Coada lungă. De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puțin din toate

în stoc
SKU
C209635
27,94 LEI
Pe scurt

În cea mai importantă carte de business de la The Tipping Point încoace, Chris Anderson ne arată cum viitorul comerțului și al culturii nu rezidă în hituri, ci în ceea ce multă vreme a fost considerat un rateu – coada nesfârșit de lungă a produselor de nișă din curba cererii.

„Ideile lui Anderson influențează gândirea strategică a companiei noastre la modul cel mai profund.”Eric Schmidt, CEO, Google


„L-aș așeza pe Anderson pe aceeași treaptă cu Malcolm Gladwell și Clayton M. Christensen, cartea de față fiind una dintre cele mai importante lucrări de filosofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.” Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle


„Toți cei interesați de media... trebuie să citească această carte.” Rob Glaser, CEO, RealNetworks


„Locul acestei cărți în bibliotecă este între The Tipping Point și Freakonomics.” Reed Hastings, CEO, Netflix


 

Mai multe informații
EdituraPublica
Ediția cărții I
ISBN 978-606-8360-36-2
Traducător Mihai Pascu
Număr de pagini 64
Formatul cărţii 17 x 24 cm
Tip copertă broşată
Data apariției 2013
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsCoada lungă. De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puțin din toate
Rating-ul tău