Ortograme. Caietul meu de comunicare in limba romana. Ortografia. Fonetica. Punctuatia. Volumul 1, Clasa a II-a
Lucrarea de faţă, CAIETUL MEU DE COMUNICARE ÎN LIMBA ROMÂNĂ. ORTOGRAFIA. FONETICA. PUNCTUAŢIA, Clasa a II-a, este un auxiliar didactic, un instrument util cadrului didactic, dar mai ales elevului, fiind parte componentă a unui grupaj de lucrări alcătuite coerent, sprijinindu-se pe recomandările Ministerului Educaţiei şi Cercetării, cuprinse în programele de învăţământ şi metodologiile didactice diseminate în cadrul inspectoratelor şcolare şi cercurilor pedagogice, la care s-au adăugat experienţa şi competenţa autoarei.
Auxiliarul cuprinde un demers didactic care porneşte de la activităţi de învăţare ce permit însuşirea, accentuarea, aprofundarea şi extinderea noţiunilor de limbă – ortografie, fonetică, punctuație, fiind schematizat pe zone, astfel: OBSERV, MEMOREZ ESENŢIALUL, METODĂ, MĂ ANTRENEZ, EVALUEZ COMPETENŢELE şi un set de Teste.
În alcătuirea suitei de publicaţii privitoare la ortografie, CAIETUL MEU DE COMUNICARE ÎN LIMBA ROMÂNĂ (clasa a II-a) şi CAIETUL MEU DE LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ (clasele a III-a şi a IV-a), s-a avut în vedere şi asimilarea experienţei europene, prin consultarea unor lucrări similare, utilizate în Franţa, Anglia, Germania şi Ţările Nordice.
Georgiana Gogoescu
Lucrarea de faţă, CAIETUL MEU DE COMUNICARE ÎN LIMBA ROMÂNĂ. ORTOGRAFIA. FONETICA. PUNCTUAŢIA, Clasa a II-a, este un auxiliar didactic, un instrument util cadrului didactic, dar mai ales elevului, fiind parte componentă a unui grupaj de lucrări alcătuite coerent, sprijinindu-se pe recomandările Ministerului Educaţiei şi Cercetării, cuprinse în programele de învăţământ şi metodologiile didactice diseminate în cadrul inspectoratelor şcolare şi cercurilor pedagogice, la care s-au adăugat experienţa şi competenţa autoarei.
Auxiliarul cuprinde un demers didactic care porneşte de la activităţi de învăţare ce permit însuşirea, accentuarea, aprofundarea şi extinderea noţiunilor de limbă – ortografie, fonetică, punctuație, fiind schematizat pe zone, astfel: OBSERV, MEMOREZ ESENŢIALUL, METODĂ, MĂ ANTRENEZ, EVALUEZ COMPETENŢELE şi un set de Teste.
În alcătuirea suitei de publicaţii privitoare la ortografie, CAIETUL MEU DE COMUNICARE ÎN LIMBA ROMÂNĂ (clasa a II-a) şi CAIETUL MEU DE LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ (clasele a III-a şi a IV-a), s-a avut în vedere şi asimilarea experienţei europene, prin consultarea unor lucrări similare, utilizate în Franţa, Anglia, Germania şi Ţările Nordice.
Georgiana Gogoescu
Editura | Cartea Romaneasca |
---|---|
ISBN | 9786060570141 |
Număr de pagini | 60 |
Tip copertă | brosata |
Data apariției | 2020 |
Validate your login