Cum sa vinzi inteligent. Strategii de viitor pentru clienti mereu multumiti

în stoc
SKU
a103605
27.94 LEI
Pe scurt

Vrei sa devii un agent de vanzari remarcabil? Atunci e timpul sa afli ce insemna sa vinzi inteligent.


Toata lumea are ceva de oferit. Unii vand idei, altii vand servicii, iar altii produse. Indiferent ce ai vinde, cartea de fata te va ajuta sa inregistrezi vanzari mai profitabile si sa simti ca esti mai eficient.

Cum sa vinzi inteligent intoarce pe dos strategia traditionala din vanzari si iti arata cum ideea de a situa nevoile clientilor pe primul plan se va dovedi cheia succeselor viitoare. Aceasta ultima generatie de strategii pentru vanzare graviteaza in jurul a ceea ce numim relatii consultative. Prin metoda lor unica, bazata pe principiul „Iti raman dator“, autorii iti arata cum sa construiesti o relatie bazata pe incredere si colaborare pe termen lung, astfel incat tu sa fii prima persoana pe care o suna clientul atunci cand va avea nevoie de un nou produs ori serviciu. Afla din aceasta carte esenta celor mai noi metode si tehnici de vanzari, dar si cum sa-ti intelegi clientul, sa afli ce nevoi profesionale are el in realitate si cum sa construiesti o relatie durabila si reciproc avantajoasa cu acesta. Pune-ti clientul pe primul loc si vei castiga cu siguranta!


Dupa ce au ocupat functii de top in importante firme internationale de consultanta, Keith Dugdale si David Lambert s-au hotarat sa astearna pe hartie atat o parte din observatiile acumulate de-a lungul activitatii lor profesionale, cat si inovatiile pe care le-au experimentat in diferite domenii, in mai multe tari de pe patru continente. Instrumentele pe care le propun ei in aceasta carte se bazeaza pe situatii reale si pe o profunda intelegere a mecanismelor si relatiilor implicate intr-o tranzactie comerciala. Autorii analizeaza reactiile inexplicabile, aparent neasteptate, ale potentialilor cumparatori si ofera solutii concrete pentru toate tipurile de situatii problematice din domeniul vanzarilor. Totodata, il invata pe agentul de vanzari cum sa-si analizeze propriile reactii si cum sa-si modifice comportamentul pentru a obtine un succes autentic si durabil.


Principiul „Iti raman dator“ inaugureaza cea mai noua, mai eficienta si mai umana abordare a strategiilor de vanzare. Keith Dugdale activeaza in Australia ca specialist in comportamentul uman la locul de munca. Timp de aproape doua decenii s-a ocupat mai ales de aspectele comportamentale existente in procesul vanzarilor. In prezent ofera servicii de consultanta individuale, pentru companii locale si organizatii globale. De-a lungul timpului, a trait si a muncit in interiorul multor culturi nationale, printre care cele din Marea Britanie, China, Singapore, Papua Noua Guinee, Hong Kong si Australia. A detinut functii de top in domeniul resurselor umane si al dezvoltarii afacerilor. In prezent, Keith Dugdale incearca sa gaseasca un echilibru intre grija fata de sotie si cei trei copii ai sai, care locuiesc in Australia, si conducerea unei afaceri globale care ii ajuta pe oameni sa obtina succese in activitatea de vanzari.


David Lambert este consultant in comunicare si in instruirea personalului, desfasurandu-si activitatea in special in Hong Kong. Si-a inceput specializarea in comunicare cu peste 20 de ani in urma, iar de atunci a oferit servicii de consultanta multor companii de varf si institutii guvernamentale, ajutandu-le sa-si perfectioneze comunicarea interna si externa. De a lungul carierei sale, a ocupat pozitii de top in diverse firme, in departamente de dezvoltare a afacerii, marketing, comunicare si training. In prezent, David Lambert ofera programe de instruire in comunicare si ii ajuta pe directorii executivi sa-si imbunatateasca stilul de prezentare. Isi imparte timpul liber intre sotia si copiii sai si… dragostea fata de fotbal!

Mai multe informații
EdituraCurtea Veche
Colecție Carti cheie
ISBN 978-606-588-687-2
Traducător Marius Chitosca
Număr de pagini 304
Formatul cărţii 13x20
Tip copertă brosata
Data apariției 2013
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsCum sa vinzi inteligent. Strategii de viitor pentru clienti mereu multumiti
Rating-ul tău