Cum sa castigi noi clienti
Epuizat din stoc
SKU
C194545
10.11 LEI
Pe scurt
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes reusesc sa depaseasca aceste dificultati apelind la adevarate strategii pentru a cistiga noi clienti. Distins de asociatia Dirigeants Commerciaux de France cu premiul pentru cea mai buna lucrare economica, volumul prezinta mai multe metode de eficientizare a activitatii de prospectare si de dezvoltare a competentelor personalului, indiferent daca este vorba de agentii comerciali, sefii echipelor de vinzari sau directorii de intreprinderi.
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes reusesc sa depaseasca aceste dificultati apelind la adevarate strategii pentru a cistiga noi clienti. Distins de asociatia Dirigeants Commerciaux de France cu premiul pentru cea mai buna lucrare economica, volumul prezinta mai multe metode de eficientizare a activitatii de prospectare si de dezvoltare a competentelor personalului, indiferent daca este vorba de agentii comerciali, sefii echipelor de vinzari sau directorii de intreprinderi.
Editura | Polirom |
---|---|
Colecție | TRAINING. VINZARI & NEGOCIERI |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-46-1170-6 |
Traducător | Cezar Petrila |
Număr de pagini | 280 |
Formatul cărţii | 13x20 |
Data apariției | 2012 |
Scrie o recenzie