Influența socială. Cum să obții ce vrei fără să renunți la cine ești

în stoc
SKU
a256421
Preț special 48.75 LEI Preț standard 65.00 LEI
Pe scurt

Ești înzestrat din naștere cu abilitatea de a-i influența pe ceilalți, dar ai fost învățat să-ți suprimi această putere, să respecți regulile, să aștepți să-ți vină rândul, să nu faci valuri. Zoe Chance, o renumită profesoară de la Universitatea Yale, îți arată cum să-ți redescoperi această superputere, care îți permite să-ți pui în practică ideile extraordinare.

Influența nu funcționează așa cum te aștepți fiindcă oamenii nu gândesc așa cum crezi tu. Această carte demontează o serie de concepții greșite, de pildă ideea că oamenilor n-o să le placă de tine dacă le ceri ceea ce meriți, și te ajută să înțelegi de ce e posibil să fii mai puțin influent dacă folosești strategii de negociere obișnuite.

În paginile acestei cărți te vei întâlni cu aligatori, parașutiști, cu un cititor de gânduri costumat în gorilă, cu Jennifer Lawrence și cu omul care a salvat lumea printr-un simplu „nu“ și vei descoperi cum să-ți transformi viața, compania și, poate, chiar să schimbi cursul istoriei.

Mai multe informații
EdituraLitera
Colecție Introspectiv
ISBN 9786063399138
Traducător Andreea Lutic
Număr de pagini 256
Formatul cărţii 17 x 23 cm
Tip copertă broșată
Data apariției 2023
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsInfluența socială. Cum să obții ce vrei fără să renunți la cine ești
Rating-ul tău

ÎNVAȚĂ SĂ-ȚI DEZVOLȚI CARISMA, SĂ NEGOCIEZI RELAXAT ȘI SĂ DETECTEZI MANIPULATORII LA MOMENTUL POTRIVIT

Ești înzestrat din naștere cu abilitatea de a-i influența pe ceilalți, dar ai fost învățat să-ți suprimi această putere, să respecți regulile, să aștepți să-ți vină rândul, să nu faci valuri. Zoe Chance, o renumită profesoară de la Universitatea Yale, îți arată cum să-ți redescoperi această superputere, care îți permite să-ți pui în practică ideile extraordinare.

Influența nu funcționează așa cum te aștepți fiindcă oamenii nu gândesc așa cum crezi tu. Această carte demontează o serie de concepții greșite, de pildă ideea că oamenilor n-o să le placă de tine dacă le ceri ceea ce meriți, și te ajută să înțelegi de ce e posibil să fii mai puțin influent dacă folosești strategii de negociere obișnuite.

În paginile acestei cărți te vei întâlni cu aligatori, parașutiști, cu un cititor de gânduri costumat în gorilă, cu Jennifer Lawrence și cu omul care a salvat lumea printr-un simplu „nu“ și vei descoperi cum să-ți transformi viața, compania și, poate, chiar să schimbi cursul istoriei.

„Influența interpersonală este marele nostru avantaj ca ființe umane, transmis de la o generație la alta prin ADN. Ea le‑a permis membrilor speciei noastre să se adune în grupuri, să muncească împreună și să se răspândească pe tot globul. [...] Influența ți‑a adus succesul pe care îl ai și este calea către ceea ce dorești să faci. Este iubirea pe care o vei dărui în această lume și moștenirea pe care o vei lăsa în urmă.“ ZOE CHANCE

„Amuzantă, plină de povești nemaipomenite și bazată pe cercetări revoluționare, cartea de față explică noile reguli ale persuasiunii pentru a clădi o lume mai bună.“ CHARLES DUHIGG, autorul bestsellerelor Puterea obișnuinței și Mai inteligent, mai repede, mai bine

„Conține o asemenea abundență de idei, încât vei găsi sfaturi utile pe aproape fiecare pagină. Această carte inteligentă și accesibilă te va ajuta cu siguranță să-ți dezvolți puterea de convingere – și poate chiar să devii o persoană mai bună.“ DANIEL H. PINK, autorul bestsellerului Drive. Ce anume ne motivează cu adevărat

„Această carte captivează. Odată ce îți însușești abilitățile necesare pentru a-i influența pe alții, depinde de tine să faci ceea ce contează pentru oamenii cărora le pasă, să te implici ca să fie mai bine.“ SETH GODIN, autorul cărților Asta înseamnă marketing și Practica

„Această carte inteligentă și plină de viață îți dezvăluie ceea ce trebuie să știi pentru a-i îndruma pe alții cu modestie.“ ED CATMULL, cofondator Pixar și autorul cărții Creativity, Inc.

„O carte antrenantă despre știința de a-i încuraja pe ceilalți să spună «da».“ ADAM GRANT, autorul bestsellerelor Originalii, A da și a lua, Regândește