Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

    Cum functioneaza Google

    de Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg

    Nou

    Presedintele consiliului de administratie de la Google si fostul director executiv al aceleiasi companii, Eric Schmidt, impreuna cu fostul prim-vicepresedinte al departamentului de productie, Jonathan Rosenberg, s-au alaturat companiei Google cu peste un deceniu in urma. La vremea aceea, amandoi acumulasera deja experienta ca directori in domeniul tehnologie...
    Citeste in continuare...
     LEI0049

    În stoc

    Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

    Posta Romana: 3- 4 zile lucrătoare

    Presedintele consiliului de administratie de la Google si fostul director executiv al aceleiasi companii, Eric Schmidt, impreuna cu fostul prim-vicepresedinte al departamentului de productie, Jonathan Rosenberg, s-au alaturat companiei Google cu peste un deceniu in urma. La vremea aceea, amandoi acumulasera deja experienta ca directori in domeniul tehnologiei informatiei. Inca de pe atunci, Google era renumita pentru modul de functionare cu totul atipic, reflectand principiile vizionare si adesea contradictorii ale fondatorilor firmei, Larry Page si Sergey Brin. Eric si Jonathan si-au dat rapid seama ca, pentru a reusi, urmau sa invete de la zero tot ceea ce credeau ca stiu deja despre afaceri si management. 

    In prezent, Google este legendara pe plan mondial si depaseste cu regularitate granitele inovatiei ȋn diverse domenii. Cum functioneaza Google cuprinde lectiile ȋnvatate de Eric si Jonathan pe masura ce au ajutat la cladirea acestei fabuloase companii. Autorii explica modul ȋn care tehnologia a inclinat balanta puterii dinspre companii catre consumatori, aratand ca singura cale de a reusi in aceasta lume, aflata ȋn perpetua schimbare, este realizand produse superioare din punct de vedere calitativ si atragand o noua specie de angajati pluritalentati, pe care Eric si Jonathan ȋi numesc „inteligente creatoare“. Tratand subiecte care acopera o plaja larga, de la cultura si strategia organizationala, talentul angajatilor, procesul de luare a deciziilor, comunicarea, inovatia, precum si modul de a face fata aparitiei firmelor revolutionare, autorii ilustreaza maximele din domeniul managementului („Pentru a ajunge la un consens este necesar dezacordul“, „Exilati valetii dar luptati-va pentru dive“, „Ganditi ȋn termeni de crestere ȋnzecita, nu de crestere cu 10%“) pigmentand volumul cu numeroase anecdote, de pe tot parcursul istoriei companiei Google, multe dintre ele, cunoscute pana acum doar initiatilor, fiind ȋmpartasite acum pentru prima oara publicului.

    Scrieți o recenzie
    Nota
    Cod Produs: a159435
    Noutate: 7 aug. 2017
    Editură: Publica
    Data aparitiei: 2017
    Colecţie: Leadership
    Traducător: Cora Radulian, Emilia Vasiliu
    Număr de pagini: 400
    Formatul cărţii: 200 x 140 mm
    ISBN: 978-606-722-013-1
    Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
    LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei