Ortografia pe înțelesul școlarilor. Ghid pentru elevii din învăţământul primar

în stoc
SKU
a246588
49.95 LEI
Pe scurt
„Ortografia pe înţelesul şcolarilor” este un auxiliar curricular pentru elevii din ciclul primar şi un instrument deosebit de util care îi ajută să dobândească abilităţi temeinice de folosire corectă a limbii române, provocându-i totodată să observe, să analizeze, să motiveze şi să aplice faptele de limbă.
Mai multe informații
EdituraPolirom
Colecție MICUL ȘCOLAR
Ediția cărții a III-a revăzută și adăugită
ISBN 9789734690961
Număr de pagini 208
Formatul cărţii 16 x 23,5 cm
Tip copertă broșată
Data apariției 2022
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsOrtografia pe înțelesul școlarilor. Ghid pentru elevii din învăţământul primar
Rating-ul tău

Ortografia pe înţelesul şcolarilor este un auxiliar curricular pentru elevii din ciclul primar şi un instrument deosebit de util care îi ajută să dobândească abilităţi temeinice de folosire corectă a limbii române, provocându-i totodată să observe, să analizeze, să motiveze şi să aplice faptele de limbă.

Structura acestui volum le oferă şcolarilor mici posibilitatea de a învăţa normele ortografice atât la nivel teoretic, cât şi practic, printr-o organizare eficientă a fiecărei teme ortografice: explicaţii, seturi de exerciţii şi teste de evaluare.

Lucrarea, realizată în concordanţă cu programele şcolare actuale, prezintă o diversitate de situaţii ortografice adaptate nivelului de vârstă

al şcolarilor mici:

  • Secretul ortogramelor
  • Caruselul cuvintelor buclucaşe
  • Scrierea cu â şi î
  • Litera x
  • Scrierea cu m înainte de p şi b
  • Cuvinte care conţin consoane duble
  • Cuvinte care conţin vocale duble
  • Noutăţi şi modificări în ediţia a treia a Dicţionarului Ortografic, Ortoepic şi Morfologic al Limbii Române

Genoveva FARCAȘ este profesoară de pedagogie la Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu” din Iași, doctor în științele educației și cadru didactic asociat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza”. A absolvit Școala Normală „Vasile Lupu” din Iași ca șefă de promoție, apoi Facultatea de Filosofie, secția pedagogie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, urmând un masterat în educație integrată. În 2010 și‑a susținut teza de doctorat în științele educației cu teza Formarea autonomiei personale și sociale a preșcolarului. Coordonează lucrări pentru obținerea gradului didactic I, este membră în diverse comisii naționale organizate la nivelul Ministerului Educației. A publicat cărți de specialitate: Pedagogie. Fundamente ale pedagogiei. Teoria și metodologia curriculumului. Educația pentru cunoașterea științifică (2008, coautor) și Evaluarea elevilor din ciclul primar. Repere teoretice și aplicații (2006). Este coautoare a unor auxiliare curriculare: Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică. De la metoda grafică la metoda algebrică (2007), Să descoperim secretul ortogramelor. Aplicații pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a și îndrumări metodice pentru învățătorii/profesorii din învățământul primar (2009) şi Să aprofundăm limba română – curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competențelor de limba română (2010). La Editura Polirom a mai publicat Autonomia copilului de vârstă mică. Repere pedagogice (2019) şi Matematica pe înţelesul şcolarilor. Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (coautoare, 2022).

Marcela GORGAN este învățătoare gradul didactic I la Școala Gimnazială „Titu Maiorescu” din Iași. A absolvit Școala Normală „Vasile Lupu” din Iași. I‑au fost decernate distincția „Gheorghe Lazăr” și diplome de excelență oferite de colegiile „Emil Racoviță”, „Costache Negruzzi” și Colegiul Național din Iași. Este coautoare a volumelor Să descoperim secretul ortogramelor. Aplicații pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a și îndrumări metodice pentru învățătorii/profesorii din învățământul primar (2009), Matematică. Exerciții și probleme pentru clasa a II‑a (2010) şi Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (2012). La Editura Polirom a mai publicat Matematica pe înţelesul şcolarilor. Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (coautoare, 2022).

Daniela PALAGA este profesoară gradul didactic I în învățământul primar la Școala Gimnazială „Titu Maiorescu” din Iași și responsabil al Cercului Pedagogic al Învățătorilor din Iași. A absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza”, Iași. I‑au fost decernate distincția „Gheorghe Lazăr” și diplome de excelență oferite de colegiile „Emil Racoviță”, „Costache Negruzzi” și Colegiul Național din Iași. Este coautoare a unor cărți de specialitate și auxiliare curriculare: Să descoperim secretul ortogramelor. Aplicații pentru elevii din clasele a III‑a – a IV‑a și îndrumări metodice pentru învățătorii/ profesorii din învățământul primar (2009), Să aprofundăm limba română (2010), Matematică. Exerciții și probleme pentru clasa a II‑a (2010) şi Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (2012). La Editura Polirom a mai publicat Matematica pe înţelesul şcolarilor. Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (coautoare, 2022).

Elena TUDOSE este profesoară gradul didactic I în învățământul primar la Școala Gimnazială „Titu Maiorescu” din Iași. A absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași. I‑au fost decernate distincția „Gheorghe Lazăr” și diplome de excelență oferite de colegiile „Emil Racoviță”, „Costache Negruzzi”, Colegiul Național și „Grigore Moisil” din Iași. Este coautoare a volumelor Să aprofundăm limba română. Curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competențelor de limba română, clasa a II‑a (2010), Să aprofundăm limba română. Curriculum auxiliar pentru dezvoltarea competențelor de limba română, clasa a III‑a (2011) și Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (2012). La Editura Polirom a mai publicat Matematica pe înţelesul şcolarilor. Metode de rezolvare a exercițiilor și problemelor de matematică (coautoare, 2022).