Barwise şi Meehan argumentează că o diferenţiere de succes nu constă în oferta de produse unice, ci în categorii de beneficii generice, precum un bun service, livrare la timp şi produse de calitate, pe care orice companie le poate oferi.
„Secretul" constă în a oferi toate acestea substanţial şi constant mai bine decât competitorii. Ilustrând acest tip de diferenţiere orientată către client prin exemple reale – luate din experienţa a numeroase companii, printre care Toyota, P&G, Hilti, Tesco sau Ryanair, Simply Better propune managerilor un cadru de acţiune pe care aceştia îl pot utiliza ca să:
- înţeleagă ce are de fapt valoare pentru clienţi şi de ce aceştia cumpără mărcile pe care le cumpără;
-descopere nevoi de bază încă nesatisfăcute, care nu aşteaptă decât o soluţionare eficientă;
- transforme insatisfacţia clienţilor într-o îmbunătăţire a performanţelor;
„Secretul" constă în a oferi toate acestea substanţial şi constant mai bine decât competitorii. Ilustrând acest tip de diferenţiere orientată către client prin exemple reale – luate din experienţa a numeroase companii, printre care Toyota, P&G, Hilti, Tesco sau Ryanair, Simply Better propune managerilor un cadru de acţiune pe care aceştia îl pot utiliza ca să:
- înţeleagă ce are de fapt valoare pentru clienţi şi de ce aceştia cumpără mărcile pe care le cumpără;
-descopere nevoi de bază încă nesatisfăcute, care nu aşteaptă decât o soluţionare eficientă;
- transforme insatisfacţia clienţilor într-o îmbunătăţire a performanţelor;