Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

Branding. Cum se construieşte bunul cel mai de preţ al unei companii (ediţia Capital)

de Don Sexton

Don Sexton este profesor de management al afacerilor la Universitatea Columbia şi preşedintele Arrow Group, Ltd. A primit Premiul Columbia Business School’s Distinguished Teaching şi a lucrat cu numeroase companii de renume. Articolele sale despre branding şi marketing au apărut în reviste ca Harvard Business Review şi Journal of Marketing, fiind ci...
Citeste in continuare...
 LEI3514

În stoc

Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

Cărţile Şcolii de Business Donald Trump sunt abecedare practice şi simple despre elementele de bază ale afacerilor în stilul Trump — de succes. Fiecare carte este scrisă de un expert renumit în domeniu, cu un „Cuvânt înainte“ aparţinându-i lui Donald Trump. Ideile-cheie sunt, de fiecare dată, ilustrate prin exemple din viaţa reală, oferite fie de Trump, fie de alţi directori executivi din organizaţia sa. Perfecte pentru oricine vrea să-şi dezvolte afacerile, fără a avea masterate sau doctorate, aceste cărţi inteligente oferă sfaturi din lumea reală a afacerilor, bazate pe singurul lucru pe care cititorii nu-l pot obţine în nicio şcoală de afaceri — experienţa.
Scrieți o recenzie
Nota
Cod Produs: C197287
Noutate: 7 mai 2012
Editura: Curtea Veche
Data aparitiei: 2012
Colectie: Capital
Traducător: Cătălin-Alexandru Georgescu
Număr de pagini: 320
Ediția cărții: I
Formatul cărţii: 13 x 20 cm
ISBN: 978-606-588-290-4
Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei