Deontologia comunicarii publice

Epuizat din stoc
SKU
a115620
33.33 LEI
Pe scurt

Din cuprins:



  • Norme si valori in comunicarea publica;

  • Un model in trei pasi pentru deciziile etice;

  • Deontologia mass-mediei din perspectiva economiei (comportamentale);

  • Libertatea de exprimare si de informare. Limitele libertatii;

  • Prezentarea adevarului;

  • Protejarea vietii private;

  • Evitarea stereotipurilor;

  • Conflictul de interese;

  • Incercarea de cenzurare a filmului Cruising;

  • Libertatea de exprimare a jurnalistului vs dreptul la reputatie al magistratului;

  • Avertizorii de integritate. Cazul statului X in documentele furnizate de Snowden;

  • Cazul „Rosia Montana“ – interesul public vs interesul comercial;

  • Modificarea electronica a imaginilor.

„Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale incalzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astazi toate acestea si multe altele sunt preocupari majore ale liderilor politici si ale oamenilor obisnuiti. Cartea de fata ne arata cat de importanta este deontologia pentru reusita in afaceri, pentru prestigiul institutiilor, pentru legitimitatea profesionistilor. Iar ce poate parea astazi utopic va fi in curind adevarul trait si modelul de comportament asumat al celor care vor sa rosteasca cu mindrie numele profesiei lor.“ (Mihai Coman)


 Din cuprins:



  • Norme si valori in comunicarea publica;

  • Un model in trei pasi pentru deciziile etice;

  • Deontologia mass-mediei din perspectiva economiei (comportamentale);

  • Libertatea de exprimare si de informare. Limitele libertatii;

  • Prezentarea adevarului;

  • Protejarea vietii private;

  • Evitarea stereotipurilor;

  • Conflictul de interese;

  • Incercarea de cenzurare a filmului Cruising;

  • Libertatea de exprimare a jurnalistului vs dreptul la reputatie al magistratului;

  • Avertizorii de integritate. Cazul statului X in documentele furnizate de Snowden;

  • Cazul „Rosia Montana“ – interesul public vs interesul comercial;

  • Modificarea electronica a imaginilor.

Mai multe informații
EdituraPolirom
Colecție Collegium
Ediția cărții I
ISBN 978-973-46-4693-7
Număr de pagini 256
Formatul cărţii 16.0 x 23.5
Tip copertă brosata
Data apariției 2015
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsDeontologia comunicarii publice
Rating-ul tău