Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

Design of Business

de Roger Martin

Design of Business

Martin arată cum Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM ş.a. folosesc paradigma designului şi ard etapele, ajungând la inovaţii ce le asigură avantajul competitiv....
Citeste in continuare...
 LEI5737

În stoc

Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc în dezvoltare, plătesc designeri, consultanţi şi aşa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decât rareori pe măsura eforturilor. De ce? În Design of Business, Roger Martin vine cu un răspuns convingător: avem prea multă încredere în gândirea analitică, aceasta servind doar la rafinarea datelor cunoscute prin mici îmbunătăţiri. Pentru a inova, companiile au nevoie de paradigma designului, adică de o gândire care ţine de felul cum avansează domeniul datelor cunoscute de la o etapă la alta: de la mister (ceva ce nu putem explica) la euristică (o regulă empirică ce duce la soluţie), la algoritm (o formulă predictabilă pentru producerea unui răspuns) şi la cod (formula devine atât de previzibilă, încât este aplicată automat).
Scrieți o recenzie
Nota
Cod Produs: C168007
Noutate: 18 iun. 2010
Editura: Publica
Data aparitiei: 2010
Colectie: Business
Traducător: Dana Canurschi
Număr de pagini: 184
Ediția cărții: I
Formatul cărţii: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 978-973-1931-42-5
Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei