Imperiul Comunicării. Corp, imagine şi relaţionare

Epuizat din stoc
SKU
C189595
42.00 LEI
Pe scurt

"A crea o nouă cultură nu înseamnă doar a face descoperiri “originale” în mod individual, ci de asemenea, şi mai ales, a răspîndi într-o manieră critică adevăruri deja descoperite, a le “socializa” şi, prin urmare, a le face să devină baza unor acţiuni în cadrul vieţii, elementul de coordonare şi de ordine intelectuală şi morală." (A. Gramsci)

"Ca o mulţime de oameni să fie adusă la a gîndi în mod coerent şi unitar realul prezent – acesta e un fapt “filosofic” mult mai important şi mai original decît hazardul prin care un “geniu” filosofic dă peste un nou adevăr ce rămîne patrimoniul unor grupuleţe de intelectuali." (A. Gramsci)


"Odată cu mijloacele de comunicare de masă, cultura trece în/devine civilizaţie. Digitalizarea, ca infrastructură tehnologică, ajută, paradoxal, la răspîndirea unui conţinut tot mai analogic, care necesită mai puţine cunoştinţe prealabil învăţate şi care are în schimb o încărcătură emoţională mai mare, şi deci vorbeşte nu numai specialiştilor, elitelor, ci mai multor oameni, fiind mai uşor de difuzat în masă. E una dintre formele concrete prin care cultura trece în civilizaţie, iar civilizaţia preia rolul culturii." (Aurel Codoban)

Mai multe informații
EdituraIdea Design & Print
ISBN 978-606-8265-04-9
Număr de pagini 108
Formatul cărţii 16x23
Data apariției 2012
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsImperiul Comunicării. Corp, imagine şi relaţionare
Rating-ul tău