Cum sa conduci

în stoc
SKU
a260695
57.00 LEI
Pe scurt
Leadershipul nu este o artă exclusivistă, ci una pe care oricine are capacitatea să o deprindă. Cu efort și hotărâre, dovedind credibilitate și empatie, poți învăța cum să îți îndrumi membrii echipei într-o manieră care să le insufle respect, asigurându-te de cooperarea lor.
Mai multe informații
EdituraCurtea Veche
Colecție Carti cheie
ISBN 978-606-441-476-2
Traducător Ioana Burea
Număr de pagini 272
Formatul cărţii 15 x 21 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2023
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsCum sa conduci
Rating-ul tău

Leadershipul nu este o artă exclusivistă, ci una pe care oricine are capacitatea să o deprindă. Cu efort și hotărâre, dovedind credibilitate și empatie, poți învăța cum să îți îndrumi membrii echipei într-o manieră care să le insufle respect, asigurându-te de cooperarea lor.

Dale Carnegie, pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără prea mare succes. În 1912 a fost angajat de Young Men's Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi a descoperit, fără să își fi propus, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel a început faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX‑lea. În anii ’50 au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, care se bazează pe principiile promovate de fondatorul său.

Recunoscut recent de către Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de înaltă performanță, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în 25 de limbi, în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări. În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite alte organizații pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creşterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienţi, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte calități necesare în management.