Dinastiile luxului

în stoc
SKU
a230740
69.90 LEI
Pe scurt

În cimitirul brandurilor de modă, dispăruții nu se numără cu zecile, ci cu „pachetele“ de câte cincizeci: Montana, Grès, Schiaparelli, Philippe Venet, Per Spook, Jean-Louis Scherrer, Patou și câte alte mărci au depins, în sensul supraviețuirii, de investițiile făcute la noroc de oameni de afaceri mai mult sau mai puțin avizați.

Dacă imperiul modei și-a trăit clipele de glorie înainte și după cel de-al Doilea Război Mondial, începând din anii 1980 și continuând până în 2000, s-au înregistrat cele mai mari mutații de capital din domeniul luxului. Una după alta, familii care, încă de la început, și-au condus impecabil afacerile din imperiul luxului, au abandonat controlul fie de bunăvoie, fie, cel mai adesea, din imprudență, lăsându-se seduse de ocaziile ce le-au fost prezentate de oameni de afaceri mai mult sau mai puțin bine intenționați. Așa au ieșit din scenă familiile Guerlain, Gucci și Cartier și așa au intrat în lumina reflectoarelor magnații financiari mercenari. Iar când aceste afaceri au reușit totuși să supraviețuiască, e interesant de văzut cum au depășit șocul preluării și ce a mai rămas din ele. Trecutul trebuie șters cu totul sau, dimpotrivă, viitorul trebuie croit după tiparele începutului?

 

„Eleganța este singura frumusețe care nu se ofilește.“ AUDREY HEPBURN 

„Moda nu este ceva ce există numai în rochii. Moda este în aer, pe stradă, moda are de-a face cu idei, cu felul în care trăim și, de fapt, cu ceea ce ni se întâmplă.“ COCO CHANEL

„Stilul este un mod simplu de a spune lucruri complicate.“ JEAN COCTEAU

„Port numai ce îmi place mie, ca să nu mai fie nevoie să îmi bat capul cu ceea ce ar trebui să port.“ KATHARINE HEPBURN

„Unii oameni își imaginează că luxul este opusul sărăciei. Dar se înșală. Pentru că luxul este opusul vulgarității.“ COCO CHANEL

În cimitirul brandurilor de modă, dispăruții nu se numără cu zecile, ci cu „pachetele“ de câte cincizeci: Montana, Grès, Schiaparelli, Philippe Venet, Per Spook,Jean-Louis Scherrer, Patou și câte alte mărci au depins, în sensul supraviețuirii, de investițiile făcute la noroc de oameni de afaceri mai mult sau mai puțin avizați.

Dacă imperiul modei și-a trăit clipele de glorie înainte și după cel de-al Doilea Război Mondial, începând din anii 1980 și continuând până în 2000, s-au înregistrat cele mai mari mutații de capital din domeniul luxului. Una după alta, familii care, încă de la început, și-au condus impecabil afacerile din imperiul luxului, au abandonat controlul fie de bunăvoie, fie, cel mai adesea, din imprudență, lăsându-se seduse de ocaziile ce le-au fost prezentate de oameni de afaceri mai mult sau mai puțin bine intenționați. Așa au ieșit din scenă familiile Guerlain, Gucci și Cartier și așa au intrat în lumina reflectoarelor magnații financiari mercenari. Iar când aceste afaceri au reușit totuși să supraviețuiască, e interesant de văzut cum au depășit șocul preluării și ce a mai rămas din ele. Trecutul trebuie șters cu totul sau, dimpotrivă, viitorul trebuie croit după tiparele începutului?

Autor

Yann Kerlau a practicat avocatura la New York și la Paris, apoi și-a făcut debutul în lumea luxului, începând să lucreze pentru Casa Yves Saint Laurent. 

În 2000, a preluat postul de director general delegat al Grupului Gucci, unde s-a apropiat cel mai mult de departamentele de cosmetică și parfumuri. Apoi, activitatea profesională, datorită căreia a călătorit în toată lumea, și lectura și istoria, celelalte două mari pasiuni ale sale, l-au determinat să se dedice scrisului. Yann Kerlau este autorul multor volume din constelația luxului.

Mai multe informații
EdituraBaroque Books & Arts
Colecție Savoir-vivre
ISBN 9786068977881
Traducător Ines Hristea
Număr de pagini 536
Formatul cărţii 13.5 x 20 cm
Tip copertă brosata
Data apariției 2021
Nou Nou
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsDinastiile luxului
Rating-ul tău