Persoana juridica

Grilă Listă
Setați descendent

Articolele 151-180 din 692

  • Limbajul trupului în mediul de afaceri
    Preț special 24.00 LEI Preț standard 32.00 LEI

    Ce-ar fi dacă am putea învăţa cum să interpretăm corect limbajul trupului? Ei bine, am influenţa părerea interlocutorilor despre noi sau despre afacerea pe care le-o propunem, i-am convinge mai uşor să ne devină parteneri, am putea colabora cu ei pe termen lung şi… am înregistra încontinuu succese în profesie.

    Cartea de faţă explică detaliat limbajul trupului, în contextul modern al afacerilor secolului XXI. Totul începe cu prima impresie (pentru care nu aveţi niciodată o a doua şansă). Dar aceasta nu e de ajuns... Fiecare dintre noi doreşte să-şi prezinte favorabil propria persoană (printr-un efort de coordonare consecventă şi simultană a gesturilor, poziţiei trunchiului şi membrelor şi a expresiei faciale cu ceea ce comunică explicit prin vorbe). Şi, desigur, e bine să fiţi conştienţi şi de semnalele pe care le emiteţi (inconştient) atunci când percepeţi reacţiile interlocutorului (atenţie, mai ales, la gesturile care vă dau de gol, deoarece nu concordă cu vorbele). Pe de altă parte, ar fi minunat să aveţi capacitatea de a descifra corect indiciile pe care le trădează limbajul corporal al celorlalţi (ca să ştiţi cum staţi, în realitate, dincolo de vorbe). Deci, vreţi să încheiaţi afacerea — sau nu?

    Dacă da, parcurgeţi paginile acestei cărţi, semnate de cel mai celebru cuplu de experţi în limbajul trupului, şi… veţi vedea lucrurile cu alţi ochi!

  • Antreprenor la minut
    Preț special 30.01 LEI Preț standard 40.01 LEI

    Ken Blanchard, Don Hutson şi Ethan Willis vă spun aici povestea provocărilor întâmpinate de un om de afaceri, în demersul său de a-şi înfiinţa propria companie. Aveţi în faţă o naraţiune interesantă şi dinamică, ce abordează multe dintre problemele tipice întâmpinate de antreprenori în lansarea de noi afaceri — de la găsirea surselor de venit până la implicarea angajaţilor şi fidelizarea clienţilor.

    Autorii expun în aceste pagini cea mai competitivă mentalitate în afaceri, cea americană, şi vă arată cum este eficient să gândiţi şi să acţionaţi, indiferent de domeniul şi de piaţa pe care lucraţi. 

    Cartea conţine sfaturi nepreţuite, rezumate în cadrul secţiunilor „Ponturi la minut“. Aceste sfaturi provin de la antreprenori şi experţi ca Sheldon Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber şi fantasticul Charlie Jones.

    Veţi descoperi o serie de perspective inedite asupra unor subiecte esenţiale în afaceri: cum se pot pune baze solide pentru o firmă, în ce fel se asigură un flux continuu de numerar şi ce înseamnă servicii excepţionale. 

    Ken Blanchard are o influenţă extraordinară asupra managementului exercitat de milioane de oameni şi de firme. Este autorul mai multor bestselleruri, printre care Manager la minut (apărut în limba română la Curtea Veche Publishing şi reeditat în 2009), Leadership and the One Minute Manager şi Raving Fans. Cărţile sale s-au vândut în peste 18 milioane de exemplare şi au fost traduse în peste 25 de limbi. Blanchard este liderul spiritual al The Ken Blanchard Companies, o firmă internaţională de training şi consultanţă în management. De asemenea, este cofondator al Lead Like Jesus Ministries, o organizaţie nonprofit care îi pregăteşte pe oameni să devină lideri mai buni.

    Don Hutson este CEO al companiei U.S. Learning. A susţinut peste 5 000 de discursuri în 22 de ţări în ultimii 35 de ani. A făcut parte din comitetul fondator al National Speakers Association şi a fost cel de-al treilea preşedinte al acestei organizaţii. Face parte din consiliul director al Society of Entrepreneurs, organizaţie căreia i-a fost şi preşedinte. Este autor şi coautor pentru nouă cărţi, printre care şi The Sale şi The Contented Achiever.

    Ethan Willis este cofondator şi CEO al companiei Prosper, Inc., fiind specialist în domeniul coachingului individual şi având la activ cursuri de antreprenoriat, comerţ şi marketing online, investiţii în afaceri imobiliare, finanţe personale şi investiţii în bursele de valori. În 2005, a fost numit Antreprenorul Anului de către Ernst and Young, iar în 2006 a primit titlul de Omul de Afaceri al Anului din partea NRCC. Willis a deţinut şi a administrat peste 12 afaceri, printre care Education Success, Inc., Money Mentor Center, Prosper Media şi AdCafe.

  • Companie de mare viteză: Acțiune imediată și dezvoltare într-o cultură a nanosecundei
    Preț special 29.93 LEI Preț standard 39.90 LEI
    Epuizat din stoc

    Companie de mare viteză: Acțiune imediată și dezvoltare într-o cultură a nanosecundei /  The High-Speed Company: Creating Urgency and Growth in a Nanosecond Culture de Jason Jennings (cu Laurence Haughton) este o carte pentru proprietarii de afaceri, seniori executivi, CEO sau antreprenori care le oferă acestora  strategii detaliate pentru a-și transforma companiile în unele de mare viteză, dezvoltând o cultură a acțiunii rapide și a dezvoltării în cadrul lor.



    „Prioritatea numărul unu pentru liderii de business din ziua de azi este să creeze organizații care să lucreze cu un simț feroce al acțiunii imediate, în lumea noastră nebunesc de ocupată, și să se concentreze ferm pe creștere. Toate conversațiile mele cu diverși directori generali au identificat acest punct sensibil, iar ceea ce am descoperit și voi relata în această carte sunt tactici pentru a construi cea mai rapidă, mai adaptabilă, mai puternică organizație setată să reușească într-un mediu al nanosecundei.”



    Oratorul și cercetătorul Jason Jennings (1952 - 2020) a fost o autoritate în materie leadership, creștere, inovație și carte de business, fiind considerat una dintre cele mai importante trei voci de business din lume. A fost comparat adesea cu reputatul Peter Drucker, care a pus bazele corporațiilor moderne prin scrierile sale. Jason Jennings a absolvit Northern Michigan University (SUA) în 1972 cu dublă specializare în Științe Politice și Comunicare. După ce a lucrat o perioadă ca reporter de radio și televiziune, Jennings a devenit cel mai tânăr proprietar al unui grup de posturi de radio din America. Mai târziu, a fondat compania Jennings-McGlothlin & Company, care a devenit cea mai mare firmă de consultanță media din lume.

  • Creșterea economică, o amăgire. Bogăția, sărăcia și bunăstarea națiunilor
    Preț special 41.25 LEI Preț standard 55.00 LEI



    Ideea principală a lui David Pilling este că nu numai modul în care calculăm creșterea economică ar trebui regândit, ci chiar modul în care concepem creșterea și progresul. Expertul de la Financial Times argumentează chiar, bazându-se pe reflecții ale unor gânditori precum Rosa Luxemburg sau Michel Foucault, că ideea de economie globală este mai curând o abstracție care a dus la fetișizarea conceptului de creștere, cu consecințe devastatoare asupra raporturilor sociale și mai ales asupra mediului. Tocmai de aceea, cartea lui poate fi văzută ca o pledoarie pentru a renunța la ideea de PIB, care ne oferă o imagine foarte distorsionată asupra societății, și de a lansa o dezbatere despre ce și cum ar trebui măsurat pentru a cuantifica bunăstarea sau progresul unei societăți.




  • Semnalul de 3%. Tehnica de investiții care îți va schimba viața
    Preț special 38.59 LEI Preț standard 51.45 LEI
    Epuizat din stoc

    Semnalul de 3%: Tehnica de investiții care îți va schimba viața / The 3% Signal de Jason Kelly este după cum spunea Eusebiu Burcaș în prefața audiobookului, un manual de investiții, sau, altfel spus: „un plan matematic riguros și dovedit în piață pentru atingerea obiectivelor financiare personale.” Avantajul ei, în comparație cu alte metode tradiționale de investiție este că îți dă posibilitatea să îți controlezi investițiile.

  • Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților
    Preț special 33.67 LEI Preț standard 44.90 LEI

    Cum să câștigi respectul, încrederea și fidelitatea clienților

    Principiile prezentate în această lucrare te vor învăța să generezi loialitate totală în rândul celor cu care interacționezi și te vor ajuta să consolidezi relația dintre clienți și organizația din care faci parte.

    Loialitate totală este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clienților cărora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informațiile cuprinse în cartea de față își păstrează relevanța indiferent de domeniul în care activezi, de la sănătate până la guvern, de la sectorul nonprofit până la cel privat.

    Cartea cuprinde 11 puternice „adunări” de echipă – sesiuni scurte, cu un țel precis. Acestea se concentrează asupra abilităților și instrumentelor pe care te poți baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formulă repetabilă, ușor de aplicat, cu rezultate demonstrate în sectorul relațiilor cu clienții.

    Dacă interacționezi direct cu clienții, în interiorul sau în exteriorul unei organizații, te numeri printre cei a căror activitate poate fi influențată decisiv de acest volum. Poți lucra într-un call center, într-un magazin sau într-o filială, ori în finanțe, vânzări, marketing, producție sau IT. Oricare ar fi locul tău de muncă sau postul pe care îl ocupi, ai de-a face cu clienți. A sosit momentul să deprinzi toate acele abilități care vor avea un impact major asupra loialității acestora.

    De asemenea, dacă ești liderul unei echipe sau al unei organizații, ai ocazia de a descoperi cum poți crea și implementa o cultură a loialității în rândul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale își poate asuma sistematic, în mod voluntar, responsabilitatea de a crește fidelitatea clienților. De aceea, este esențial să aplici tu însuți și să le prezinți celorlalți comportamentele și practicile care garantează atingerea scopurilor propuse.

  • Cel mai bun an
    Preț special 30.01 LEI Preț standard 40.01 LEI

    În fiecare persoană de succes se ascunde un om obişnuit care a găsit curajul, puterea şi disciplina de a acţiona, de a se confrunta cu marile provocări şi de a-şi împlini visurile. Depinde doar de voi să aveţi viaţa pe care v-o doriţi. Acest ghid unic vă învaţă cum să faceţi acest lucru.



    Jinny Ditzler a ajutat sute de bărbaţi şi femei să ajungă la un nou nivel al succesului personal şi profesional pe parcursul ultimilor 20 de ani. Cartea de faţă este un exerciţiu distractiv, verificat şi interactiv care oferă un program ce vă va ajuta să vă transformaţi şi să vă atingeţi obiectivele cu ajutorul a zece întrebări simple.



    Dacă veţi găsi curajul, tăria şi disciplina de a acţiona, de a înfrunta marile provocări ale vieţii, atunci viaţa voastră va fi aşa cum v-aţi dorit dintotdeauna.



    Cartea de faţă îşi propune să pătrundă în esenţa modului de a gândi şi de a acţiona al fiecăruia dintre noi şi să ne dea puterea de a accede la un nivel mai înalt de eficienţă şi succes personal. Printr-un proces de autodescoperire, vă puteţi evalua situaţia actuală, după care puteţi trece la planificarea viitorului. Răspunzând la întrebările ce vă sunt adresate, veţi putea să vă clarificaţi ideile şi să treceţi la acţiune. Aceşti paşi direcţi vă vor ajuta să faceţi din acest an — şi fiecare an — cel mai bun an al vieţii voastre, obţinând venituri mai ridicate, mai mult timp pentru lucrurile care contează cu adevărat, o carieră plină de satisfacţii, relaţii mai bune, sănătate fizică şi împlinire spirituală.



    Acesta poate începe în orice moment şi cu siguranţă va fi cel mai bun. La capătul exerciţiului individual, veţi avea în faţă un plan simplu, pe o singură pagină, care vă va ajuta să vă împliniţi dorinţele în anul pe care îl aveţi în faţă, dar şi în cei care vor urma. 



    Jinny S. Ditzler este iniţiatoarea activităţii de coaching personal şi profesional, demarând procesul în Marea Britanie în 1981. Este, de asemenea, fondatoarea Best Year Yet, o companie globală care a pregătit peste 400 de lideri şi traineri, care au lucrat cu peste 750 de companii, în 14 ţări. Este specialistă în coaching, promovare, fiind recunoscută ca un lider inovator în domeniul revitalizării organizaţionale şi transformării personale.



    A activat în organizaţii nonprofit atât în Marea Britanie, cât şi în Statele Unite, făcând parte din consiliul director al The Hunger Project, asociaţie caritabilă care luptă împotriva foametei în lume. De asemenea, s-a numărat printre fondatorii şi preşedinţii Executive Service Corps din Aspen, Colorado, organizaţie care pregăteşte lideri de afaceri şi profesionişti independenţi pentru a oferi consultanţă firmelor nonprofit.

  • Obiceiurile unui milionar de succes
    Preț special 31.49 LEI Preț standard 41.99 LEI
    Epuizat din stoc

    Această carte se adresează tuturor celor ce-și doresc să evolueze și să realizeze ceva bun în viață. Nu este rezervată numai doritorilor de succes financiar, deși succesul financiar poate întinde punți nebănuite, înlesnind atingerea unor noi niveluri de împlinire în toate domeniile: societate, familie, dragoste, sănătate.

    Vei găsi aici un ghid de dezvoltare personală capabil să-ți arate calea cea mai sigură și mai directă între punctul în care te afli și cel în care vrei să ajungi, un sprijin pentru momentele de îndoială, un prieten care să te inspire și să te motiveze și care să-ți stea mereu aproape.

    Vei găsi o poartă către bogăție și succes pe care trebuie să ai puterea și răbdarea s-o deschizi. Merită efortul! Dincolo de ea stau visurile tale împlinite!

  • Pauza de publicitate. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste
    Preț special 90.01 LEI Preț standard 120.00 LEI

    Liviu David este unul dintre cei mai reputati oameni de creatie din industria de publicitate romaneasca.


    Volumul este o premiera in Romania, fiind prima carte de profil din domeniu scrisa pe baza experientei autohtone. Se adreseaza celor ce lucreaza in publicitate, in marketing, antreprenorilor care se implica in activitatile de promovare ale business-urilor lor si, in general, tuturor celor care lucreaza in comunicare.


    PAUZA DE PUBLICITATE este o colectie de lectii invatate din practica, seminarii si cursuri de publicitate, asezonate cu studii de caz si povesti din agentii. Insight-uri extrem de valoroase, pe care nu le-a mai pus nimeni pana acum la un loc, apar pe fiecare pagina. Teorie, exemple, intamplari, gafe, dezbateri, scrise si descrise cu sinceritate, ironie si patima. Cartea isi propune stabilirea unui nivel minim de bun simt in publicitatea romaneasca, de la care sa putem cu totii construi un calup publicitar mai bun.

  • Legea succesului
    Preț special 63.75 LEI Preț standard 85.00 LEI



    Sămânța succesului a fost sădită în fiecare dintre noi. Numai că pentru a rodi, trebuie îngrijită corespunzător. Este convingerea lui NAPOLEON HILL, una dintre figurile fondatoare ale domeniului dezvoltării personale, care și-a dedicat cariera descătușării potențialului din oamenii de rând. Cursul de față, pe care l-a scris în 1928 la îndemnul magnatului Andrew Carnegie, este o fascinantă călătorie ascendentă spre succes, structurată în cincisprezece trepte. Fiecare dintre ele este gândită ca o lecție care să îl ajute pe cititor să se întoarcă spre sine cu sinceritate și să își dezvolte acele calități și obiceiuri care îl pot conduce spre realizarea materială și împlinirea personală.




  • Ziua de astazi conteaza
    Preț special 38.59 LEI Preț standard 51.45 LEI
    Epuizat din stoc

    Ziua de astăzi contează este o carte excelentă pentru cei interesați de dezvoltare personală, plină de momente savuroase de umor. Un umor pe cât de autentic, pe atât de sugestiv în legătura cu firea cât se poate de sucită a omului. Falsa credință, sacrificiile pe care suntem capabili să le facem pentru bani, avariția dusă la extrem, incapacitatea de a ne asuma pentru mult timp responsabilitatea vieții de familie, sau de a gândi pentru succes, nu pentru eșec, pentru toate aceste slăbiciuni umane John Maxwell ne referă alternative, remedii și modalități de îndreptare în cartea de față.




    John Calvin Maxwell (72 de ani) este un autor american, orator, coach și pastor care s-a remarcat la nivel internațional datorită romanelor sale din domeniul leadership-ului. Printre cărțile sale de succes se numără „Cele 21 de Legi Supreme ale Liderului” și „Cele 21 de Calități ale Liderului”. Cărțile sale s-au vândut în milioane de exemplare, iar unele dintre ele au fost incluse pe lista bestsellerurilor New York Times. Până în prezent John Maxwell a vândut peste 19 milioane de cărți în întreaga lume.



    „Ziua de astăzi contează” vorbește despre cele 12 valori fundamentale pe care să le integrezi în viața ta pentru a avea parte de mai multă concentrare, stabilitate, perseverență, împăcare, însemnătate, potențial, mai pe scurt, de mai mult succes. Este vorba mai exact despre: atitudine, priorități, sănătate, familie, gândire, dăruire, bani, credință, relații, generozitate, valori și progres.

  • Secretul unui storyteller
    Preț special 38.59 LEI Preț standard 51.45 LEI
    Epuizat din stoc

    Secretul unui storyteller este despre poveștile pe care le spui pentru a avansa în carieră, pentru a ridica o companie, pentru a prezenta o idee și pentru a-ți duce visurile de pe tărâmul imaginației pe cel al realității. La finalul cărții vei obține un tablou complet a ceea ce reprezintă în concepția lui Carmine Gallo caracteristicile esențiale ale unui storyteller de succes.




    Este vorba mai exact despre arta de a spune povești transformatoare, adică acel gen de povești care consolidează încrederea, stimulează vânzările și inspiră oamenii să aibă vise mărețe, pentru că, potrivit specialiștilor în neuroștiințe creierul uman este configurat pentru povești. Paginile cărții îți vor intermedia totodată „întâlnirea” cu unii dintre cei mai mari storytelleri de brand din timpurile noastre (peste 50 la număr) precum: Papa Francisc, Richard Branson, Howard Schultz, Sheryl Sandberg, Malala Yousafzai, Mark Burnett, Oprah Winfrey, Elon Musk, Tony Robbins, Steve Jobs și alții.



    Carmine Gallo, autorul bestsellerului The Presentation Secrets of Steve Jobs (Secretele prezentării în opinia lui Steve Jobs), este consilierul în comunicare al celor mai admirate branduri din lume. Fost reporter principal de știri și corespondent pentru CNN și CBS, Gallo este un orator popular, care a lucrat cu directori executivi de la Intel, Cisco, Chevron, Hewlett-Packard, Coca-Cola, Pfizer, etc, și care semnează editorialul „My Communications Couch” („Consilierul meu în comunicare”) de pe Forbes.com.



    Descoperă așadar în rândurile ce urmează secretele poveștilor care funcționează, dar și pe autorii lor, care sunt:



    „vizionari și oameni care și-au asumat riscuri, oameni care și-au perfecționat arta de a spune povești și ne inspiră să trăim o viață mai bună. Unii ne fac să râdem. Unii ne fac să gândim. Alții ne fac să ne schimbăm. Prin spunerea cu pricepere a unor povești care informează și provoacă, ei clădesc companii, fac lumea să progreseze și ne determină să ne simțim de parcă am putea și noi să facem imposibilul.”

  • Secretul vanzarilor perene
    Preț special 30.71 LEI Preț standard 40.95 LEI
    Epuizat din stoc

    Secretul vânzărilor perene. Arta de a crea produse memorabile / Perennial Seller. The Art of Making and Marketing Work that Lasts de Ryan Holiday este rețeta perfectă pentru a crea produse care se vor bucura de succes pe termen lung. Iar prin „produse” înțelegem deopotrivă cărți, filme, muzică sau afaceri. Autorul însuși a mărturisit că a fost obsedat de această idee, motiv pentru care s-a documentat asiduu în legătură cu acest subiect încercând să identifice o mentalitate creativă comună sau un tipar comun al tuturor produselor care se bucură de succes pe termen lung. Așa a luat naștere această carte, care adună la un loc trăsăturile datorită cărora: Lady Gaga, Rick Rubin, Iron Maiden, Bruce Springsteen, Shakespeare, Ernest Hemingway, Stephen King, Truman Capote, Seinfeld, „Războiul stelelor” etc., exercită în continuare o fascinație stranie asupra noastră.


    Ryan Holiday este unul dintre cei mai de succes scriitori ai generației sale, iar succesul său nu este deloc întâmplător. El îți oferă întotdeauna idei și perspective noi asupra modului în care ai putea rezolva diferite probleme care țin de carieră sau de starea ta de bine în general. Dacă lucrezi în marketing, Ryan Holiday ar putea deveni idolul tău, dacă ești doar în căutare de noi povești interesante, în cărțile lui vei găsi destule.


    Povestea lui de succes a început la 19 ani, când, a renunțat la facultate pentru a deveni ucenicul lui Robert Greene, autorul cărții „Succes și putere: 48 de legi pentru a reuși în viață”. A continuat prin a consilia numeroși autori de bestselleruri și muzicieni cu multiple discuri de platină. A deținut mulți ani funcția de director de marketing la compania nord-americană producătoare de îmbrăcăminte American Apparel, campaniile sale de aici fiind folosite ca studiu de caz de către Twitter, YouTube și Google.

  • Thrive
    Preț special 36.75 LEI Preț standard 49.00 LEI

    „Ce înseamnă să ai o viaţă bună?“ este o întrebare care i-a preocupat pe filosofi, începând cu grecii antici. Undeva pe drum însă a fost abandonată, iar atenția noastră s-a  concentrat asupra modului în care putem să facem mulți bani, să ne cumpărăm o casă mare și să avansăm cât mai sus în carieră. În timp, în societatea noastră, noțiunea de succes s-a redus la bani și putere. De fapt, în momentul de față, succesul, banii și puterea au devenit practic sinonime în mintea multora.


    Pentru a trăi viața pe care ne-o dorim și pe care o merităm cu adevărat – și nu mă refer la o viaţă cu care doar să fim împăcați –, avem nevoie de o a treia metrică, de o a treia unitate de măsură a succesului, care merge dincolo de cele două deja existente, bani și putere. Cea de-a treia metrică este clădită pe patru fundamente – bunăstare, înțelepciune, miracol și dăruire –, noțiuni care alcătuiesc cele patru secțiuni ale acestei cărți.
    — ARIANNA HUFFINGTON



    Intimă și extraordinară, această carte o reprezintă pe Arianna Huffington în cea mai persuasivă ipostază a sa. Thrive este o meditație și răspunsul concret la întrebarea legată de modul în care alegem să ne trăim viața. — SUSAN CAIN, autoarea Quiet: Puterea introvertiților într-o lume asurzitoare

    O perspectivă captivantă asupra lucrurilor care sunt necesare pentru a duce o viață mai plină de sens și împlinire. Debordând de pasiune, dar oferind suport științific și concluzii practice, cartea excepțională a Ariannei ne va transforma locurile de muncă, școlile și familiile. — ADAM GRANT, autor A da și a lua și Originalii


    Dacă ar fi să facem un top al cărților de nonficțiune care merită citite într-o viață de om, Thrive s-ar afla cu siguranță printre primele mele propuneri. Arianna Huffington aduce în fața ta întrebările și răspunsurile necesare unei adevărate revoluții relaționale, acasă și la muncă. — GÁSPÁR GYÖRGY, psiholog și autorul cărții Suflete de sticlă


    Metricele succesului de azi sunt pericole glorificate. Nesomnul, epuizarea, carențele și sedentarismul. Povestea Ariannei Huffington este cronica neromanțată a succesului care ajunge să te prăbușească. Este o carte-frână, o lectură necesară, înainte ca succesul să ne izbească cu capul de colțul biroului, după anii de adrenalină și nesomn. — DIANA COSMIN, jurnalist, fondatoare FineSociety.ro


    Am fost crescută într-o mentalitate și apoi în culturi organizaționale în care sacrificiul vieții personale, orele suplimentare și epuizarea reprezentau virtuți. La fel cum, în mod tradițional, succesul este definit prin bani și putere. Însă Arianna Huffington ne arată în cartea sa că în ecuația succesului mai există o a treia variabilă: ceea ce ne împlinește, ceea ce ne umple emoțional și ceea ce ne echilibrează. — DIANA STĂNCULEANU, psihoterapeut


    Arianna ne îndeamnă să intrăm în contact cu natura noastră autentică pentru a reuși să ne trăim viaţa conform propriilor reguli. De la importanța pe care o reprezintă un somn odihnitor, până la necesitatea imperioasă de a ne asculta vocea interioară, în scopul găsirii unor modalităţi de a face față situațiilor critice de zi cu zi, această carte deschide calea, fiecăruia dintre noi, de a ne transforma viața conform dorințelor noastre profunde. — SHERYL SANDBERG, COO Facebook şi autoare Lean In

    Una dintre cele mai importante cărţi ale acestui secol. O îmbinare de înţelepciune simplă, ştiinţă şi poveşti de viaţă fascinante, această carte aduce o privire profundă și optimistă asupra modului în care să ne trăim viața. O lectură obligatorie pentru oricine îşi doreşte să trăiască cât mai autentic. — RICHARD J. DAVIDSON, fondator şi preşedinte al Center for Investigating Healthy Minds

  • Cinci stele. De la bine la excelent în arta comunicării
    Preț special 41.25 LEI Preț standard 55.00 LEI

    Viitorul ne rezervă câteva surprize în ceea ce privește dezvoltarea rapidă a tehnologiei, iar noi nu suntem tocmai pregătiți să acceptăm că am putea fi înlocuiți de roboți sau mașinării de ultimă oră. Carmine Gallo ne sare în ajutor, amintindu-ne de ce vom fi în continuare necesari într-o eră a inteligenței artificiale și a datelor imediate. Cu umor și răbdare, Gallo elimină pe rând temerile nefondate apărute în jurul comunicării și leadershipului, înlocuindu-le cu sfaturi practice, pentru depășirea tuturor așteptărilor. Cinci stele este călătoria lui Gallo printre personalități și afaceri care au devenit celebre, în căutarea acelei rețete a succesului care ne-ar putea transforma din oameni obișnuiți în exemple demne de urmat. El ne arată că perseverența este doar primul pas pe drumul carierei, fiindcă un adevărat lider trebuie să ajungă la inteligența emoțională pentru a-i putea inspira pe cei din jur.

  • Ghidul managerilor intelepti
    Preț special 26.18 LEI Preț standard 34.90 LEI

    Ghidul managerilor intelepti. 90 de idei importante pentru afaceri profitabile

    Tot ce trebuie sa stii despre management si cum sa-ti pui ideile in aplicare intr-un timp record!

    O adevarata colectie de bijuterii! Nu este doar o carte despre management, ci si un ghid pretios pentru directorii de vanzari. - Dr. Paul Mycock, consultant principal, Ampercom Systems Limited

    Ghidul managerilor intelepti ne pune la dispozitie 90 dintre cele mai importante citate despre management care au fost enuntate vreodata. Cele mai multe dintre ele sunt gandite de lideri, analisti si consultanti remarcabili, printre care Warren Buffett si Peter Drucker. Cartea mai contine insa si replici care apartin unor personalitati, cum ar fi Robert Frost si Elvis Presley.

    Fiecare sectiune a cartii contine cate doua pagini care cuprind: un citat, explicarea acestuia, idei cu ajutorul carora poate fi pus in practica, precum si posibile intrebari pe care sa vi le puneti, toate acestea expuse in asa fel incat sa fie folosite imediat in viata de zi cu zi.

    Plina de recomandari despre cum sa rezolvati multe probleme din domeniul managementului, aceasta carte va ofera elementele si abilitatile de care aveti nevoie pentru a avea succes in:
    •    Managementul dezvoltarii afacerilor • Managementul personal si al carierei • Motivarea si coordonarea angajatilor
    •    Transformarea clientilor in parteneri • Planificarea eficienta
    •    Luarea celor mai bune decizii

  • Sursa. Deschide-ți mintea, schimbă-ți viața
    Preț special 33.76 LEI Preț standard 45.00 LEI
    Epuizat din stoc

    Dacă ți-ai putea alege de la viață orice lucruri îți dorești, care ar fi?


    Descoperirile din domeniul neuroștiințelor ne dovedesc că putem să ne schimbăm modul de funcționare a creierului.


    Creierul tău are peste 86 de miliarde de neuroni, fiecare dintre aceștia fiind pregătit să poarte răspunsurile tale către lumea înconjurătoare. Dar oare mintea ta se concentrează pe cele mai profunde dorințe și valori proprii sau funcționează pe pilot automat?

    Tara Swart este convinsă că toți avem puterea de a trăi viețile pe care ni le dorim. Acest lucru este posibil deoarece lucrurile la care aspirăm – sănătatea, fericirea, bogăția, dragostea – nu sunt determinate de forțe misterioase, ci de abilitatea noastră de a gândi, de a simți și de a acționa. Cu alte cuvinte, de creierul nostru.

    Sursa se bazează pe ultimele descoperiri din neuroștiințe și te ajută să deblochezi puterea lucrului incredibil și complex care este întregul tău creier. Vizualizându-ți intențiile, înțelegând cum poți atrage lucrurile pe care ți le dorești cu adevărat și devenind conștient de căile urmate de propria minte, ai posibilitatea să trăiești cu adevărat, plin de îndrăzneală și fără regrete.

    Apelează la Sursă și eliberează-ți acum adevăratul potențial.

    Dr. Tara Swart, specialist în neuroștiințe recunoscut la nivel mondial, ne demonstrează cum putem să valorificăm acest potențial pentru a ne transforma modul de gândire, pentru a atrage asupra noastră ceea ce ne dorim și pentru a profita de oportunitățile care trec zilnic pe lângă noi. Secretul nu are legătură cu forțe misterioase, ci cu puterea incredibilă a Sursei.

    Una dintre cele mai remarcabile voci din neuroștiințe. — Telegraph

  • Coach de trilioane de dolari
    Preț special 36.75 LEI Preț standard 49.00 LEI

    BILL CAMPBELL a contribuit la crearea unora dintre cele mai mari companii din Silicon Valley – printre care Google, Apple și Intuit – și la obținerea unor sume de trilioane de dolari ca valoare de piață. Fost jucător și antrenor de fotbal american, Bill Campbell a fost mentorul unor vizionari ca Steve Jobs, Larry Page și Eric Schmidt și a îndrumat zeci de lideri de la un capăt la altul al Statelor Unite. În 2016, anul morții sale, „coach” a lăsat ca moștenire companii în plină ascensiune și oameni de succes, dar și o moștenire legată de respect, prietenie și iubire fără margini.

    De la nivelul funcțiilor lor la Google, Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg și Alan Eagle au văzut cu ochii lor felul în care Bill a pus bazele unor relații de încredere, a susținut dezvoltarea personală, a insuflat curaj, a pus accent pe excelența operațională și a identificat tensiunile mocnite ce apar inevitabil într-un mediu aflat în continuă evoluție. În onoarea mentorului lor și ca sursă de inspirație și de învățare pentru generațiile următoare, cei trei au inclus toate cunoștințele astfel acumulate în această carte esențială.

    Bazată pe interviuri cu peste 80 de persoane care l-au cunoscut și l-au iubit pe Bill Campbell, Coach de trilioane de dolari explică principiile acestuia și le ilustrează cu întâmplări petrecute în mari companii și povestite de oameni care au lucrat cu el. Rezultatul este un concept pentru liderii și managerii cu o gândire exploratorie din lumea afacerilor, menit să-i ajute să creeze echipe și companii foarte performante și cu evoluție rapidă.

    Pasiunea lui Bill pentru inovație și pentru munca de echipă a fost un dar oferit companiei Apple și lumii întregi. Coach de trilioane de dolari surprinde spiritul său neobosit, astfel încât viitoarele generații să poată învăța de la unul dintre cei mai mari lideri ai domeniului nostru. — TIM COOK, CEO Apple

    Bill și-a împărtășit cu generozitate cunoștințele, fără să aștepte înapoi altceva decât bucuria faptului de a-i putea învăța pe alții. Am avut privilegiul să-l am ca mentor mai mulți ani. De-atunci, de câte ori mi s-a cerut vreun sfat, m-am gândit la Bill și am încercat să mă ridic la nivelul exemplului dat de el. — SHERYL SANDBERG, COO Facebook

    Bill Campbell știa să asculte ca nimeni altul, fiind un mentor desăvârșit și omul cel mai înțelept pe care l-am cunoscut vreodată. Spiritul său ambițios, afectuos, responsabil, transparent și direct a creat o cultură organizațională la Google și în alte companii, transformându-le în ceea ce sunt astăzi. Iubirea era trăsătura lui distinctivă. A fost iubit, am fost ca o familie. Mi-e dor de tine, Bill. — JOHN DOERR, președinte Kleiner Perkins și autorul cărții Măsoară ce contează

    Autentic, competitiv și plin de umor – acesta era Bill. Oricine a lucrat cu el a învățat rapid că echipele de succes/talentate/diversificate, în care orgoliile rămân la ușă, sunt cele care au de câștigat în afaceri și în viață. Întrebarea „Ce-ar face Bill?” este pe buzele multor lideri de succes care au lucrat cu el. Această carte le oferă cititorilor o perspectivă despre ce anume a modelat stilul lui Bill de leadership și l-a făcut să fie atât de eficient. — MARY MEEKER, General Partner, Bond

    Când am de luat o decizie dificilă mă gândesc la Bill Campbell. Ce-ar face Bill? Îi datorez atât de mult! Era harul lui să-i ajute pe oameni să-și împlinească întregul potențial și să determine companiile să coopereze. Coach de trilioane de dolari surprinde foarte bine cât de special a fost Bill pentru mine și pentru mulți alții. — SUSAN WOJCICKI, CEO YouTube

    De câte ori m-am întâlnit cu Bill mi-a oferit o perspectivă excelentă a lucrurilor care contează cu adevărat. Până la urmă, este vorba de oamenii din viața ta. Bill avea niște principii foarte solide despre comunitate și despre cum să aduci oamenii laolaltă. Ne-am folosit de aceste principii – descrise în detaliu în Coach de trilioane de dolari – ca să punem bazele programului de leadership de la Google, pentru ca toți liderii noștri să poată, în continuare, să învețe de la Bill. — SUNDAR PICHAI, CEO Google

  • Paradoxul prosperității
    Preț special 41.25 LEI Preț standard 55.00 LEI

    Sărăcia globală este una dintre cele mai supărătoare probleme ale lumii. Decenii întregi am presupus că oamenii inteligenți și bine intenționați vor reuși să schimbe, în cele din urmă, traiectoria economică a țărilor sărace. De la educație la sănătate, de la infrastructură la eradicarea corupției, prea multe soluții se bazează pe încercări. În esență, planul presupune adesea identificarea domeniilor care necesită sprijin, inundarea lor cu resurse și speranța ca, în timp, să apară schimbări. Dar speranța nu este o strategie eficientă.

    Clayton M. Christensen și colaboratorii lui, Efosa Ojomo și Karen Dillon, dezvăluie un paradox aflat la baza abordării pe care o folosim în rezolvarea problemelor. Deși nobile, soluțiile noastre actuale nu produc rezultate consistente și, în anumite cazuri, au exacerbat problemele. Cel puțin 20 de țări care au primit ajutoare de miliarde de dolari sunt mai sărace acum. Aplicând analiza riguroasă și cu bază teoretică pentru care este cunoscut, Christensen sugerează o metodă mai bună. Tipul corect de inovație clădește nu numai companii, ci și țări. Paradoxul prosperității identifică limitele modelelor comune de dezvoltare a economiei, care tind să fie eforturi descendente și oferă un nou cadru de creștere economică bazată pe antreprenoriat și pe inovații creatoare de piață. Christensen, Ojomo și Dillon folosesc exemple puternice din dezvoltarea Americii, inclusiv Ford, Eastman Kodak și mașinile de cusut Singer, și arată cum modele similare construite în jurul inovațiilor creatoare de piață, au funcționat în alte regiuni precum Japonia, Coreea de Sud, Nigeria, Rwanda, India, Argentina și Mexic.

    Ideile din această carte vor ajuta companiile care își doresc cu disperare o creștere tangibilă și durabilă să descopere progresul acolo unde au eșuat anterior. Dar Paradoxul prosperității este mai mult decât o carte de afaceri: este o chemare la acțiune pentru toți cei care își doresc o nouă abordare, pentru a face lumea mai bună și mai prosperă.

    Copii înfometați la colț de stradă. Mahalale fără apă curată și fără condiții sanitare adecvate. Perspective sumbre de angajare pentru o populație tânără în creștere. Cei mai mulți dintre noi sunt mișcați de semnele dureroase de sărăcie pe care le vedem în țările sărace din întreaga lume. Deși s-a înregistrat un anumit progres, peste 750 de milioane de oameni încă trăiesc în sărăcie extremă, supraviețuind cu mai puțin de 1,90 dolari pe zi. Cu toții vrem să ajutăm. Dar ceea ce poate părea cea mai evidentă soluție la aceste probleme – ajutarea directă a țărilor sărace prin investiții menite să remedieze aceste semne vizibile de sărăcie – nu a avut atât de mult succes pe cât am fi dorit mulți dintre noi. Nu trebuie decât să vă uitați la miliardele de dolari care au fost canalizate spre aceste probleme de-a lungul anilor cu un progres relativ lent pentru a concluziona că ceva nu este tocmai în regulă. Cu aceste eforturi, poate că ușurăm temporar sărăcia pentru unii – dar nu ajungem suficient de departe.


    Dacă ne-am uita la această problemă prin niște lentile diferite? Cum ar fi dacă, în loc să încercăm să remediem aceste semne vizibile de sărăcie, ne-am concentra pe crearea unei prosperități durabile? Ar putea fi necesară o abordare contraintuitivă pentru dezvoltarea economică, dar una care v-ar face să vedeți oportunități acolo unde v-ați putea aștepta mai puțin. Am scris această carte pentru a celebra rolul pe care îl pot juca inovațiile, chiar în cele mai dificile circumstanțe, în crearea și susținerea prosperității chiar în unele dintre cele mai disperate părți ale lumii. Prin susținerea și investirea în inovații creatoare de piață, ne implicăm în mod involuntar în construirea națiunii. — Autorii

  • Vizionar
    Preț special 29.25 LEI Preț standard 39.00 LEI

    De nenumărate ori, deciziile importante, care îți schimbă viața, contează mai mult decât cele banale, de zi cu zi, și sunt mai greu de luat: unde să locuim, cu cine să ne căsătorim, ce să credem, dacă e bine să înființăm o firmă, cum să punem capăt unui război. Nu există metodă universal valabilă pentru abordarea acestui gen de dileme.

    În Vizionar, Steven Johnson ne arată instrumente eficiente pentru perfecționarea importantei abilități a luării deciziilor complexe. Deși nu poți modela o alegere care se face o singură dată în viață, poți să modelezi tacticile deliberative ale specialiștilor în luarea deciziilor. Aceștia nu sunt numai strategii profesioniști care administrează companii de prestigiu sau care negociază la un înalt nivel diplomatic.

    Ei sunt și romancierii care scot la lumină complexitatea vieții interioare a personajelor lor, oficialii din primării care asigură pe termen lung alimentarea cu apă a orașelor și oamenii de știință confruntați cu dificultăți ale viitorului pe care cei mai mulți dintre noi nici nu ni le-am putea imagina vreodată. Decidenții foarte deștepți nu se bazează doar pe propria intuiție. Succesul lor porneşte de la o abordare orientată spre viitor și de la capacitatea de a lua în considerare toate opțiunile posibile, într-un mod creativ și productiv.

    Cu ajutorul unor povești irezistibile, Johnson ne explică cum putem aborda cu maximum de eficacitate alegerile care pot să definească traseul viitor al unei vieți, al unei organizații sau chiar și al unei civilizații. Vizionar vă va ajuta să vă imaginați variantele posibile de viitor și să apreciați inteligența subtilă a deciziilor care ne-au modelat istoria socială de ansamblu.


    Un gânditor de profunzime și un povestitor cu har, Johnson este autorul potrivit pentru abordarea acestui subiect. Una dintre ideile sale care te provoacă să reflectezi este aceea că oamenii care excelează în materie de gândire pe termen lung citesc romane, ceea ce este exercițiul ideal pentru călătoria mentală în timp sau empatie. Şi are dreptate. — The New York Times Book Review

    Johnson se concentrează explicit pe acele decizii din viața reală care presupun un efort serios de deliberare... Ne reamintește că sunt mai multe șanse să facem alegeri mai bune dacă avem povești mai complexe, cu personaje mai bine conturate, și să facem o apreciere mai profundă a reverberațiilor și ecourilor cu care se pot solda deciziile. — The Wall Street Journal

    Un demers explorator plin cu anecdote și încărcat de revelații, în încercarea de a vedea ce merge și ce nu, când vine vorba de cele mai complexe decizii ale noastre, ultima carte a lui Johnson vine cu o argumentație convingătoare în favoarea ideii de a adăuga mai multă poveste în viața organizațională și nu numai. — San Francisco Chronicle

    Johnson este un scriitor succint, plastic și dibaci, iar această carte se numără printre puținele care sunt extrem de relevante pentru funcționarea zilnică a cam oricui. —
    Publishers Weekly

  • Cum să devii capitalist când nu ai niciun capital
    Preț special 36.75 LEI Preț standard 49.00 LEI

    Ca să te îmbogățești nu trebuie să fii educat la școli de elită, să ai bani, să fii creativ sau să ai o idee. Nu trebuie decât să vrei să încalci niște reguli.

    La 19 ani am fondat o firmă de software, având în cont doar 119 dolari. Cinci ani mai târziu, aceasta a fost evaluată la 10,5 milioane de dolari. Nu mă consider excepțional de inteligent. Pur și simplu am înțeles ceva ce știu puțini oameni: ca să te îmbogățești nu ai nevoie de foarte mulți bani sau de o idee originală.

    În prezent, obțin lunar peste 100 000 de dolari din venituri pasive. În plus am propria firmă de capital și dețin podcastul The Top Entrepreneurs, care are peste 10 milioane de descărcări. Din această carte vei afla cum am devenit dintr-un ins care a renunțat la facultate un membru al clubului bogaților de tip nou. Nu las nimic nedezvăluit. Vei vedea declarațiile mele fiscale, profiturile, pierderile și negocierile prin e-mail pe care le fac când cumpăr sau vând firme.

    Prin respingerea unor reguli învechite și urmarea unei căi neconvenționale poți copia fără rușine ideile altor oameni, poți pune bazele unui startup aproape fără finanțare, poți investi într-o afacere locală care să-ți aducă niște câștiguri uriașe și te poți bucura de toate avantajele.

    NATHAN LATKA

    E timpul să uiți de sfaturile bunicului și să devii un investitor modern, care vânează oportunități, un antreprenor care obține venituri din surse suplimentare. Cum? Încălcând următoarele patru reguli de aur din vechea gardă:

    1.   Concentrează-te pe o singură abilitate. Greșit. Nu-ți cultiva o unică mare abilitate ca să avansezi. În lumea afacerilor din ziua de azi au succes cei care pot face mai multe lucruri în același timp.

    2.   Fii unic. Greșit. Nu te îmbogățești prin lansarea unei idei noi, ci prin copierea agresivă a altora, adăugând apoi propria ta contribuție.

    3.   Concentrează-te pe un singur scop. Greșit. Concentrează-te în schimb pe crearea unui sistem care să genereze rezultatul pe care-l dorești, nu doar o dată, ci de nenumărate ori.

    4.   Fă apel la mase. Greșit. Masele sunt sărace (venitul mediu în America e de vreo 4 000 de dolari). Lasă-i pe alții să croiască prin junglă drumul pe care tu să pășești liniștit și să faci bani de pe urma muncii lor grele.

    Nathan contestă regulile învechite de afaceri, care pentru majoritatea antreprenorilor sunt literă de Evanghelie, și ne învață – dovedind cu imagini – cum s-a folosit de o cu totul altă serie de reguli ca să facă avere. E binevenit să vezi un autor care chiar face ceea ce scrie, iar apoi povestește despre tacticile sale reale. Această carte nu e o „teorie” de doi bani, ci este pentru oameni de acțiune. — Tucker Max, CEO Book in a Box și autorul cărții I Hope They Serve Beer in Hell

  • Personal MBA
    Preț special 51.74 LEI Preț standard 69.00 LEI

    Personal MBA explică unele concepte precum:

    LEGEA DE FIER A PIEŢEI: motivele pentru care orice afacere este limitată de mărimea și calitatea pieței pe care încearcă să o servească și de modul în care poți găsi piețe mari și generoase.

    CELE 12 FORME DE VALOARE: produsele și serviciile sunt doar două dintre cele douăsprezece căi de a crea valoare pentru clienții tăi.

    PRINCIPIUL INCERTITUDINII PREŢURILOR: toate prețurile sunt maleabile. Creșterea prețurilor este cea mai bună cale de a crește dramatic profitabilitatea, atât timp cât știi cum să susții prețul pe care îl ceri.

    4 METODE DE MĂRIRE A VENITURILOR: există doar patru căi prin care o afacere poate câștiga bani. Știi care sunt ele?

    Liderii adevărați nu sunt creați de facultățile de afaceri, ci de ei înșiși, când caută cunoștințele, competențele și experiența de care au nevoie pentru a reuși. Citește această carte și vei învăța principiile pentru care majoritatea oamenilor de afaceri profesioniști au nevoie de o viață de eșecuri și de reușite pentru a le stăpâni.

    Pune această carte la categoria Nu există scuze. După ce o vei citi, nu vei mai putea să le spui altora că nu ești destul de inteligent, destul de perspicace sau destul de învățat pentru a reuși să faci lucruri care contează. Josh te îndrumă într-un tur valoros al ideilor-cheie din lumea afacerilor. — Seth Godin, autorul cărților Asta înseamnă marketingTriburi și Linchpin

    O capodoperă. Aceasta este cartea fundamentală pe care o recomand tuturor persoanelor interesate de afaceri. O prezentare generală extraordinară a tuturor lucrurilor pe care trebuie să le știi. Acoperă toate elemente de bază și evită termenii la modă și detaliile inutile. Unul dintre cele mai însuflețitoare texte pe care le-am citit în ultimii ani. — Derek Sivers, fondator CDbaby.com și sivers.org și autorul cărții Orice îți dorești

    Obținerea unui master în administrarea afacerilor este o alegere costisitoare, aproape imposibil de justificat, indiferent de starea economiei. Până și universitățile de elită precum Harvard și Wharton oferă programe învechite și lipsite de originalitate, care te învață mai mult despre prezentări PowerPoint și modele financiare inutile decât despre lucrurile de care ai nevoie pentru a conduce o afacere reală. Poți obține rezultate mai bune (și poți economisi sute de mii de dolari) dacă sari cu totul peste masteratul de administrarea afacerilor.

    Josh Kaufman a creat PersonalMBA.com ca alternativă la inutilitatea masteratelor de afaceri. Blogul său a adus în fața a sute de mii de cititori cele mai bune cărți de afaceri și cele mai importante concepte de afaceri din toate timpurile. Acum, el împărtășește elemente esențiale de antreprenoriat, marketing, vânzări, negociere, operațiuni, productivitate, designul sistemelor și multe altele, într-un singur volum cuprinzător. Personal MBA distilează cele mai valoroase lecții de afaceri în modele mentale memorabile și simple, care pot fi aplicate provocărilor din lumea reală.

  • Echipe de vis
    Preț special 36.75 LEI Preț standard 49.00 LEI

    Shane Snow dezvăluie motivele contraintuitive pentru care se destramă atât de multe parteneriate și grupuri – și de ce unele reușesc să supraviețuiască.

    Cele mai bune echipe sunt mai mult decât suma părților din care sunt alcătuite, dar de ce nu reușește deseori colaborarea să-și îndeplinească scopul? În Echipe de vis, Snow ne conduce într-o aventură prin istorie, neuroștiință, psihologie și afaceri, explorând ce separă grupurile care doar se descurcă împreună de cele care fac progrese împreună.

    Provocatoare și delectabilă, Echipe de vis este o lucrare de referință, care va schimba felul în care ne raportăm la oameni, progres și colaborare.

    Echipe de vis este o călătorie prin istorie, neuroștiințe, psihologie și afaceri, care ne arată ce separă echipele care abia se descurcă de cele care fac progrese împreună. În plus ne explică modul în care putem îmbunătăți companiile și comunitățile, înțelegând diferența dintre acestea.

    Din această carte veți învăța:

    •  Cum au ajuns la succes, în ciuda tuturor așteptărilor, niște echipe pestrițe – cluburi de fotbal, startupuri și cete de pirați.
    •  De ce a dat faliment DaimlerChrysler, în vreme ce Wu-Tang Clan a atins succesul și care este elementul-surpriză din spatele celor mai multe fuziuni, căsătorii și parteneriate care dau greș.
    •  Ce ne pot învăța certurile zilnice ale fraților Wright despre rezolvarea problemelor în grup.
    •  Cum au ajuns femeile să facă pionierat în forțele de ordine și cum au reușit armate de oameni fără căpătâi să facă împreună incredibilul.

    Pirați, rapperi, camarazi de arme și schimbarea lumii?! Echipe de vis nu este doar extraordinar de amuzantă, ci reprezintă o forță a naturii și transmite un mesaj important. — Jane Chen, TED fellow și fondatoare a Embrace Innovations

  • De vorbă cu necunoscuți
    Preț special 41.25 LEI Preț standard 55.00 LEI

    Malcolm Gladwell oferă o examinare solidă a interacțiunilor noastre cu necunoscuții – și a motivelor pentru care acestea eșuează frecvent. Cum a reușit Fidel Castro să ducă de nas CIA o generație întreagă? De ce a crezut Neville Chamberlain că poate să aibă încredere în Adolf Hitler? De ce se înmulțesc agresiunile sexuale în campusurile universitare? Ne învață serialele de televiziune ceva greșit despre modul în care interacționăm cu ceilalți? De vorbă cu necunoscuți este o clasică aventură spirituală gladwelliană, un periplu provocator și controversat prin istorie, psihologie și scandaluri preluate direct din programele de știri.

    El reanalizează escrocheriile lui Bernie Madoff, procesul Amandei Knox, sinuciderea poetei Sylvia Plath, scandalul de pedofilie intentat lui Jerry Sandusky de la Penn State University și moartea Sandrei Bland, punând la îndoială modul nostru de înțelegere a acestor întâmplări, la care se adaugă și altele. Gladwell susține că este ceva foarte greșit în instrumentele și strategiile pe care le folosim ca să-i înțelegem pe oamenii pe care nu-i cunoaștem. Și, pentru că nu știm cum să stăm de vorbă cu necunoscuții, generăm conflicte și neînțelegeri în modalități care au un efect profund asupra vieților noastre și asupra lumii. În prima carte publicată după bestesellerul său #1, David și Goliat, Malcolm Gladwell a scris un ghid captivant pentru vremuri agitate.

    Gladwell ia interviuri unor oameni sclipitori, avansează idei pătrunzătoare, scrie ca un înger, se bucură de foarte mulți admiratori. Are un ochi fin și un spirit ghiduș, fiind unul dintre cei mai buni observatori dintr-o generație. Gladwell este un gânditor cu perspectivă largă, care ne ajută să înțelegem condiția umană. — Bob BriscoWebMD Magazine

    Sfaturi remarcabile despre modul în care îi poți înțelege cu adevărat pe ceilalți. Demonstrațiile sclipitoare ale lui Gladwell arată că trebuie să încetăm să facem presupuneri, să înțelegem că nimeni nu este transparent și să ne dăm seama că orice comportament este legat de circumstanțe nevăzute. — People

    Antrenantă. Gladwell prezintă un munte de istorioare neobișnuite și de cercetări interesante despre gafele noastre în relațiile cu necunoscuții și despre motivele pentru care le comitem. Este fascinant să aruncăm o privire asupra acestor incidente și să privim prin lupa psihologică a lui Gladwell. — Leigh Anne Focareta , Pittsburgh Post-Gazette

    Malcolm Gladwell este unul dintre cei mai importanți gânditori ai zilelor noastre, iar scriitura sa inconfundabilă ne ajută să înțelegem mai bine condiția umană. Fiindcă îi apreciez stilul, mi-am făcut un obicei să-i citesc cărțile dintr-o răsuflare, fără pauze. — Avi CicireanBrand Minds

  • Sânge rău
    Preț special 41.25 LEI Preț standard 55.00 LEI

    New York Times bestseller
    Financial Times Business Book of the Year
    The McKinsey Business Book of the Year
    Numită una dintre cele mai bune cărți ale anului de către: NPR, The New York Times Book Review, Time, Wall Street Journal, Washington Post


    În 2014, fondatoarea şi preşedinta consiliului de administraţie al Theranos, Elizabeth Holmes, era socotită de multă lume replica feminină a lui Steve Jobs; o fostă studentă la Stanford, al cărei „unicorn” promitea să revoluţioneze industria medicală cu un aparat care urma să facă analizele de sânge mult mai rapide şi mai simple.

    Cu susţinerea unor investitori ca Larry Ellison şi Tim Draper, Theranos a vândut, într-o rundă de strângere de fonduri, acţiuni care au dus valoarea companiei la peste 9 miliarde de dolari, astfel averea lui Holmes fiind estimată la 4,7 miliarde de dolari. Exista o singură problemă: tehnologia nu funcţiona.

    O descriere fascinantă a celei mai mari escrocherii de la Enron încoace, o poveste despre ambiţie şi orgoliu în mijlocul promisiunilor îndrăzneţe din Silicon Valley.

    Descrierea completă a prăbuşirii Theranos, cu detalii despre „gaşca” pestriţă a directorilor, despre publicitatea agresivă şi despre maşinaţiuni… Foarte interesantă pentru cei pasionaţi de politică externă. Sânge rău este un tur de forţă jurnalistic, care se citeşte ca un roman de suspans, spunând multe şi despre relaţia îngăduitoare între Washington şi Silicon Valley. Cei mai mulţi dintre „puternicii zilei” de la Washington nu ştiu mai nimic despre ştiinţă, dar privesc tot mai adesea Silicon Valley ca pe un deus ex machina pentru cele mai complicate probleme ale lumii. Sânge rău este un avertisment bun, care ne arată unde poate duce acest tip de gândire. — Robbie GramerForeign Policy

    Povestea este chiar mai nebunească decât mă aşteptam şi nu am putut să las cartea din mână. Este o poveste care are de toate: escrocherii complexe, intrigi corporatiste, articole de primă pagină, legături de familie distruse şi dispariţia unei companii evaluate cândva la aproape 10 miliarde de dolari. — Bill Gates

    O poveste extraordinară și pe alocuri incredibilă despre escrocherii scandaloase, supraveghere şi intimidare juridică la cel mai înalt nivel al puterii corporaţiilor din America… Poate că povestea Theranos este cazul cel mai important de înşelăciune la nivel de corporaţie de la Enron încoace, dar ne arată şi cum mai mulţi oameni puternici au fost păcăliţi de o mincinoasă extrem de neruşinată. — Yashar Ali, New York Magazine

    Prin dezvăluirea cifrelor măsluite, a luptelor din sala de consiliu şi a sumelor de bani scandaloase investite în Theranos, Sânge rău reuşeşte să pună în evidenţă paradoxala latură invizibilă a Silicon Valley. Cultura corporatistă închisă şi poziţia binevoitoare a presei au permis naşterea unui monstru în Valley – unul care nu se joacă doar cu telefoanele noastre inteligente şi cu democraţia, ci şi cu vieţile oamenilor. Sânge rău dezvăluie un adevăr esenţial: observatorii externi trebuie să fie ochii, urechile şi, în primul rând, vocea laturii invizibile a Silicon Valley. — B. David ZarleyPaste Magazine

  • The Startup Way
    Preț special 41.25 LEI Preț standard 55.00 LEI

    Odată cu The Lean Startup, bestsellerul său vândut în milioane de exemplare, Eric Ries a lansat o mișcare globală. Concepte precum „produsul minim viabil”, „testarea A/B”și „pivotarea” au schimbat limbajul afacerilor. Acum, autorul se adresează companiilor de toate dimensiunile și ne arată cum poate mișcarea startup să revitalizeze chiar și cele mai mari și mai birocratice organizații.

    În această carte revoluționară, Eric Ries se inspiră din poveștile despre transformările unor multinaționale precum General Electric și Toyota, a unor titani precum Amazon și Facebook și a unor nou-veniți ca Airbnb și Twilio. El construiește un cadru nou de management antreprenorial: o abordare completă, care duce la inovație și produce creștere susținută, chiar și în mediile cu incertitudine crescută.

    The Startup Way este o lectură esențială pentru liderii, managerii și antreprenorii de orice nivel. Este o abordare revoluționară a modului în care apar ideile bune, a transformării tuturor echipelor în startupuri și a încurajării tuturor angajaților să aibă o gândire antreprenorială.

    Un viitor clasic al genului, o carte care va inspira mii de companii să înceapă procesul de reinventare, atât de necesar.
    Seth Godin, autorul LinchpinTriburiHopul și Sparge tiparele

    În The Startup Way, Eric Ries își folosește anii de experiență cu companii precum GE și Toyota pentru a ne demonstra cum va arăta compania viitorului. Dacă vrei să știi cum pot companiile să devină mai agile, mai inovatoare și mai rezistente la ritmul susținut al schimbării, citește această carte captivantă.
    Arianna Huffington, autoarea cărții Succesul redefinit

    O lectură fascinantă și deosebit de utilă. Eric Ries vine cu o pledoarie convingătoare pentru ca managementul să permită transformarea continuă la toate nivelurile. După cum susține foarte elocvent, acest lucru nu se adresează oricărei organizații, ci doar celor care speră să supraviețuiască și să prospere în prezent.
    Generalul Stanley McChrystal, autorul cărții Echipa de echipe

    Cercetările mele s-au concentrat pe ceea ce face ca organizațiile existente să mențină succesul, iar The Startup Way ne oferă îndrumări practice despre cum să facem exact acest lucru.
    Clayton Christensen, autorul cărților Cum îți vei măsura viața și În competiție cu norocul

  • Loonshots
    Preț special 44.25 LEI Preț standard 59.00 LEI

    Ce au în comun James Bond și medicamentul Lipitor? Ce putem învăța dintr-un pahar cu apă despre natura umană și despre istoria lumii? În Loonshots, fizicianul și antreprenorul Safi Bahcall dezvăluie un nou mod de a ne raporta la  misterele comportamentului diverselor grupuri, prin care sfidează tot ceea ce credeam că știm despre cultivarea descoperirilor revoluționare.

    Inspirându-se din teoria tranzițiilor de fază, Bahcall arată de ce echipele, companiile sau oricare grup care are de realizat un obiectiv vor suferi o metamorfoză rapidă, trecând de la susținerea unor noi idei trăsnite la respingerea lor rigidă, exact așa cum apa lichidă se va transforma brusc în gheață casantă. Loonshots identifică micile modificări de structură care controlează această tranziție, în același mod în care temperatura controlează transformarea apei în gheață.

    Folosind exemple care variază de la răspândirea incendiilor forestiere până la vânătoarea teroriștilor online și poveștile despre hoți, genii și regi, Bahcall arată modul în care acest nou gen de știință ne ajută să înțelegem comportamentul companiilor și soarta imperiilor.

    În ultimul deceniu, cercetătorii au aplicat instrumentele și tehnicile tranzițiilor de fază ca să înțeleagă modul în care zboară stolurile de păsări, în care înoată peștii, în care funcționează creierul, în care se comportă infractorii, în care izbucnesc epidemiile etc. Dacă știința secolului XX a fost modelată de căutarea legilor fundamentale, precum cele privind cuantele și gravitația, secolul XXI va fi modelat de un nou tip de știință. Loonshots este prima care aplică aceste instrumente ca să ne ajute să ne descătușăm potențialul de a crea și de a cultiva ideile smintite care schimbă lumea.

    Moonshot:
    (1) Lansarea unei nave spațiale către Lună; (2) O misiune ambițioasă și costisitoare, de care se leagă speranțele multora că se va solda cu rezultate epocale.
    Loonshot:
    Un proiect neglijat, disprețuit de mai toată lumea, al cărui promotor este considerat dement.

    Safi Bahcall extinde principiile emergenței la comportamentul grupurilor, inițiind un mod cu totul nou de a înțelege de ce unii au succes, în vreme ce alții eșuează. Nimerește corect toate notele de pe partitură: ritmul este corect, umorul este corect, perspectiva este corectă… totul este corect. Loonshots trebuie citită de toți oamenii care privesc cu seriozitate schimbarea în bine a lumii. — Robert Laughlin, laureat al Premiului Nobel pentru Fizică și autorul cărții A Different Universe

    O carte minunată, care explorează frumusețea, ciudățenia și complexitatea ideilor, Loonshots vă educă și vă amuză în egală măsură. Dacă sunteți pasionați de idei, îndeosebi de cele noi și neconvenționale, trebuie să citiți această carte. — Siddhartha Mukherjee, laureat al Premiului Pulitzer și autorul cărții The Emperor of All Maladies


    Această carte are de toate: idei noi, abordări curajoase, istorii antrenante și analize convingătoare. Nu trebuie ratată de nicio persoană care dorește să înțeleagă modul în care ideile schimbă lumea. — Daniel Kahneman, laureat al Premiului Nobel pentru Economie și autorul cărții Gândire rapidă, gândire lentă

  • Cum să devii un lider eficient
    Preț special 30.01 LEI Preț standard 40.01 LEI

    Dacă ești deja lider sau dacă aspiri să devii unul, cartea aceasta este pentru tine.


     


    Preluând concepția lui Dale Carnegie despre conducerea de succes, dr. Arthur R. Pell, consultant al Dale Carnegie & Associates, a alcătuit rețeta care te va ajuta să devii un lider eficient.


    Vei învăța că între șef și lider nu se pune niciodată semnul egal și vei afla care sunt atuurile și abilitățile necesare pentru a obține un randament maxim în compania ta sau în departamentul pe care îl conduci.


    De asemenea, cartea te va ajuta să-ți înțelegi mai bine subalternii și te va învăța cum să-i îndemni să fie implicați, atenți și productivi în toate activitățile lor.


     


    Dale Carnegie, pe numele lui real Dale Carnagey, s-a născut într-o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără mare succes. În 1912, este angajat de Young Men’s Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi descoperă, fără să-şi propună asta, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel începe faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX-lea.


    În anii ’50, au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, așa cum există astăzi. Acesta se bazează pe principiile promovate de fondatorul său, Dale Carnegie. Recunoscut recent de către Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de top din lume, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în peste 25 de limbi în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări.


    În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite organizații, pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creşterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienţi, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte abilități de management.



    Pentru mai multe informații, puteţi vizita site-ul www.dalecarnegie.com.

  • Cum schimbarea aduce succesul
    Preț special 31.50 LEI Preț standard 42.00 LEI

    Dale Carnegie, pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără prea mare succes. În 1912 a fost angajat de Young Men’s Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi a descoperit, fără să își fi propus, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel a început faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX‑lea.

    În anii
     ’50 au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie® Training, care se bazează pe principiile promovate de fondatorul său. Recunoscut recent de către The Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de înaltă performanță, programul Dale Carnegie® Training a elaborat cursuri disponibile în 25 de limbi, în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări. În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie® Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite alte organizații pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creşterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienţi, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte calități necesare în management.

    Pentru mai multe informații despre Dale Carnegie și programele care îi poartă numele puteţi vizita site‑ul 
    www.dalecarnegie.com.

    Dale Carnegie m-a învățat puterea entuziasmului.
    — John Emery

    Dacă îți dorești să atingi succesul construind un sistem de management bazat pe încredere, respect reciproc și solidaritate, Dale Carnegie îți oferă încă o dată ideile de care ai nevoie ca să excelezi. În aceste pagini, principiile succesului sunt prezentate în așa fel încât te vor inspira să le adaptezi eficient nevoilor tale și ale celor din jur.

    Drumul spre succes e pavat cu schimbări drastice. Așa că rolul tău este să le ușurezi experiența celor cu care lucrezi, să le demonstrezi că reușitele se ating prin colaborare și să îi încurajezi să gândească diferit, pentru că doar scoase la lumină diferențele de opinie pot să ducă la proiecte memorabile. Dacă scopul tău este să creezi o atmosferă plăcută pentru angajați și să îi faci să se simtă mai degrabă prietenii tăi, înseamnă că vei găsi aici răspunsuri care să îți dezvolte calitățile de lider.

  • Cum sa gandesti ca un antreprenor
    Preț special 20.93 LEI Preț standard 27.90 LEI
    Antreprenoriatul iti ofera calea de iesire din lumea corporatista, din sistemul sarcina-recompensa condus de altii si intrarea intr-un sistem condus de tine. Tu stabilesti cum lucrezi, la ce lucrezi si cum sa imparti recompensele. Daca preferi sa porti chiloti in loc de costum, sa renunti la a te prezenta la toate sedintele si sa lucrezi de pe plaja via Skype. Cel putin, atunci cand trebuie sa te trezesti intr-o dimineata de weekend sau cand trebuie sa prinzi acel ultim zbor sumbru din ziua de vineri catre casa, stii ca o faci pentru tine, si nu pentru capriciile altuia.

     

    Intr-o epoca a confuziei morale si practice, cartile de autocunoastere au nevoie iminenta de regandire si reabilitare. Colectia The School of Life sustine aceasta directie discutand o serie de probleme ale vietii, printre care sanatatea mintala, banii, cariera, tehnologia si nevoia de a schimba lumea.  Alain de Botton, Coordonatorul colectiei The School of Life

     

    Philip Delves Broughton este autorul a doua bestselleruri internationale, Life's a Pitch si WhatThey Teach You at Harvard Business School. A absolvit facultatea cu specializarea administrarea afacerilor la Oxford si masteratul la Harvard Business School. Si-a petrecut zece ani ca reporter si corespondent strain pentru Daily Telegraph, scriind acum cu regularitate pentru Financial Times si Wall Street Journal. O colectie editata a scrierilor sale pentru FT a fost publicata sub titlul Management Matters: From the Humdrum to the Big Decisions.