Noua era a imaginatiei

Epuizat din stoc
SKU
a221570
40.95 LEI
Pe scurt

Kate Rose a obtinut diploma de licenta in Arte Vizuale la Mount Mary University si diploma de Terapie Clinica prin Arta la Springfield College, in timp ce facea voluntariat in Programul AmeriCorps, ca lider al unei organizatii de programare pentru tineri intr-un mediu urban. A facut terapie prin arta cu tinerii care sufereau de tulburari sociale si emotionale severe mai bine de zece ani, dupa care si-a inceput cariera de scriitoare si de consiliera pentru adulti. Kate a publicat peste o mie de articole despre iubire, relatii, familie, parenting, divort, sex, astrologie si flacari pereche pe numeroase platforme, printre care Elephant Journal si YourTango. De asemenea, si-a deschis un cabinet privat de consiliere internationala specializat in iubirea de sine, relatii si conduce sedinte anuale de emancipare a femeilor pe intreg globul. Locuieste in Hidden Hills, Massachusetts, cu fiicele ei, Emma si Abigail, si cele trei pisici ale lor. Uneori le poti gasi dansand in ploaie si facand petreceri cu ceai la apus, insa cel mai adesea aduna cat mai multe amintiri si traiesc viata din plin in fiecare zi.

Noua era a imaginatiei este un manifest creativ pentru venitul universal de baza. Cand nu mai trebuie sa ne facem griji cu privire la bani,  avem ocazia sa fim creativi pe scara larga. Venitul universal de baza este o idee foarte veche, dar care devine rapid ideea radicala a secolului XXI. Ar putea eradica saracia si evita un viitor distopic mult previzionat de automatizare si somaj ridicat - dar ar putea avea si un efect neasteptat: o explozie a creativitatii in masa. Pur si simplu, venitul de baza are potentialul de a schimba totul.
 
Phil Teer analizeaza efectele creative si antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de baza, dezvoltand din ele adevarate povesti despre modul in care poetii romantici au inventat consumerismul; artistii au regenerat orase precum New York, Glasgow si Berlin; iar geniile creative, precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut, Haruki Murakami si multi altii, si-au eliberat spiritele creative si si-au schimbat vietile.
 
Phil Teer a fost co-fondator al legendarei Agentii de creatie londoneza St Luke's, infiintata in anii 1990. Agentia reprezinta un experiment prin care s-au pus bazele dreptului de coproprietate al angajatilor si a mediului de lucru creativ. Harvard Business Review a numit-o "Cea mai inspaimantatoare companie de pe pamant", iar Fast Company ca fiind "agentia publicitara care pune capat tuturor agentiilor publicitare". Phil Teer ofera consiliere brandurilor si guvernelor cu privire la aceste strategii creative. Phil Teer scrie articole pe Medium, Artists Create Markets, fiind fascinat de puterea creativitatii de a transforma oameni si locuri de cand si-a scris teza despre Glasgow ca oras postmodern.
Mai multe informații
EdituraCreator
Colecție Emotii si dezvoltare personala
Ediția cărții III
ISBN 6426308005938
Traducător Lucia Popovici
Număr de pagini 196
Formatul cărţii 14 x 21 cm
Tip copertă brosata
Data apariției 2021
Premii Nobel 2010
Nou Nou
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsNoua era a imaginatiei
Rating-ul tău