Noua carte neagra a firmelor de marca

Epuizat din stoc
SKU
C160381
17.85 LEI
Pe scurt

Denumită de către mass-media "Noua Biblie a adversarilor globalizării", această "carte neagră" îşi propune să facă dezvăluiri senzaţionale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulţi bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble şi multe altele. Autorii cărţii oferă date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajaţi - dar şi acuzaţiile care li se aduc. Veţi fi surprinşi şi revoltaţi să aflaţi că aceste firme - poate chiar mărcile dumneavoastră preferate - îşi obţin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanţarea războaielor şi nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.

Denumită de către mass-media "Noua Biblie a adversarilor globalizării", această "carte neagră" îşi propune să facă dezvăluiri senzaţionale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulţi bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble şi multe altele. Autorii cărţii oferă date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajaţi - dar şi acuzaţiile care li se aduc. Veţi fi surprinşi şi revoltaţi să aflaţi că aceste firme - poate chiar mărcile dumneavoastră preferate - îşi obţin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanţarea războaielor şi nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.

Mai multe informații
EdituraAquila 93
ISBN 9789737140043
Traducător Felicia Voicu
Număr de pagini 448
Formatul cărţii 145 x 210
Tip copertă cartonata
Data apariției 2012
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsNoua carte neagra a firmelor de marca
Rating-ul tău