Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

    Manual de Branding

    de Wally Olins

    Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Pe cât de inspiraţional, pe atât de practic, Manualul de branding expune regulile de bază pentru succesul în branding în secolul al XXI-lea şi este o lectură obligatorie pentru oricine este interesant de domeniul identităţii corporatiste şi al brandingului. ...
    Citeste in continuare...
    57,70  LEI
     LEI0549

    În stoc

    Economisesti: 8,65 LEI 15% discount

    Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

    Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes. Un manual în adevăratul sens al termenului, cartea cuprinde nouă capitole cu studii de caz şi „întrebări pentru acasă”, totul însoţit de ilustraţii color pentru a prezenta un număr impresionant de branduri şi programe de branding: Apple în Statele Unite, Mitsubishi în Japonia, Repsol în Spania, Daimler în Germania sau Lloyd’s în Marea Britanie. WALLY OLINS este unul dintre cei mai influenţi şi experimentaţi profesionişti în domeniul identităţii corporatiste şi al brandingului. Preşedinte şi co-fondator al firmei Saffron Brand Consultants, Olins este unul dintre marile nume ale istoriei brandingului modern. A oferit consultanţă în identitate şi branding unor companiilor comerciale de top, precum 3i, Renault, Repsol, BT , Volkswagen, Tata si Lloyd's Londra, dar şi guvernelor Portugaliei, Poloniei sau Marii Britanii.
    Scrieți o recenzie
    Nota
    Cod Produs: C197325
    Noutate: 15 apr. 2009
    Editura: Vellant
    Data aparitiei: 2009
    Colectie: În afara colecţiilor
    Traducător: Ovidiu Miron
    Număr de pagini: 112
    Ediția cărții: I
    Formatul cărţii: 17,3 x 22,5 cm
    ISBN: 978-973-1984-00-1
    Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
    LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei