Evaluarea Națională 2023 la finalul clasei a IV-a. 20 de teste după modelul M.E. pentru probele de limba română și matematică

în stoc
SKU
a249956
Preț special 18.75 LEI Preț standard 25.00 LEI
Pe scurt

Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a 4-a în vederea susţinerii cu succes a probei de evaluare a competenţelor generale şi specifice la finalul anului şcolar. Proba constă în administrarea a două teste vizând evaluarea competenţelor de înţelegere a textului scris în limba română şi evaluarea competenţelor de matematică. Testele propuse respectă întru totul standardele metodologice elaborate de Ministerul Educaţiei.

Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.

Mai multe informații
EdituraParalela 45
Colecție Subiecte posibile
ISBN 9789734736874
Număr de pagini 144
Formatul cărţii 20 x 26 cm
Tip copertă necartonată
Data apariției 2022
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsEvaluarea Națională 2023 la finalul clasei a IV-a. 20 de teste după modelul M.E. pentru probele de limba română și matematică
Rating-ul tău

Avizat M.E.

Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a 4-a în vederea susţinerii cu succes a probei de evaluare a competenţelor generale şi specifice la finalul anului şcolar. Proba constă în administrarea a două teste vizând evaluarea competenţelor de înţelegere a textului scris în limba română şi evaluarea competenţelor de matematică. Testele propuse respectă întru totul standardele metodologice elaborate de Ministerul Educaţiei.

Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.

Vă dorim tuturor succes deplin!