Razboi si pace in manualele scolare de istorie din Republica Moldova si Romania

în stoc
SKU
a251878
52.00 LEI
Pe scurt
Razboi si pace in manualele scolare de istorie din Republica Moldova si Romania (ciclul gimnazial), reprezinta un subiect actual in contextul educatiei elevilor pentru un cult al pacii. Ani in sir au fost intinsi pe hartie pentru ca azi sa devina istorie predata in manuale. Institutii intregi au activat in domeniul redacarii manualelor, astfel pentru a asigura materia informativa a copiilor de varsta scolara. Conceptele de razboi si pace sunt discutate inca din antichitate ca doua componente ale crearii si destramarii imperiilor, statelor si polisurilor, totodata acestea in manuale sunt depasite dupa interpretare si abordare care necesita in permanenta revazute si reconceptualizate pentru a raspunde nevoilor sociale. Aceste eruptii filosofice, nu sunt noi, dar sunt actuale, importante, iar corelarea lor adecvata este vitala in era globalizarii si polarizarii istoriei. Programa scolara, curriculumul la istorie este actul dozat cu teorii si practici raportate la timp si spatiu, care sta la baza editarii manualelor de istorie, a procesului si parcursului educational, al ghidarii si organizarii unei lectii. Editiile diverse reformate si restructurate din ambele state pun in comparatie un set de caracteristici definitorii ale sitemului educational istoric dintr-un stat si altul. Acestea au obligatia de a include dimensiuni evolutive ale societatilor conform epocilor istorice utilizand si conceptele de razboi si pace.
Mai multe informații
EdituraCetatea de Scaun
Ediția cărții I
ISBN 978-606-537-599-4
Număr de pagini 417
Formatul cărţii 15 x 21 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2022
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsRazboi si pace in manualele scolare de istorie din Republica Moldova si Romania
Rating-ul tău

Razboi si pace in manualele scolare de istorie din Republica Moldova si Romania (ciclul gimnazial), reprezinta un subiect actual in contextul educatiei elevilor pentru un cult al pacii. Ani in sir au fost intinsi pe hartie pentru ca azi sa devina istorie predata in manuale. Institutii intregi au activat in domeniul redacarii manualelor, astfel pentru a asigura materia informativa a copiilor de varsta scolara. Conceptele de razboi si pace sunt discutate inca din antichitate ca doua componente ale crearii si destramarii imperiilor, statelor si polisurilor, totodata acestea in manuale sunt depasite dupa interpretare si abordare care necesita in permanenta revazute si reconceptualizate pentru a raspunde nevoilor sociale. Aceste eruptii filosofice, nu sunt noi, dar sunt actuale, importante, iar corelarea lor adecvata este vitala in era globalizarii si polarizarii istoriei. Programa scolara, curriculumul la istorie este actul dozat cu teorii si practici raportate la timp si spatiu, care sta la baza editarii manualelor de istorie, a procesului si parcursului educational, al ghidarii si organizarii unei lectii. Editiile diverse reformate si restructurate din ambele state pun in comparatie un set de caracteristici definitorii ale sitemului educational istoric dintr-un stat si altul. Acestea au obligatia de a include dimensiuni evolutive ale societatilor conform epocilor istorice utilizand si conceptele de razboi si pace.