Emotionomics. Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor

Epuizat din stoc
SKU
C173146
54,13 LEI
Pe scurt
Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.
Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.


Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.

"Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." (Philip Kotler)
Mai multe informații
EdituraPublica
Colecție Business
Ediția cărții I
ISBN 978‑973‑1931‑38‑8
Traducător Laura Sandu, Roxana Popescu
Număr de pagini 504
Formatul cărţii 14,5 x 20,5 cm
Data apariției 2010
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsEmotionomics. Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor
Rating-ul tău
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!