Psihoterapia psihodinamică. Practica bazată pe dovezi empirice

în stoc
SKU
a208535
65.00 LEI
Pe scurt

Cititorul de astăzi s-a întâlnit, probabil, cu o serie de variațiuni ale afirmației că psihoterapia cognitiv-comportamentală este singura psihoterapie bazată pe dovezi științifice, iar psihanaliza e mai degrabă religie decât știință. Volumul de față dovedește faptul că această afirmație nu este adevărată, studiile cuprinse aici arătând că psihoterapia psihanalitică este susținută de cercetarea empirică. Un grup de cercetători de orientare psihodinamică au reușit, în ciuda tuturor așteptărilor, să demonstreze eficacitatea psihoterapiei psihodinamice și să identifice procesele esențiale care stau la baza schimbării sau acțiunii terapeutice din astfel de tratamente. Astfel, clinicienii pot afla ce intervenții au cea mai mare probabilitate de a duce la rezultate pozitive, atât pentru construirea alianței terapeutice și susținerea capacității pacientului de a conștientiza stări afective, cât și în abordarea diferitelor tulburări psihice: tulburările anxioase, depresia, tulburarea de panică, tulburările de comportament alimentar, tulburările de personalitate borderline. Cartea este utilă psihologilor, psihiatrilor și psihoterapeuților care își doresc să-și îmbunătățească activitatea clinică apelând la intervenții eficiente ale psihoterapiei psihanalitice bazate pe dovezi științifice.


Raymond A. Levy este profesor de psihologie în cadrul Departamentului de psihiatrie de la Harvard Medical School și membru în echipa Proiectului de cercetare a psihoterapiei, desfășurat la Massachusetts General Hospital. A realizat numeroase studii și cercetări empirice asupra schimbării în procesul terapeutic și eficienței diferitelor forme de psihoterapie


J. Stuart Ablon este profesor de psihologie în cadrul Departamentului de psihiatrie de la Harvard Medical School. Este director al Proiectului de cercetare a psihoterapiei de la Massachusetts General Hospital. A publicat numeroase studii despre procesul psihoterapeutic și rezultatele psihoterapiei, precum și despre eficiența intervențiilor psihosociale în cazul integrării copiilor-problemă în școală.


Horst Kächele este profesor universitar la International Psychoanalytic University din Berlin și a fost șef al Catedrei de Psihoterapie și Medicină Psihosomatică de la Universitatea din Ulm. A scris numeroase studii și cărți despre procesul psihanalitic și eficiența psihoterapiei psihanalitice.

Cititorul de astăzi s-a întâlnit, probabil, cu o serie de variațiuni ale afirmației că psihoterapia cognitiv-comportamentală este singura psihoterapie bazată pe dovezi științifice, iar psihanaliza e mai degrabă religie decât știință. Volumul de față dovedește faptul că această afirmație nu este adevărată, studiile cuprinse aici arătând că psihoterapia psihanalitică este susținută de cercetarea empirică. Un grup de cercetători de orientare psihodinamică au reușit, în ciuda tuturor așteptărilor, să demonstreze eficacitatea psihoterapiei psihodinamice și să identifice procesele esențiale care stau la baza schimbării sau acțiunii terapeutice din astfel de tratamente. Astfel, clinicienii pot afla ce intervenții au cea mai mare probabilitate de a duce la rezultate pozitive, atât pentru construirea alianței terapeutice și susținerea capacității pacientului de a conștientiza stări afective, cât și în abordarea diferitelor tulburări psihice: tulburările anxioase, depresia, tulburarea de panică, tulburările de comportament alimentar, tulburările de personalitate borderline. Cartea este utilă psihologilor, psihiatrilor și psihoterapeuților care își doresc să-și îmbunătățească activitatea clinică apelând la intervenții eficiente ale psihoterapiei psihanalitice bazate pe dovezi științifice.


Raymond A. Levy este profesor de psihologie în cadrul Departamentului de psihiatrie de la Harvard Medical School și membru în echipa Proiectului de cercetare a psihoterapiei, desfășurat la Massachusetts General Hospital. A realizat numeroase studii și cercetări empirice asupra schimbării în procesul terapeutic și eficienței diferitelor forme de psihoterapie


J. Stuart Ablon este profesor de psihologie în cadrul Departamentului de psihiatrie de la Harvard Medical School. Este director al Proiectului de cercetare a psihoterapiei de la Massachusetts General Hospital. A publicat numeroase studii despre procesul psihoterapeutic și rezultatele psihoterapiei, precum și despre eficiența intervențiilor psihosociale în cazul integrării copiilor-problemă în școală.


Horst Kächele este profesor universitar la International Psychoanalytic University din Berlin și a fost șef al Catedrei de Psihoterapie și Medicină Psihosomatică de la Universitatea din Ulm. A scris numeroase studii și cărți despre procesul psihanalitic și eficiența psihoterapiei psihanalitice.

Mai multe informații
EdituraTrei
Colecție Psihologie-Psihoterapie
ISBN 978-606-40-0762-9
Traducător Vlad Vedeanu
Număr de pagini 488
Formatul cărţii 16.5 x 23.5 cm
Tip copertă paperback
Data apariției 2020
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsPsihoterapia psihodinamică. Practica bazată pe dovezi empirice
Rating-ul tău