Codul bunelor maniere în afaceri
Din cuprins:
Prezentările sociale • Prezentările de afaceri • Cum răspundeţi la prezentări • Contactul vizual • Limbajul nonverbal • Teleconferinţă • Videoconferinţa • Faxul • Poştă electronică (e-mailul) • Protocolul colocviilor şi congreselor • Recepţiile de afaceri • Eticheta la masa • Cum ne îmbrăcăm pentru ocazii • Cadourile la serviciu • Eticheta la golf
Traducere de Geanina Şerban
Bunele maniere presupun să adoptaţi atitudinea adecvată în orice circumstanţe, să folosiţi corect tacâmul la masă, să purtaţi o discuţie politicoasă şi multe altele. În mediul profesional, bunele maniere sunt la fel de importante ca în viaţa de zi cu zi. Cei care ştiu să stabilească o relaţie apropiată cu interlocutorii lor şi să le inspire încredere au mai mult succes decât cei care se limitează la discuţii legate strict de serviciu. Acest ghid vă oferă sfaturi practice referitoare la comunicarea cu partenerii de afaceri, redactarea invitaţiilor, comportamentul în timpul reuniunilor sau conferinţelor, ţinuta adecvată diferitelor evenimente şi limbajul nonverbal. Cu ajutorul desenelor şi exemplelor care ilustrează aceste sfaturi şi al testelor propuse, veţi deveni nişte profesionişti apreciaţi atât de colegi, cât şi de potenţialii clienţi şi vă veţi depăşi cu clasa concurenţii.
Din cuprins:
Prezentările sociale • Prezentările de afaceri • Cum răspundeţi la prezentări • Contactul vizual • Limbajul nonverbal • Teleconferinţă • Videoconferinţa • Faxul • Poştă electronică (e-mailul) • Protocolul colocviilor şi congreselor • Recepţiile de afaceri • Eticheta la masa • Cum ne îmbrăcăm pentru ocazii • Cadourile la serviciu • Eticheta la golf
Editura | Polirom |
---|---|
ISBN | 978-973-46-2898-8 |
Traducător | Geanina Serban |
Număr de pagini | 232 |
Formatul cărţii | 135x200 |
Data apariției | 2012 |