Evaluarea formativa a competentelor in ora de limba si literatura romana in liceu. Aplicatie asupra competentei de argumentare
Mihaela Emilia Popa (n. GILCA), profesoara de limba si literatura romana la Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu” din Cluj-Napoca, a absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universitatii „Babes-Bolyai”, sectia romana-franceza, in anul 1996, cand a obtinut si titularizarea in invatamantul preuniversitar.
In prezent, desfasoara activitati de mentorat, formator si metodist al ISJ Cluj, avand competente de formare, indrumare si evaluare a elevilor, studentilor si cadrelor didactice.
In anul 2000, a absolvit programul de studii aprofundate al Facultatii de Litere din cadrul Universitatii „Babes-Bolyai”, specializandu-se in domeniul dinamicii limbii romane actuale. Lucrarea elaborata, Limba romana in presa actuala, a obtinut premiul I la sesiunea de Comunicari stiintifice a facultatii, organizata in acel an universitar. Absolvirea acestui program a reprezentat aprofundarea cunostintelor anterior dobandite prin parcurgerea programului de studii superioare, conferindu-i capacitatea de a elabora lucrari stiintifice de specialitate. In anul 2014 a obtinut titlul stiintific de doctor in Stiintele Educatiei.
Mihaela Emilia Popa (n. GILCA), profesoara de limba si literatura romana la Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu” din Cluj-Napoca, a absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universitatii „Babes-Bolyai”, sectia romana-franceza, in anul 1996, cand a obtinut si titularizarea in invatamantul preuniversitar.
In prezent, desfasoara activitati de mentorat, formator si metodist al ISJ Cluj, avand competente de formare, indrumare si evaluare a elevilor, studentilor si cadrelor didactice.
In anul 2000, a absolvit programul de studii aprofundate al Facultatii de Litere din cadrul Universitatii „Babes-Bolyai”, specializandu-se in domeniul dinamicii limbii romane actuale. Lucrarea elaborata, Limba romana in presa actuala, a obtinut premiul I la sesiunea de Comunicari stiintifice a facultatii, organizata in acel an universitar. Absolvirea acestui program a reprezentat aprofundarea cunostintelor anterior dobandite prin parcurgerea programului de studii superioare, conferindu-i capacitatea de a elabora lucrari stiintifice de specialitate. In anul 2014 a obtinut titlul stiintific de doctor in Stiintele Educatiei.
Editura | Paralela 45 |
---|---|
Colecție | Pedagogia secolului XXI |
ISBN | 978-973-47-2195-5 |
Număr de pagini | 304 |
Formatul cărţii | 165x235 |
Data apariției | 2016 |
Validate your login