Cartea de faţă demonstrează, cu numeroase exemple, din România şi din regiune, dar şi de la nivel mondial, că secretul succesului se află în aplicarea unor strategii bine definite. Învingătorii crizei nu sunt neapărat companiile mari, ci cele care s-au încadrat ferm într-unul din cele patru profiluri analizate în volum: Industry Shark, Regional Hero, Local Specialist sau International Champion. Aceştia vor avea câştig de cauză şi pe termen lung, într-o competiţie tot mai dură şi într-un proces de concentrare economică tot mai accentuat.
Detalii
Mai multe informații
Editura | Publica |
---|---|
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-1931-74-6 |
Traducător | Irina Cristescu, Ioana Cristescu (pentru partea teoretică) |
Număr de pagini | 536 |
Formatul cărţii | 14,5 x 20,5 cm |
Tip copertă | Ediţie cartonată |
Data apariției | 2011 |
Recenzii
{{title}}
{{detail}}