Măsoară ce contează

în stoc
SKU
a202782
59.00 LEI
Pe scurt
Masoara ce conteaza. Despre OKR-uri si modul in care Bono, Gates si Google au zguduit lumea cu ajutorul lor

 

In toamna anului 1999, John Doerr s-a intalnit cu fondatorii unui startup carora tocmai le daduse 12,5 milioane de dolari, cea mai mare investitie din cariera sa. Larry Page si Sergey Brin aveau o uimitoare forta tehnologica si antreprenoriala si ambitii foarte inalte, dar le lipsea un plan de afaceri. Pentru ca Google sa schimbe lumea (sau chiar sa supravietuiasca), Page si Brin au fost nevoiti sa invete cum sa faca alegeri dificile legate de prioritati si, totodata, sa-si mentina echipa pe calea cea buna, cum sa renunte la strategiile defectuoase, cum sa reduca pierderile si cum sa incerce rapid altceva. Totul prin intermediul unor informatii recente si relevante, care sa-i ajute sa masoare ce conteaza.

 

Doerr le-a prezentat un sistem de stabilire si atingere a unor scopuri indraznete, denumit OKR – Objectives and Key-Results – Obiective si Rezultate-Cheie. Aflase de acesta in anii 1970, ca inginer la Intel, cea mai bine administrata companie pe care o vazuse vreodata, sub conducerea lui Andy Grove („cel mai mare manager al tuturor timpurilor”). Mai tarziu, ca investitor, Doerr a facut cunoscuta inventia lui Grove la peste 50 de companii si, acolo unde a fost folosita cu exactitate, a functionat. In acest sistem, obiectivele definesc scopuri prioritare, iar rezultatele-cheie reprezinta modul in care pot fi atinse acestea prin actiuni specifice, masurabile, intr-un interval de timp stabilit. Beneficiile OKR-urilor sunt profunde: optimizeaza munca unei organizatii, ajuta la coordonarea si concentrarea eforturilor, mentin echipa pe calea cea buna si leaga intre ele obiectivele diferitelor departamente pentru a unifica si intari intreaga companie. Pe tot parcursul acestui proces, OKR-urile sporesc satisfactia la locul de munca si largesc experienta celor implicati.
Masoara ce conteaza. Despre OKR-uri si modul in care Bono, Gates si Google au zguduit lumea cu ajutorul lor

 

In toamna anului 1999, John Doerr s-a intalnit cu fondatorii unui startup carora tocmai le daduse 12,5 milioane de dolari, cea mai mare investitie din cariera sa. Larry Page si Sergey Brin aveau o uimitoare forta tehnologica si antreprenoriala si ambitii foarte inalte, dar le lipsea un plan de afaceri. Pentru ca Google sa schimbe lumea (sau chiar sa supravietuiasca), Page si Brin au fost nevoiti sa invete cum sa faca alegeri dificile legate de prioritati si, totodata, sa-si mentina echipa pe calea cea buna, cum sa renunte la strategiile defectuoase, cum sa reduca pierderile si cum sa incerce rapid altceva. Totul prin intermediul unor informatii recente si relevante, care sa-i ajute sa masoare ce conteaza.

 

Doerr le-a prezentat un sistem de stabilire si atingere a unor scopuri indraznete, denumit OKR – Objectives and Key-Results – Obiective si Rezultate-Cheie. Aflase de acesta in anii 1970, ca inginer la Intel, cea mai bine administrata companie pe care o vazuse vreodata, sub conducerea lui Andy Grove („cel mai mare manager al tuturor timpurilor”). Mai tarziu, ca investitor, Doerr a facut cunoscuta inventia lui Grove la peste 50 de companii si, acolo unde a fost folosita cu exactitate, a functionat. In acest sistem, obiectivele definesc scopuri prioritare, iar rezultatele-cheie reprezinta modul in care pot fi atinse acestea prin actiuni specifice, masurabile, intr-un interval de timp stabilit. Beneficiile OKR-urilor sunt profunde: optimizeaza munca unei organizatii, ajuta la coordonarea si concentrarea eforturilor, mentin echipa pe calea cea buna si leaga intre ele obiectivele diferitelor departamente pentru a unifica si intari intreaga companie. Pe tot parcursul acestui proces, OKR-urile sporesc satisfactia la locul de munca si largesc experienta celor implicati.
Mai multe informații
EdituraPublica
ISBN 978-606-722-366-8
Număr de pagini 336
Tip copertă necartonata
Data apariției 2019
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsMăsoară ce contează
Rating-ul tău