Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama

în stoc
SKU
a192164
54.00 LEI
Pe scurt
Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte. - Anders Ferguson, antreprenor, fondator al Veris Wealth Partners New York

 

Aceasta carte reprezinta rezultatul a doua decenii de cercetare si dialog impreuna cu Sanctitatea Sa Dalai Lama si alti lideri din sfera afacerilor, guvernelor, stiintei si educatiei. Autorul Sander Tideman, avocat si bancher, care a pastrat relatia de prietenie cu Dalai Lama timp de peste douazeci de ani, prezinta un cadru de referinta practic pentru a dezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social in business, care sa fie capabil sa faca fata nevoilor economice si de mediu intr-o lume aflata intr-o continua spirala a cresterii. In centrul cartii se afla calatoria in care autorul se angajeaza pentru a descoperi scopul comun impartasit de business si societate, care genereaza noi surse de creare a valorii pentru organizatie, clienti si comunitate. Aceasta „tripla valoare“ este atinsa prin imbratisarea unei abordari sustenabile, care sa stea la baza operatiunilor derulate in afaceri, si prin constientizarea faptului ca traim intr-o lume in care totul este interconectat si in care depindem unii de altii. Aceasta carte izvorata din intelepciunea budista, ce emana din invataturile lui Dalai Lama, are puterea de a ne schimba modul de gandire.

 

Sander G. Tideman a devenit expert in dezvoltarea leadershipului si a businessului sustenabil, dupa o cariera incununata de succes in calitate de bancher si de consultant in afaceri. A lucrat cu organizatii din intreaga lume si este director general la Mind & Life Europe, cadru universitar la Catedra de management pentru afaceri si societate de la Rotterdam School of Management, Universitatea Erasmus, si partener cofondator al Flow Foundation si Flow Impact Fund. Dupa prima sa intalnire cu Dalai Lama, din vremea studentiei, s-a imprietenit cu el, iar aceasta prietenie a jucat un rol crucial in formarea gandirii sale. In decursul a peste doua decenii, s-a implicat in organizarea mai multor dialoguri cu Dalai Lama si cu lideri din domeniul afacerilor, din societate si din educatie.
Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte. - Anders Ferguson, antreprenor, fondator al Veris Wealth Partners New York

 

Aceasta carte reprezinta rezultatul a doua decenii de cercetare si dialog impreuna cu Sanctitatea Sa Dalai Lama si alti lideri din sfera afacerilor, guvernelor, stiintei si educatiei. Autorul Sander Tideman, avocat si bancher, care a pastrat relatia de prietenie cu Dalai Lama timp de peste douazeci de ani, prezinta un cadru de referinta practic pentru a dezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social in business, care sa fie capabil sa faca fata nevoilor economice si de mediu intr-o lume aflata intr-o continua spirala a cresterii. In centrul cartii se afla calatoria in care autorul se angajeaza pentru a descoperi scopul comun impartasit de business si societate, care genereaza noi surse de creare a valorii pentru organizatie, clienti si comunitate. Aceasta „tripla valoare“ este atinsa prin imbratisarea unei abordari sustenabile, care sa stea la baza operatiunilor derulate in afaceri, si prin constientizarea faptului ca traim intr-o lume in care totul este interconectat si in care depindem unii de altii. Aceasta carte izvorata din intelepciunea budista, ce emana din invataturile lui Dalai Lama, are puterea de a ne schimba modul de gandire.

 

Sander G. Tideman a devenit expert in dezvoltarea leadershipului si a businessului sustenabil, dupa o cariera incununata de succes in calitate de bancher si de consultant in afaceri. A lucrat cu organizatii din intreaga lume si este director general la Mind & Life Europe, cadru universitar la Catedra de management pentru afaceri si societate de la Rotterdam School of Management, Universitatea Erasmus, si partener cofondator al Flow Foundation si Flow Impact Fund. Dupa prima sa intalnire cu Dalai Lama, din vremea studentiei, s-a imprietenit cu el, iar aceasta prietenie a jucat un rol crucial in formarea gandirii sale. In decursul a peste doua decenii, s-a implicat in organizarea mai multor dialoguri cu Dalai Lama si cu lideri din domeniul afacerilor, din societate si din educatie.
Mai multe informații
EdituraCurtea Veche
ISBN 978-606-440-158-8
Număr de pagini 496
Tip copertă necartonata
Data apariției 2018
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsBusinessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama
Rating-ul tău