Retur garantat in 30 de zile

 

Politica de retur

 

Conform Ordonanţei de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (denumită în continuare O.U.G. 34/2014), cumpărătorii www.libhumanitas.ro au dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze bunurile achiziționate, în termen de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Costurile de livrare sunt detaliate in pagina Politica de transport si LIBRĂRIILE HUMANITAS S.A. își rezervă dreptul de a modifica periodic costurile, comunicand aceste schimbari clientilor prin afisarea lor pe www.libhumanitas.ro

Perioada de returnare a unui bun sau renunțarea la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunurilor comandate sau a ultimului bun dintr-o comanda – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din contract, acesta va notifica in scris / telefonic intentia fermă de returnare către LIBRĂRIILE HUMANITAS S.A., P-ța Presei Libere nr. 1 bloc Corp C, et. 1, Sector 1, București, cod poștal 013701, e-mail vanzari@libhumanitas.ro, tel. +40 0723.684.194. Ca urmare a transmiterii cererii de retragere, Cumpărătorul va primi prin e-mail, confirmarea de recepționare a cererii de retragere. În vederea respectării termenului-limită de retragere este suficientă transmiterea comunicării privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din contract înăuntrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit bunul sau bunurile respective. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

- pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la confirmarea primirii produselor returnate;

- pentru comenzile achitate cu OP (ordin de plată)/ramburs/iTransfer/SEQR - în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la confirmarea primirii produselor returnate.

Vânzătorul va returna exact suma ce a fost efectiv achitată de client la data achiziționării produselor (conform preturilor afisate clientului in momentul finalizarii comenzii). Rambursarea sumei achitate se face dupa receptionarea produselor returnate.

Beneficiari ai dreptului de retur sunt persoanele fizice și juridice. Poți returna orice produs pe care îl primești cu defect de fabricație, în termen de 30 de zile de la data livrării, caz in care ne angajam sa il inlocuim cu unul conform, sau cu un alt produs convenit de comun acord cu tine in momentul in care ne semnalezi problema.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost deteriorate de către tine: urme de uzura sau folosire excesivă, zgărieturi, ciobituri, îndoituri, lovituri, de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile care insoteau produsul in momentul receptionarii coletului.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Orice reclamaţie privind starea produselor livrate la clienţi va fi adusă la cunoştinţa societății noastre în maximum 24 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la adresele de contact de pe site.

În cazul în care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectată pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de Librăriile Humanitas S.A., dar nu şi despăgubiri suplimentare. Valoarea maxima a despăgubirilor faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comandă.

Nu pot constitui obiectul unui retur înregistrările audio sau video sigilate care au fost desigilate după livrare, ziarele, periodicele şi revistele, conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere (ex. Ebook – în conformitate cu art. 16 lit. m) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii).