Manual de Branding

Epuizat din stoc
SKU
C197325
38.44 LEI
Pe scurt
Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face.
Pe cât de inspiraţional, pe atât de practic, Manualul de branding expune regulile de bază pentru succesul în branding în secolul al XXI-lea şi este o lectură obligatorie pentru oricine este interesant de domeniul identităţii corporatiste şi al brandingului.
Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.

Un manual în adevăratul sens al termenului, cartea cuprinde nouă capitole cu studii de caz şi „întrebări pentru acasă”, totul însoţit de ilustraţii color pentru a prezenta un număr impresionant de branduri şi programe de branding: Apple în Statele Unite, Mitsubishi în Japonia, Repsol în Spania, Daimler în Germania sau Lloyd’s în Marea Britanie.

WALLY OLINS este unul dintre cei mai influenţi şi experimentaţi profesionişti în domeniul identităţii corporatiste şi al brandingului. Preşedinte şi co-fondator al firmei Saffron Brand Consultants, Olins este unul dintre marile nume ale istoriei brandingului modern. A oferit consultanţă în identitate şi branding unor companiilor comerciale de top, precum 3i, Renault, Repsol, BT , Volkswagen, Tata si Lloyd's Londra, dar şi guvernelor Portugaliei, Poloniei sau Marii Britanii.
Mai multe informații
EdituraVellant
Colecție În afara colecţiilor
Ediția cărții I
ISBN 978-973-1984-00-1
Traducător Ovidiu Miron
Număr de pagini 112
Formatul cărţii 17,3 x 22,5 cm
Data apariției 2009
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsManual de Branding
Rating-ul tău
Am găsit alte produse care v-ar plăcea!