Orice iti doresti. 40 de lectii pentru un altfel de antreprenor

în stoc
SKU
a133504
19.01 LEI
Pe scurt

O poți lua pe o cale deja bătută și te poți numi antreprenor sau îți poți urma propriul drum și chiar poți fi antreprenor.

Când Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut în vedere dezvoltarea unei afaceri de proporții. Era un muzician independent de succes care voia doar să-și comercializeze online CD-ul. Pentru că nimeni nu l-a putut ajuta în acest sens, a pornit la drum de unul singur și a construit de la zero un magazin online.

Sivers și-a început afacerea în 1998 din dorința de a-și ajuta prietenii să-și vândă CD-urile. În 2000, și-a angajat primul om. Opt ani mai târziu, a vândut CD Baby pentru 22 de milioane de dolari.

Sivers nu a avut nevoie de un plan de business. Nici tu nu ai. Nu trebuie să ai idei mărețe; de fapt, este chiar indicat să nu le ai. Începe cu puţin, ține la clienții tăi mai mult decât la tine însuţi și condu-ți afacerea ca și când nu ai avea nevoie de bani.

Dacă îţi doreşti un manifest autentic, un ghid la obiect și o lectură amuzantă asupra căreia să revii iar și iar, Orice îţi doreşti este cartea de care ai nevoie. Sper să îţi placă la fel de mult cât mi-a plăcut mie. Tim Ferris, autorul cărții The 4-Hour Workweek

Am parcurs această carte în vreo oră. Oau. Pe bune. Derek împărtășește cu cititorii unele dintre principiile (și „anti-principiile”) pe care le-a învățat și le-a aplicat cât timp a fost antreprenor din întâmplare și le spune cum să-și dezvolte afacerea fără să-și piardă sufletul. Todd Henry, autorul cărții Die Empty

Citind noua carte a lui Derek Sivers, Orice îţi doreşti, vei petrece una dintre cele mai interesante ore din viața ta.

O poți lua pe o cale deja bătută și te poți numi antreprenor sau îți poți urma propriul drum și chiar poți fi antreprenor.

Când Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut în vedere dezvoltarea unei afaceri de proporții. Era un muzician independent de succes care voia doar să-și comercializeze online CD-ul. Pentru că nimeni nu l-a putut ajuta în acest sens, a pornit la drum de unul singur și a construit de la zero un magazin online.

Sivers și-a început afacerea în 1998 din dorința de a-și ajuta prietenii să-și vândă CD-urile. În 2000, și-a angajat primul om. Opt ani mai târziu, a vândut CD Baby pentru 22 de milioane de dolari.

Sivers nu a avut nevoie de un plan de business. Nici tu nu ai. Nu trebuie să ai idei mărețe; de fapt, este chiar indicat să nu le ai. Începe cu puţin, ține la clienții tăi mai mult decât la tine însuţi și condu-ți afacerea ca și când nu ai avea nevoie de bani.

Dacă îţi doreşti un manifest autentic, un ghid la obiect și o lectură amuzantă asupra căreia să revii iar și iar, Orice îţi doreşti este cartea de care ai nevoie. Sper să îţi placă la fel de mult cât mi-a plăcut mie. Tim Ferris, autorul cărții The 4-Hour Workweek

Am parcurs această carte în vreo oră. Oau. Pe bune. Derek împărtășește cu cititorii unele dintre principiile (și „anti-principiile”) pe care le-a învățat și le-a aplicat cât timp a fost antreprenor din întâmplare și le spune cum să-și dezvolte afacerea fără să-și piardă sufletul. Todd Henry, autorul cărții Die Empty

Citind noua carte a lui Derek Sivers, Orice îţi doreşti, vei petrece una dintre cele mai interesante ore din viața ta.

Mai multe informații
EdituraPublica
Colecție Publica Pocket
ISBN 978-606-722-179-4
Traducător Raluca Chifu
Număr de pagini 104
Formatul cărţii 10,5 x 17,5 cm
Tip copertă paperback
Data apariției 2016
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsOrice iti doresti. 40 de lectii pentru un altfel de antreprenor
Rating-ul tău