Psihosociologia publicităţii: despre reclamele vizuale

Epuizat din stoc
SKU
C196502
25.96 LEI
Pe scurt

Cuprins:


Precizări terminologice • Cultură şi publicitate • Mesajele textuale în publicitate • Mesajele iconice • Umorul: acceptarea versus respingerea lui • Critica publicităţii • Scurt istoric al psihosociologiei publicităţii • Fenomene şi procese psihosociale • Percepţie, cultură, societate • Iluziile şi potenţialul lor publicitar • Memoria • Înţelegerea mesajului • Poziţionarea din perspectiva psihosociologică • Emoţiile în publicitate • Schimbarea atitudinilor • Persuasiunea

Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare.


Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitind insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara. Informatiile de ultima ora prezentate sint utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.

Mai multe informații
EdituraPolirom
Colecție Collegium
ISBN 978-973-46-1806-4
Număr de pagini 208
Formatul cărţii 16x23,5
Data apariției 2012
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsPsihosociologia publicităţii: despre reclamele vizuale
Rating-ul tău