Nu aveți nici un articol în lista d-voastră de dorințe.

    50 de secrete ale artei persuasiunii. Cum ii convingem pe ceilalti ca avem dreptate (ebook)

    de Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini

    50 de secrete ale artei persuasiunii. Cum ii convingem pe ceilalti ca avem dreptate (ebook)

    Mai multe vizualizări

    • -->
    Disponibil si in format
    Ne confruntam permanent cu provocarea de a negocia sau de a discuta in contradictoriu cu cei apropiati cu colegii sau cu sefii. Cum ne putem impune punctul de vedere? Exista anumite cuvinte cu care putem capta atentia interlocutorilor nostri? Bazat pe cercetari recente in psihologie volumul prezinta regulile de baza ale persuasiunii precum si tehnici si stra...
    Citeste in continuare...
    20,78  LEI
     LEI6216

    În stoc

    Economisesti: 4,16 LEI 20% discount

    Disponibil si in format

    Urgent Cargus Curier: 24-48 ore

    Ne confruntam permanent cu provocarea de a negocia sau de a discuta in contradictoriu cu cei apropiati cu colegii sau cu sefii. Cum ne putem impune punctul de vedere? Exista anumite cuvinte cu care putem capta atentia interlocutorilor nostri? Bazat pe cercetari recente in psihologie volumul prezinta regulile de baza ale persuasiunii precum si tehnici si strategii prin care evitati cliseele si va sporiti puterea de convingere. Indiferent daca sunteti manager avocat medic politician sau profesor cele 50 de secrete ale artei persuasiunii va vor ajuta sa-i atrageti pe ceilalti de partea dumneavoastra.

    Dr. NOAH J. GOLDSTEIN profesor la University of Chicago Graduate School of Business. A publicat numeroase articole si rezultate ale cercetarilor sale in reviste de psihologie si afaceri. A fost consultantul unor corporatii si organizatii guvernamentale precum Accenture The United States Forest Service si The United States Census Bureau.

    STEVE J. MARTIN director al Influence At Work (Marea Britanie) a publicat articole in reviste de afaceri. Este coautorul cartii Sold! (2004). Sustine prelegeri pe tema influentei si persuasiunii la Cranfield University si Sir John Cass London Business School si ofera consultanta pentru numeroase organizatii guvernamentale sau de afaceri.

    Dr. ROBERT B. CIALDINI profesor universitar de psihologie si marketing la Arizona State University. Este autorul cartii Influence: Science and Practice (ed. a IV-a 2000). A publicat numeroase articole in reviste academice si de afaceri. In anul 2003 a primit premiul „Donald T. Campbell“ pentru contributia sa in domeniul psihologiei sociale.

    Scrieți o recenzie
    Nota
    Cod Produs: P978-973-46-5498-7-X
    Noutate: 27 ian. 2016
    ISBN: 978-973-46-5498-7-X
    book_publisher: Polirom
    Data aparitiei: 2015
    Citeste in continuare...Citește mai puțin ...
    LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei LibHumanitas • libraria online unde cartile bune iti dau idei