Ashridge Centre for Coaching, Ashridge Business School, şi profesor de dezvoltare organizaţională la VU University, Amsterdam


    “Folosind cu măiestrie interacţiunea forţelor emoţionale conflictuale, Manfred Kets de Vries ne oferă un excelent ghid al coachingului în leadership… o lucrare deschizătoare de drumuri.” Vaseehar Hassan,  PhD, consilier şi membru în boardul Guidance Investment, Malaysia


    “Este o carte absolut obligatoriu de citit! Manfred Kets de Vries ne oferă încă o dată ocazia de a reflecta şi discuta despre ceea ce contează într-adevăr pentru fiinţele umane din organizaţiile moderne.” Profesor Konstantin Korotov, directorul Centrului de Cercetare şi Dezvoltare a Leadershipului, European School of Management and Technology, Berlin


    “Kets de Vries ne oferă o serie de idei redutabile, care le-ar putea salva, literalmente, oamenilor carierele şi, chiar mai important, imaginea de sine.” Profesor Randel S. Carlock, profesor de leadership antreprenorial, Wendel International Centre for Family Enterprise

  • Avantajul. De ce sanatatea organizationala este cel mai important atu in afaceri
    Preț special 31.43 LEI Preț standard 41.90 LEI
    Epuizat din stoc

    Un avantaj simplu, gratuit și la îndemâna oricui.


    Există un avantaj competitiv mult mai puternic decât oricare altul. Este această strategie superioară? Inovarea mai rapidă? Planurile de afaceri complexe?


    Nu. Patrick Lencioni afirmă că diferența dintre companiile de succes și cele mediocre are prea puțin de-a face cu ceea ce știu acestea și cu cât de inteligente sunt și mai mult cu cât sunt companiile de sănătoase. Nu există, susține el, o cale mai bună de a ajuta o companie să progreseze și să se dezvolte sănătos decât eliminând cauzele care stau la baza intrigilor de culise, a confuziei, a fluctuației de personal și, în general, a tuturor disfuncțiilor.


    Regulile simple propuse de Lencioni îi pot fi de folos oricărui lider – fie el CEO, patron de firmă mică, director de școală sau de departament – pentru ca organizația pe care o conduce să atingă succesul la care a visat întotdeauna.

  • Sun Tzu si arta afacerilor. 6 principii strategice pentru manageri
    Preț special 31.43 LEI Preț standard 41.90 LEI
    Epuizat din stoc

    CUM SĂ APLICĂM CU SUCCES ÎN AFACERI STRATEGIILE DIN "ARTA RĂZBOIULUI"


    Acum peste două mii de ani, faimosul general chinez Sun Tzu a scris lucrarea clasică de strategie militară "Arta războiului", pentru a transmite mai departe înţelepciunea dobândită în anii de bătălii. Iar pentru că domeniul afacerilor, ca şi războiul, este unul dinamic, cu ritm alert şi impune folosirea eficientă a unor resurse limitate, directorii moderni de organizaţii au de câştigat dacă ştiu cum să valorifice învăţăturile lui Sun Tzu. Pornind de la exemplele reale ale unor firme precum General Electric, Microsoft, AT&T, BMW, Southwest Airlines, FedEx, Mark R. McNeilly ne arată cum pot fi adaptate cu succes principiile militare la lumea corporatistă de astăzi, ca să evităm capcanele managementului şi să obţinem avantaj competitiv pe termen lung:
    - Câștigă totul fără luptă
    - Evită punctele forte, atacă punctele slabe
    - Inducere în eroare și cunoaștere anticipate
    - Viteză și pregătire
    - Modelează-ți oponentul
    - Leadership bazat pe caracter


    Mark R. McNeilly este lector universitar la Universitatea statului Carolina de Nord, Chapel Hill, unde predă marketing. A fost invitat la emisiuni despre strategie de la BBC, C-SPAN, CNBC, Business News Network, Voice of America. A apărut ca analist invitat în programul special despre arta războiului a lui Sun Tzu de pe canalul History Channel, în 2009. A susţinut prezentări despre Sun Tzu şi strategie la companii precum IBM, Royal Bank of Scotland, Society of Competitive Intelligence Professionals. A fost director de marketing şi a lucrat timp de 30 de ani la IBM şi Lenovo, având experienţă în strategie, marketing şi management.

  • Excelenta in management
    Preț special 30.27 LEI Preț standard 40.36 LEI
    Epuizat din stoc

    Lectura obligatorie pentru manageri!


    Un program de pregatire pentru managerii in formare. Drumul spre dobandirea pozitiei de manager eficient este unul obositor si dificil. Te confrunti cu asteptari contradictorii din partea subordonatilor, a superiorilor, a colegilor cu acelasi statut ca al tau si a clientilor. Cum ai putea stapani arta de a conduce? Cum sa faci fata dificultatilor zilnice din activitatea de management?


    Excelenta in management este un ghid indispensabil pentru autoevaluarea celor care ocupa pozitii de conducere si pentru intelegerea lucrurilor pe care le pot face pentru a-si imbunatati performantele.Sfaturile inteligente si practice, conceptele esentiale si exemplele pe care le contine le vor permite atat sefilor aflati la inceput de cariera, cat si celor cu experienta sa-si atinga potentialul maxim de lider.


     

  • Metode si tehnici de invatare eficienta. Fundamente si practici de succes
    Preț special 35.40 LEI Preț standard 47.20 LEI
    Epuizat din stoc
    Conform cercetarilor recente, invatarea poate fi facilitata de insusirea unor seturi de tehnici adecvate. Volumul prezinta cele mai eficiente strategii care pot fi aplicate in vederea unei acumulari rapide si pe termen lung a cunostintelor stiintifice: metode de documentare si prelucrare a informatiilor, solutii de memorare, modalitati de crestere a randamentului, de planificare si organizare a timpului, de optimizare a stilului de lucru si de concentrare a atentiei. Sectiuni speciale sint dedicate diferitelor forme de comunicare, proceselor de argumentare, contraargumentare si persuasiune, precum si regulilor de elaborare a lucrarilor didactico-stiintifice sau de organizare si conducere a reuniunilor si dezbaterilor. Elementele teoretice sint ilustrate cu studii de caz, aplicatii practice si metodologice care contribuie la o mai buna intelegere a conceptelor expuse. Sinteza a mai multor perspective metodologice, "Metode si tehnici de invatare eficienta" este un ghid de crestere a performantei si dezvoltare a competentelor util atit studentilor, cit si profesorilor.

     

    Din cuprins: Invatarea umana • Principii si metode de optimizare a conditiilor invatarii • Metode si tehnici de invatare • Managementul si metodologia activitatii stiintifice si intelectuale independente • Pedagogia muncii intelectuale • Invatarea prin comunicare. Strategii, metode si tehnici de comunicare eficienta • Fundamentele comunicarii • Comunicarea orala • Comunicarea scrisa • Comunicarea vizuala • Metode si tehnici de argumentare, contraargumentare si convingere • Pragmatica procesului de contraargumentare • Metode si tehnici de formare, dezvoltare si schimbare a conduitelor atitudinale
  • Managementul conflictelor în organizatie
    Preț special 35.44 LEI Preț standard 47.25 LEI
    Epuizat din stoc

    „În cadrul organizațiilor, conflictele sunt inevitabile și apar în caz de dezacorduri privind volumul de lucru, problemele de comunicare, diferențele individuale la nivel de nevoi, dorințe, obiective, preferințe sau comportamente, precum și în cazul litigiilor dintre angajați și angajatori. 

    Vestea bună este că putem învăţa să gestionăm toate aceste tensiuni, în aşa fel încât ideea de conflict să ajungă să aibă o conotaţie mai curând pozitivă decât negativă. Atunci când înţelegem şi apreciem latura constructivă a conflictului, avem puterea de a identifica problemele, de a ne angaja într-un dialog şi de a căuta repede și clar modalităţi de soluţionare a divergenţelor. Căutăm şi găsim prieteni şi aliaţi, în loc de inamici şi rivali. Căutăm obiectivele şi ţintele comune, împărtăşite. Nu suntem ostaticii nimănui, cu atât mai puţin ai propriei persoane, şi primim conflictul cu o atitudine deschisă, deoarece ştim cum să gestionăm şi cum să soluţionăm divergenţele."
    – Autorul 

    Dan Safta este doctor în științe economice și licențiat în drept și management. A semnat, în calitate de autor sau coautor, volume, precum "Infracțiunile de corupție" (2000), "Conflictele de muncă" (2001), "Controlul entităților publice" (2010) și altele. În prezent coordonează serviciul juridic Ilfov din cadrul DGRFP București. 

    Lucrarea "Managementul conflictelor în organizație" este destinată managerilor, specialiștilor în resurse umane, juriștilor, studenților, precum și celor implicați direct în gestionarea conflictelor organizaționale.

  • Mic tratat de manipulare pentru uzul oamenilor cinstiti
    Preț special 29.10 LEI Preț standard 38.80 LEI
    Epuizat din stoc
    Cum poti determina pe cineva sa faca ceea ce doresti tu sa faca? Raspunsul psihologilor sociali e simplu: nu trebuie nici sa ai putere de seductie, nici sa fii un geniu al persuasiunii sau sa detii o pozitie de forta, ci doar sa cunosti si sa aplici anumite tehnici de manipulare. Vom intelege aceste tehnici citind povestea plina de umor a doamnei O. Viata ei este o adevarata drama, deoarece nu e in stare sa recunoasca si sa contracareze incercarile de manipulare ale celor cu care intra in contact zi de zi, de la vinzatori pina la cersetori. Situatiile in care doamna O. cade victima manipulatorilor din jurul ei le permit autorilor sa prezinte strategiile cu ajutorul carora putem obtine de la alte persoane lucruri cu care altminteri ele nu ar fi niciodata de acord. Revizuita si completata la aceasta editie cu un capitol despre manipularea de masa folosita in marketing, cartea a fost reeditata de mai multe ori in Franta si tradusa in peste zece limbi.

     

    Din cuprins: Capcanele deciziei • Amorsarea • O afacere buna • Momirea • Piciorul-in-usa • Usa-in-nas • Atingerea fizica • Etichetarea • Manipularea in viata de zi cu zi • De la manipularea interindividuala la manipularea de masa: cazul marketingului
  • Ghidul femeii de succes
    Preț special 15.68 LEI Preț standard 20.90 LEI
    Epuizat din stoc

    Vrei sa fii si tu o femeie de succes? Indrazneste sa parcurgi acest ghid istet bazat pe explicatii clare si exemple concrete! Iata doar cateva dintre lucrurile la care te vei pricepe de minune in viitor: 


        - Sa ceri lucrurile pe care le vrei si sa refuzi lucrurile care nu iti plac

        - Sa incepi o conversatie

        - Sa duci relatiile de prietenie la un alt nivel

        - Sa nu te superi atunci cand esti criticata (cu masura, bineinteles) 

        - Sa faci fata remarcilor umilitoare 

        - Sa poti critica diverse persoane fara a distruge relatia cu acestea 

        - Sa poti spune lucruri frumoase oamenilor fara a parea nesincera

        - Sa fii gratioasa atunci când oamenii iti spun lucruri frumoase

        - Sa stii cand sa vorbesti si când sa taci

        - Sa ceri scuze in mod corespunzator.

        Noua „tu” va comunica sincer si constructiv pe toate planurile vietii: la munca, in viata de cuplu, cu prietenii si familia. Din postura de fata desteapta vei fi mereu increzatoare, eficienta si proactiva... cu stil!
  • Alianta. Managementul talentelor in era conectivitatii
    Preț special 21.76 LEI Preț standard 29.00 LEI

    Ca manager, îți dorești de la angajații tăi să te ajute să transformi compania și, astfel, s-o pregătești pentru viitor. Ca angajat, îți dorești ca organizația să te susțină să ai o carieră de succes. Acest scenariu cu câștigători de ambele părți se va întâmpla doar dacă ambele tabere au încredere una în cealaltă și doar dacă își iau angajamentul că vor investi pentru beneficii de ambele părți. Din păcate însă, în zilele noastre, în mediul de afaceri, încrederea a atins cel mai scăzut nivel.

    Putem recâștiga încrederea pierdută prin discuții deschise în care să nu fie trecute cu vederea realitățile economiei moderne. Așa că, în mod paradoxal, alianța începe atunci când managerii recunosc că angajații valoroși pot părăsi compania, iar angajații aleg să vorbească deschis despre propriile aspirații profesionale. Dacă veți face din alianță elementul central al strategiei voastre de management al talentelor, nu doar că veți reinstaura încrederea, dar veți putea recruta și reține acele persoane cu spirit antreprenorial de care aveți nevoie într-o lume ce se transformă rapid.

    Acest ghid îndrăzneț, dar practic pentru manageri și directori executivi vă va oferi instrumentele necesare ca să recrutați, să coordonați și să rețineți acei angajați de care compania are nevoie pentru a se dezvolta într-o lume a inovației constante și a schimbării în ritm accelerat.

    Alianța surprinde esența dezvoltării moderne de talente: încrederea și crearea de valoare reciprocă îi ajută atât pe angajator, cât și pe angajat să facă față competiției externe. Autorii creează cadrul necesar atât marilor companii, cât și firmelor abia înființate pentru a-și dezvolta mai eficient angajații, construind, în același timp, o echipă puternică. Jeffrey R. Immelt, Președinte și CEO, General Electric


    Angajații motivați reprezintă cheia succesului în fiecare domeniu de activitate. Alianța este o carte extraordinară ce prezintă exemple din lumea reală despre cum să ne asigurăm loialitatea și să le inspirăm creativitate unor echipe de succes pe termen lung. Kenneth I. Chenault, Președinte și CEO, American Express

  • Responsabilitatea socială corporatistă în sprijinul resurselor umane
    Preț special 26.55 LEI Preț standard 35.41 LEI
    Epuizat din stoc
    Un parteneriat necesar pentru dezvoltarea unor practici responsabile în afaceri.
  • Managementul resurselor umane
    Preț special 24.08 LEI Preț standard 32.11 LEI
    Epuizat din stoc
    „Dr. Pell ne ofera un ghid plin de idei si umor, perfect pentru toti supervizorii, managerii si directorii executivi care au de condus o forta de munca eterogena." (Dr. Franklin C. Ashby, presedinte, The Leadership Capital Group, L.L.C.)» Un fundament solid de construire si conducere a echipelor, pentru toti managerii» Informatii recente privind gestionarea carierei, obiectivele, concedierile, hartuirea si multe alte probleme» Sfaturi practice privind interviurile, angajarile, pastrarea oamenilor de valoare si alte subiecte actualeFireste, nu sunteti un ignorant.
  • Tot ce ar trebui sa stii despre PR
    Preț special 32.51 LEI Preț standard 43.34 LEI
    Epuizat din stoc
    Aveti o idee clara despre ce sunt relatiile publice? Sau viziunea dumneavoastra este colorata de povestirile nesfarsite din media despre „exercitii de PR", „treburi de PR" si „smecherii de PR" – termeni folositi de obicei ca prescurtare pentru inselatorie si scamatorie?