Management strategic in turism

Epuizat din stoc
SKU
C156312
10.11 LEI
Pe scurt

Cuprins:



  • Concepte introductive;

  • Viziunea strategica: de la misiune la obiective;

  • Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential;

  • Mediul extern;

  • Alternative strategice de nivel corporativ;

  • Alternative strategice de nivel business;

  • Stakeholderi si leadership in turism;

  • Decizia strategica;

  • Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale;

  • Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri;

  • Evaluarea si controlul;

  • Strategii antreprenoriale si inovare;

  • Management strategic global;

  • Studii de caz.

Turismul si managementul strategic sunt subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria managementului strategic raportata la turism, descriind cele mai cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii, organizatii si produse specifice activitatii acestui sector. Temele sunt abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul romanesc si international. Conceptele sunt completate de studii de caz dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si personalul lor. Structurat ca un curs universitar, volumul se adreseaza studentilor economisti interesati de turism, practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din organizatiile publice responsabile de modelarea turismului.

Mai multe informații
EdituraPolirom
Data apariției 2009
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsManagement strategic in turism
Rating-ul tău