Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

Introducere în sociologia pieţelor

de Alex Preda

Introducere în sociologia pieţelor

Analiza grupurilor, reţelelor şi comunităţilor economice se îmbină cu cea a formelor de expertiză economică, a tehnologiilor, organizaţiilor şi instituţiilor, oferind specialiştilor în sociologie economică, studenţilor şi profesorilor la facultăţile de profil informaţii de ultimă oră cu privire la dinamica pieţelor. ...
Citeste in continuare...
 LEI639

În stoc

Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

Pe masura ce pietele financiare au dobindit o importanta din ce in ce mai mare in societatea actuala, s-a dezvoltat o disciplina noua, subsumata sociologiei economice – sociologia pietelor. Volumul prezinta cele mai importante abordari sociologice ale pietelor, conferind informatiei rolul de concept-cheie in analiza tranzactiilor. De la studiul schimburilor economice ca interactiuni sociale la examinarea institutiilor sociale pe care se bazeaza pietele globale, sint evidentiati factorii sociali si culturali ce configureaza producerea, difuzarea si diferitele utilizari ale informatiei economice. Cuprins: Piete, informatie si actiune sociala • Informatiile si ordinea interactiunilor de pe piata • Pietele ca retele, grupuri si comunitati • Piete, informatii si expertiza economica • Tehnologia si informatiile despre piete • Piete, firme si institutii • Sociologia pietelor si directii de cercetare
Scrieți o recenzie
Nota
Cod Produs: C179772
Noutate: 21 dec. 2010
Editura: Polirom
Data aparitiei: 2010
Colectie: COLLEGIUM.Sociologie. antropologie
Traducător: Miruna Andriescu
Număr de pagini: 280
Ediția cărții: I
Formatul cărţii: 16x23.5 cm
ISBN: 978-973-46-1839-2
Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei