Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

    Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala). Vol. 2

    de Camelia Bucur

    Nou

    Ghid de supraviețuire în call center e despre nervi. Nervi random. Te enervează colegii, te enervează șefii, te enervează șefii șefilor, pauzele sunt prea scurte și fiecare oră e un exercițiu de răbdare. După șapte ani în call center, am învățat că primești mai mult dacă știi unde și când să pupi, că sl...
    Citeste in continuare...
     LEI0027

    În stoc

    Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

    Ghid de supraviețuire în call center e despre nervi. Nervi random. Te enervează colegii, te enervează șefii, te enervează șefii șefilor, pauzele sunt prea scurte și fiecare oră e un exercițiu de răbdare. După șapte ani în call center, am învățat că primești mai mult dacă știi unde și când să pupi, că slugărnicia pentru șef poate aduce promovarea, că prieteniile se leagă în funcție de încadrarea profesională, că atașamentul față de un anumit coleg se lasă automat cu surle, trâmbițe, furci și topoare. Și am mai învățat că puterea șefului se destramă când stă, umil și prăfuit, împreună cu subalternii, la coadă la șomaj. După șapte ani, eu am demisionat. Și mulți alți colegi, șefi, șefi de șefi… Dar Ghid de supraviețuireîn call center nu e despre cum să demisionezi. E despre cum să-i faci pe alții să demisioneze. Cristina ANTAL

    Scrieți o recenzie
    Nota
    Cod Produs: a172555
    Noutate: 19 apr. 2018
    book_publisher: Tracus Arte
    Data aparitiei: 2018
    Număr de pagini: 216
    Formatul cărţii: 130x200
    ISBN: 978-606-664-923-0
    Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
    LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei