Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala). Vol. 2

de Camelia Bucur

Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala). Vol. 2

Nou

Ghid de supraviețuire în call center e despre nervi. Nervi random. Te enervează colegii, te enervează șefii, te enervează șefii șefilor, pauzele sunt prea scurte și fiecare oră e un exercițiu de răbdare. După șapte ani în call center, am învățat că primești mai mult dacă știi unde și când să pupi, că sl...
Citeste in continuare...
27,00  LEI
 LEI9522

În stoc

Economisesti: 4,05 LEI 15% discount

Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

Ghid de supraviețuire în call center e despre nervi. Nervi random. Te enervează colegii, te enervează șefii, te enervează șefii șefilor, pauzele sunt prea scurte și fiecare oră e un exercițiu de răbdare. După șapte ani în call center, am învățat că primești mai mult dacă știi unde și când să pupi, că slugărnicia pentru șef poate aduce promovarea, că prieteniile se leagă în funcție de încadrarea profesională, că atașamentul față de un anumit coleg se lasă automat cu surle, trâmbițe, furci și topoare. Și am mai învățat că puterea șefului se destramă când stă, umil și prăfuit, împreună cu subalternii, la coadă la șomaj. După șapte ani, eu am demisionat. Și mulți alți colegi, șefi, șefi de șefi… Dar Ghid de supraviețuireîn call center nu e despre cum să demisionezi. E despre cum să-i faci pe alții să demisioneze. Cristina ANTAL

Clientii care au cumparat acest produs au cumparat si urmatoarele produse

Scrieți o recenzie
Nota
Cod Produs: a172555
Noutate: 19 apr. 2018
Editura: Tracus Arte
Data aparitiei: 2018
Număr de pagini: 216
Formatul cărţii: 130x200
ISBN: 978-606-664-923-0
Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei