Economie. Manual pentru clasa a XI-a
Epuizat din stoc
SKU
E10082
Preț special 15.90 LEI Preț standard 21.19 LEI
Pe scurt
Manualul de Economie aplicată se adresează elevilor de clasele a XII-a / a XIII-a de liceu tehnologic.
Este elaborat in conformitate cu programa scolara si cuprinde trei capitole :
1. Menajele, gospodariile populatiei, lumea consumatorilor;
2. Intreprinzatorul si firma;
3. Locul si rolul firmei pe piata.
Manualul propune o structura complexa, coerenta si atractiva. In acest sens pot fi evidentiate urmatoarele aspecte:- analizarea problemelor economice (ale menajelor sau firmelor) pe cazul concret al firmei de exercitiu „Altfel Design S.A."; astfel, studiul se realizeaza din interior, elevii fiind participanti activi la abordarea si rezolvarea de probleme economice, la formularea de intrebari si gasirea de raspunsuri;-urmarirea dobandirii de catre elevi de competente (prezentate explicit la inceputul fiecarui capitol, implicate pe parcursul lectiilor, exersate prin proiectele unor activitati de invatare si prin rezolvarea de aplicatii);-asigurarea caracterului aplicativ al disciplinei, prin exemple incluse sistematic in lectii;-evaluare si autoevaluare, la sfarsitul fiecarui capitol existand o Evaluare de capitol care prin itemi diversi masoara gradul de formare a competentelor. Acestea dispun si de raspunsuri.
Au fost introduse sectiuni care vizeaza scopuri diferite:
- valorificarea cunostintelor anterioare ale elevilor (sectiunea Reamintim);
- furnizarea unor cunostinte noi (sectiunea Info);
- definirea unor concepte (sectiunea Dictionar);
- precizarea unor legi, norme (sectiunea Acte normative);
- implicarea elevilor in activitatile de invatare (sectiunile Cercetati si aplicati, Ce decizie ati lua voi?, Comentati);
- sublinierea, la sfarsitul fiecarei lectii, a termenilor-cheie (sectiunea "Concepte-cheie");
- optimizarea integrarii achizitiilor prin rezumate succinte, prezentate la sfarsitul lectiilor (sectiunea Concluzii).
1. Menajele, gospodariile populatiei, lumea consumatorilor;
2. Intreprinzatorul si firma;
3. Locul si rolul firmei pe piata.
Manualul propune o structura complexa, coerenta si atractiva. In acest sens pot fi evidentiate urmatoarele aspecte:- analizarea problemelor economice (ale menajelor sau firmelor) pe cazul concret al firmei de exercitiu „Altfel Design S.A."; astfel, studiul se realizeaza din interior, elevii fiind participanti activi la abordarea si rezolvarea de probleme economice, la formularea de intrebari si gasirea de raspunsuri;-urmarirea dobandirii de catre elevi de competente (prezentate explicit la inceputul fiecarui capitol, implicate pe parcursul lectiilor, exersate prin proiectele unor activitati de invatare si prin rezolvarea de aplicatii);-asigurarea caracterului aplicativ al disciplinei, prin exemple incluse sistematic in lectii;-evaluare si autoevaluare, la sfarsitul fiecarui capitol existand o Evaluare de capitol care prin itemi diversi masoara gradul de formare a competentelor. Acestea dispun si de raspunsuri.
Au fost introduse sectiuni care vizeaza scopuri diferite:
- valorificarea cunostintelor anterioare ale elevilor (sectiunea Reamintim);
- furnizarea unor cunostinte noi (sectiunea Info);
- definirea unor concepte (sectiunea Dictionar);
- precizarea unor legi, norme (sectiunea Acte normative);
- implicarea elevilor in activitatile de invatare (sectiunile Cercetati si aplicati, Ce decizie ati lua voi?, Comentati);
- sublinierea, la sfarsitul fiecarei lectii, a termenilor-cheie (sectiunea "Concepte-cheie");
- optimizarea integrarii achizitiilor prin rezumate succinte, prezentate la sfarsitul lectiilor (sectiunea Concluzii).
Editura | Humanitas |
---|---|
Colecție | Humanitas Educational |
Ediția cărții | I |
ISBN | 978-973-689-127-4 |
Traducător | Dragoş Cojocaru |
Număr de pagini | 144 |
Formatul cărţii | 21x28 cm |
Tip copertă | cartonata |
Data apariției | 2007 |
Premii | Nobel 2010 |
Nou | Nou |
Scrie o recenzie
Validate your login