Queer - Gandire critica, constiinta politica si practici culturale din Romania

Epuizat din stoc
SKU
a215575
30.24 LEI
Pe scurt

Fără a fi exhaustivă, antologia de față, structurată pe trei direcții (gândire queer, intersecționalitate și practică queer, precum și artă și practică queer), oferă publicului larg o imagine panoramică a unora dintre cele mai relevante și definitorii expresii și articulări teoretice, practice și culturale queer din spațiul românesc actual.

Queer este o soluție la ce întrebare? Este un concept creat pentru a rezolva ce problemă/probleme? Posibil, printre multe altele și la modul în care vedem relația conceptuală intre sex, gen și sexualitate, pe de o parte, și relația lor cu referentul corp, trăirile, practicile și instituțiile colective identitare și sexuale, pe de altă parte? Pe scurt, la dinamica operativă între forțele, rezistența, dorința/dorințele corporalității, manifestările și expresivitățile acesteia, și regimurile de putere prin care aceasta este codificată și reglementată individual și colectiv. Astfel, putem vedea că planul de imanență ar fi corporalitatea, personajul conceptul ar fi dorința (dar nu cea freudo-lacaniană, ci cea deleuziană), iar conceptul filosofic, cel de queer. Ovidiu Anemțoaicei

Mai multe informații
EdituraHecate
ISBN 9786069471296