Guerrilla marketing. Profituri mari cu investiţii mici

Epuizat din stoc
SKU
C196195
47,20 LEI
Pe scurt

„Obiectivul marketingului de gherilă", declară Levinson, „este să îţi poţi măsura succesul în primul rând în bani, şi abia apoi în premii sau onoruri. Cu premiile şi onorurile nu-ţi poţi plăti facturile."

Guerrilla Marketing cartea ca a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie extinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata.


- cel mai cunoscut brand de marketing din toate timpurile


- peste 21 de milioade de exemplare vandute


- tradusa acum in 62 de limbi


- pe primele locuri in topul celor mai bine vandute carti scrise vreodata in istorie.

Mai multe informații
ISBN 978-973-8495-64-7
Traducător Violeta Limona
Număr de pagini 477
Formatul cărţii 13x20
Data apariției 2012
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsGuerrilla marketing. Profituri mari cu investiţii mici
Rating-ul tău