Marea putere a micii afaceri

Epuizat din stoc
SKU
C96203
20,18 LEI
Pe scurt
Traim intr-o cultura in care succesul este obligatoriu. Ne-am obisnuit sa privim cu infinita admiratie multinationalele, concernurile cu mii de angajati si cu bugete mai mari decat cele ale unei tari mici. Totusi, in SUA, 80% dintre firme sunt mici, adica au mai putin de cinci angajati.
Proprietarii lor sunt oameni cu viziune, sunt flexibili si creativi, iar cresterea afacerii lor este mai degraba calitativa decat cantitativa. Cum fac? Ce-i inspira? Ce-i motiveaza? Iata doar unele dintre intrebarile la care autoarea a raspuns in aceasta carte un omagiu adus atat micilor intreprinderi, cat si celor care le-au infiintat si le conduc. Cartea are menirea sa valideze, sa provoace si sa extinda cunostintele cititorului. Dezvaluie aspecte ale evolutiei a peste saptezeci de mici intreprinzatori intervievati, oferind concepte si informatii care permit formarea unei imagini panoramice a micii intreprinderi. Daca pana azi nu ati avut inca indrazneala de a porni pe cont propriu, gasiti aici toate argumentele sa o faceti acum.
Mai multe informații
EdituraCurtea Veche
Ediția cărții 1
ISBN 973-669-152-7
Traducător Lucian Popescu
Număr de pagini 280
Formatul cărţii 14.5*20.5 cm
Data apariției 2006
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsMarea putere a micii afaceri
Rating-ul tău