Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

de Gerald Zaltman

In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori....
Citeste in continuare...
9,63  LEI
 LEI188

Stoc epuizat

Economisesti: 1,45 LEI 15% discount

Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea „diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
Scrieți o recenzie
Nota
Cod Produs: C194309
Noutate: 1 ian. 2007
Editura: Polirom
Data aparitiei: 2007
Traducător: Cristina Popa
Număr de pagini: 456
Ediția cărții: I
Formatul cărţii: 13x20 cm
ISBN: 978-973-46-0743-3
Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei