Fise de lucru diferentiate.Limba si literatura romana. Clasa a XI-a. Semestrul II.
Caietul de Fişe de lucru diferenţiate pentru clasa a XI-a la limba şi literatura română este structurat pe trei principale niveluri de competenţe: iniţiere (ameliorare sau recuperare), unde un răspuns adecvat va fi notat cu maximum nota 6; consolidare (sau aplicare), corespunzând unui nivel mediu de performanţă (răspunsul de nota 8); şi aprofundare (extindere sau performanţă), pentru un răspuns de nota 10.
Temele propuse pentru semestrul II (Junimea; Romantismul: Doina populară și cea a lui Alecsandri, Sărmanul Dionis, Scrisoarea I; Realismul/ Diversitatea în opera marilor clasici; Simbolismul/Prelungiri ale romantismului și clasicismului; Romanul interbelic) sunt precedate de o serie de exerciţii de recapitulare iniţială; apoi, fiecare temă are 4 secţiuni: fişa noilor cunoştinţe(reactualizare, înţelegere, fixare), fişa de formare a abilităţilor de învăţare (consolidare, aprofundare, ameliorare), o temă pentru acasăşi o fişă de recapitulare (cu exerciţii de consolidare, aprofundare şi ameliorare). Un test de autoevaluare a fost considerat necesar la finalul fiecărei secţiuni, fiind urmat de sugestii de rezolvare pentru exerciţiile propuse în cadrul temei. Ultima parte este alcătuită dintr-ofişă de pregătire a tezei semestriale, lucrarea încheindu-se cu o necesară bibliografie.
Caietul de Fişe de lucru diferenţiate pentru clasa a XI-a la limba şi literatura română este structurat pe trei principale niveluri de competenţe: iniţiere (ameliorare sau recuperare), unde un răspuns adecvat va fi notat cu maximum nota 6; consolidare (sau aplicare), corespunzând unui nivel mediu de performanţă (răspunsul de nota 8); şi aprofundare (extindere sau performanţă), pentru un răspuns de nota 10.
Temele propuse pentru semestrul II (Junimea; Romantismul: Doina populară și cea a lui Alecsandri, Sărmanul Dionis, Scrisoarea I; Realismul/ Diversitatea în opera marilor clasici; Simbolismul/Prelungiri ale romantismului și clasicismului; Romanul interbelic) sunt precedate de o serie de exerciţii de recapitulare iniţială; apoi, fiecare temă are 4 secţiuni: fişa noilor cunoştinţe(reactualizare, înţelegere, fixare), fişa de formare a abilităţilor de învăţare (consolidare, aprofundare, ameliorare), o temă pentru acasăşi o fişă de recapitulare (cu exerciţii de consolidare, aprofundare şi ameliorare). Un test de autoevaluare a fost considerat necesar la finalul fiecărei secţiuni, fiind urmat de sugestii de rezolvare pentru exerciţiile propuse în cadrul temei. Ultima parte este alcătuită dintr-ofişă de pregătire a tezei semestriale, lucrarea încheindu-se cu o necesară bibliografie.
Editura | Paralela 45 |
---|---|
Colecție | FOARTE BINE! |
ISBN | 978-973-47-2178-8 |
Număr de pagini | 176 |
Formatul cărţii | 16.5 x 23.5 |
Data apariției | 2016 |
Validate your login