A vinde e omeneşte
Abilitatea de a-i convinge pe ceilalţi astfel încât să-i determinăm să schimbe ceea ce deţin cu ceea ce avem noi de oferit este vitală pentru supravieţuirea şi fericirea noastră. Ne-a ajutat specia să evolueze, ne-a mărit standardele legate de nivelul de trai şi ne-a îmbogăţit viaţa cotidiană. Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefirească la lumea nemiloasă a comerţului. Face parte din ceea ce suntem.
„Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros. Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul principal, in vreme ce onestitatea si corectitudinea privesc mute din culise. O alta categorie considera ca vanzarile sunt echivalentul functionaresc al curatatului toaletelor - necesar, poate, dar neplacut si chiar putin neigienic.
Aceasta este o carte despre vanzari. Dar nu seamana cu nicio carte despre vanzari pe care ati citit-o (sau ignorat-o) pana acum. Asta deoarece vanzarile, in toate formele - fie ca vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei intr-o sedinta, s-au schimbat mai mult in ultimii zece ani decat in intreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem ca le intelegem in legatura cu vanzarile sunt construite pe o fundatie de principii care s-a naruit.“ - Daniel Pink
Editura | Publica |
---|---|
ISBN | 978-606-8360-42-3 |
Traducător | Mihaela Sofonea |
Număr de pagini | 302 |
Formatul cărţii | 14,5x20,5 cm |
Tip copertă | broşată |
Data apariției | 2013 |