Inconfundabil. De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun

Epuizat din stoc
SKU
a155842
Preț special 25.73 LEI Preț standard 36.75 LEI
Pe scurt

Aceste persoane nu au fost doar curajoase si remarcabile, ci inconfundabile. Au stiut ca, atunci cand incerci sa fii cel mai bun, ramai legat de definitiile altora pentru succes. Pe de alta parte, lucrurile inconfundabile nu pot fi create decat de o singura persoana. In consecinta, concurenta devine irelevanta. Ganditi-va la arta lui Bansky sau la filmele lui Tim Burton – sunt creatii inconfundabile, care nu au nevoie de nicio marca de autenticitate. 

Am scris aceasta carte cu speranta ca voi putea sa va ajut sa renuntati la asteptarile conventionale si sa creati ceva care sa fie cat de semnificativ, placut si unic se poate. Fie ca sunteti antreprenori, artisti sau o persoana care isi doreste sa-si puna amprenta asupra lumii, eu sper ca povestile din Inconfundabil sa va ofere inspiratia de a va croi propriul drum. - Srinivas Rao

Daca esti interesat de celebritate pe termen scurt si de glorie trecatoare, atunci esti mai castigat cu emisiuni de tip reality-show si cu cea mai noua retea sociala. Daca iti doresti sa schimbi lumea, aceasta carte iti va oferi inspiratie, te va incuraja si te va pregati. Povestile sunt intense si sfaturile, excelente. - Chris Guillebeau, autor al „Born for This“ si „Startup de 100 $“ 

Motivatia intrinseca puternica reprezinta fundatia oricarui demers creativ sau antreprenorial. Inconfundabil al lui Srinivas Rao este baza acelei fundatii. Citeste-o! - Steven Pressfield, autor al „The War of Art“ 

Srinivas a scris un bilet de invoire captivant si plin de inspiratie si pasiune pentru ca tu sa poti sa spui adevarul si sa-l traiesti. Iar aceasta este singura moneda de schimb pe care o avem in lumea asta schimbatoare si concurentiala. - Pamela Slim, autoare a „Body of Work“ si „Escape from Cubicle Nation“

Nu te mai chinui sa fii mai bun decat restul. Succesul autentic inseamna sa creezi ceva ce nimeni altcineva nu poate copia. Nu-ti propune sa fii cel mai bun – propune-ti sa fii unic. 

Eram in cercul vicios corporatist. In urma cu sapte ani, tocmai terminasem un MBA si speram sa fac ceva creativ, care sa conteze. Insa locurile de munca sterile, din universul corporatiilor, in care ma trezeam captiv aveau nevoie de oameni care sa se supuna normelor. Obosit fiind sa tot incerc sa nu ma scufund, am decis sa ma las purtat de val – am abandonat goana dupa cucerirea ierarhiei corporatiste ca sa ma dedic visului de a invata sa fac surf. 

Cu siguranta ca acest pas nu a fost o miscare „inteleapta” pentru cariera mea. Dar goana dupa valuri mi-a oferit inspiratie si mi-a dat curaj sa urmaresc un vis pe uscat: transmisiunile podcast Unmistakable Creative. Faptul ca am intervievat mai bine de 500 de oameni extrem de creativi pe parcursul urmatorilor sase ani mi-a servit drept educatie la cel mai inalt nivel: am aflat modul in care invitati ca Seth Godin, Elle Luna, Tim Ferris, Simon Sinek si Danielle LaPorte si-au batatorit propriile cai si in care au rezistat presiunii de a face chestii conventionale. 

Aceste persoane nu au fost doar curajoase si remarcabile, ci inconfundabile. Au stiut ca, atunci cand incerci sa fii cel mai bun, ramai legat de definitiile altora pentru succes. Pe de alta parte, lucrurile inconfundabile nu pot fi create decat de o singura persoana. In consecinta, concurenta devine irelevanta. Ganditi-va la arta lui Bansky sau la filmele lui Tim Burton – sunt creatii inconfundabile, care nu au nevoie de nicio marca de autenticitate. 

Am scris aceasta carte cu speranta ca voi putea sa va ajut sa renuntati la asteptarile conventionale si sa creati ceva care sa fie cat de semnificativ, placut si unic se poate. Fie ca sunteti antreprenori, artisti sau o persoana care isi doreste sa-si puna amprenta asupra lumii, eu sper ca povestile din Inconfundabil sa va ofere inspiratia de a va croi propriul drum. - Srinivas Rao

Daca esti interesat de celebritate pe termen scurt si de glorie trecatoare, atunci esti mai castigat cu emisiuni de tip reality-show si cu cea mai noua retea sociala. Daca iti doresti sa schimbi lumea, aceasta carte iti va oferi inspiratie, te va incuraja si te va pregati. Povestile sunt intense si sfaturile, excelente. - Chris Guillebeau, autor al „Born for This“ si „Startup de 100 $“ 

Motivatia intrinseca puternica reprezinta fundatia oricarui demers creativ sau antreprenorial. Inconfundabil al lui Srinivas Rao este baza acelei fundatii. Citeste-o! - Steven Pressfield, autor al „The War of Art“ 

Srinivas a scris un bilet de invoire captivant si plin de inspiratie si pasiune pentru ca tu sa poti sa spui adevarul si sa-l traiesti. Iar aceasta este singura moneda de schimb pe care o avem in lumea asta schimbatoare si concurentiala. - Pamela Slim, autoare a „Body of Work“ si „Escape from Cubicle Nation“

Nu te mai chinui sa fii mai bun decat restul. Succesul autentic inseamna sa creezi ceva ce nimeni altcineva nu poate copia. Nu-ti propune sa fii cel mai bun – propune-ti sa fii unic. 

Eram in cercul vicios corporatist. In urma cu sapte ani, tocmai terminasem un MBA si speram sa fac ceva creativ, care sa conteze. Insa locurile de munca sterile, din universul corporatiilor, in care ma trezeam captiv aveau nevoie de oameni care sa se supuna normelor. Obosit fiind sa tot incerc sa nu ma scufund, am decis sa ma las purtat de val – am abandonat goana dupa cucerirea ierarhiei corporatiste ca sa ma dedic visului de a invata sa fac surf. 

Cu siguranta ca acest pas nu a fost o miscare „inteleapta” pentru cariera mea. Dar goana dupa valuri mi-a oferit inspiratie si mi-a dat curaj sa urmaresc un vis pe uscat: transmisiunile podcast Unmistakable Creative. Faptul ca am intervievat mai bine de 500 de oameni extrem de creativi pe parcursul urmatorilor sase ani mi-a servit drept educatie la cel mai inalt nivel: am aflat modul in care invitati ca Seth Godin, Elle Luna, Tim Ferris, Simon Sinek si Danielle LaPorte si-au batatorit propriile cai si in care au rezistat presiunii de a face chestii conventionale. 

Mai multe informații
EdituraPublica
ISBN 978-606-722-237-1
Traducător Emilia Vasiliu
Număr de pagini 224
Formatul cărţii 200 x 140 mm
Tip copertă necartonata
Data apariției 2017
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsInconfundabil. De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun
Rating-ul tău