Marketing on-line. O abordare orientata catre client.
Folosind o mulţime de studii de caz pentru diverse situaţii preluate din viaţa reală, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordează anumite concepte de marketing, familiare – cum ar fi mixul de marketing şi comportamentul cumpărătorului – pe care le analizează dintr-o perspectivă on-line.
Textul subliniază faptul că, pentru interacţiunile on-line, clientul trebuie să rămână principala preocupare şi că experimentele benefice şi inovatoare sunt vitale pentru crearea loialităţii şi a unui avantaj competitiv sustenabil. Un întreg capitol din carte este dedicat motoarelor de căutare, recunoscându-se astfel rolul crucial al acestora în construirea traficului site-urilor şi a brandului on-line.
De asemenea, este inclus un capitol despre dezvoltarea site-urilor Web, plasată ferm în cadrul unui context de marketing. Explicaţiile privind aspectele operaţionale moderne – cum ar fi blogging-ul şi podcastingul – sunt concepute astfel încât să ilustreze utilizarea acestora ca instrumente de marketing. Aspectele juridice – sub forma casetelor Legal Eagle şi a unui capitol cuprinzător dedicat acestui subiect – apar pretutindeni pe parcursul textului, evidenţiind în fiecare etapă constrângerile juridice pentru comercianţii on-line.
Acest manual incitant şi accesibil constituie o introducere plină de culoare şi captivantă în marketingul on-line. Este adecvat tuturor marketerilor care operează on-line, dar şi studenţilor cu preocupări în domeniul marketingului pe Internet, marketingului electronic, comerţului electronic sau afacerilor electronice, ca parte a programelor de marketing specializate sau a programelor principale de gestionare a afacerilor.
Folosind o mulţime de studii de caz pentru diverse situaţii preluate din viaţa reală, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordează anumite concepte de marketing, familiare – cum ar fi mixul de marketing şi comportamentul cumpărătorului – pe care le analizează dintr-o perspectivă on-line.
Textul subliniază faptul că, pentru interacţiunile on-line, clientul trebuie să rămână principala preocupare şi că experimentele benefice şi inovatoare sunt vitale pentru crearea loialităţii şi a unui avantaj competitiv sustenabil. Un întreg capitol din carte este dedicat motoarelor de căutare, recunoscându-se astfel rolul crucial al acestora în construirea traficului site-urilor şi a brandului on-line.
De asemenea, este inclus un capitol despre dezvoltarea site-urilor Web, plasată ferm în cadrul unui context de marketing. Explicaţiile privind aspectele operaţionale moderne – cum ar fi blogging-ul şi podcastingul – sunt concepute astfel încât să ilustreze utilizarea acestora ca instrumente de marketing. Aspectele juridice – sub forma casetelor Legal Eagle şi a unui capitol cuprinzător dedicat acestui subiect – apar pretutindeni pe parcursul textului, evidenţiind în fiecare etapă constrângerile juridice pentru comercianţii on-line.
Acest manual incitant şi accesibil constituie o introducere plină de culoare şi captivantă în marketingul on-line. Este adecvat tuturor marketerilor care operează on-line, dar şi studenţilor cu preocupări în domeniul marketingului pe Internet, marketingului electronic, comerţului electronic sau afacerilor electronice, ca parte a programelor de marketing specializate sau a programelor principale de gestionare a afacerilor.
Editura | All |
---|---|
ISBN | 978-973-571-754-4 |
Traducător | Ion Costache |
Număr de pagini | 556 |
Formatul cărţii | 20 x 26 |
Tip copertă | necartonata |
Data apariției | 2009 |